Welk feest koniningendag/nacht?

Gemini

Badass junkie
Geen groot feest voor mij. Ik ben er klaar mee.
Ik ben jaren op koninginnennacht naar Utrecht gegaan, maar het slaat eigenlijk nergens op. Je loopt achter de grote mensen massa aan, het bier is duur en het is overal veel te druk.
Dit jaar doe ik lekker rustig en ook rustig met m'n geld.

Serenity

Badass junkie
Gemini zei:
Geen groot feest voor mij. Ik ben er klaar mee.
Ik ben jaren op koninginnennacht naar Utrecht gegaan, maar het slaat eigenlijk nergens op. Je loopt achter de grote mensen massa aan, het bier is duur en het is overal veel te druk.
Dit jaar doe ik lekker rustig en ook rustig met m'n geld.

Heb je zeker gelijk in. Je moet het dan ook wel goed aanpakken. De iets rustigere plekjes opzoeken, flessen wijn overgieten in plastic waterflesjes en zodoende van de kaart worden zodat je ook niks meer merkt van drukte of wat dan ook.
Maar Utrecht zal dan ook wel véél drukker zijn dan Arnhem :wink:

blu

Bewuste gebruiker
Ik ga hopelijk naar Sven Väth in Nijmegen, maar ik weet nog niet of ik moet werken (en hoelaat).

shokora

Wijs gebruiker
Koninginnenacht wordt feestje van namaste, koninginnedag moet ik nog even kijken of ik dan nog wel energie over heb ^.^ Misschien dan Ruigoord of een goa freeparty.

nicolai

Wijs gebruiker
hoorde vandaag iets over een tunnelrave in amsterdam op koninginnen-nacht. schijnt dat het de vorige keer een heeeeel tof feest was. misschien wordt het die wel alsnog.

lupid

Newbie
je bedoelt die tunnelrave die eind september was bij t ij in amsterdam?

zeker de moeite waard! en nu met 2 stages, dnb en dubstep.
beter een freeparty dan in de grote mensenmassa met massa's duur stinkbier!
jaaa zin in:grin:

gtedbro

Bewuste gebruiker
Crossover Royal hier in den helder, zijn allemaal rock en metalbands.
Daarna gewoon in een kroeg blijven hangen.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
hoorde vandaag iets over een tunnelrave in amsterdam op koninginnen-nacht. schijnt dat het de vorige keer een heeeeel tof feest was. misschien wordt het die wel alsnog.

lupid zei:
je bedoelt die tunnelrave die eind september was bij t ij in amsterdam?

zeker de moeite waard! en nu met 2 stages, dnb en dubstep.
beter een freeparty dan in de grote mensenmassa met massa's duur stinkbier!
jaaa zin in:grin:

Juist. Dit is ook het feestje waar ik mijn oog op heb laten vallen, lijkt me een uitstekende optie. Moet ik wel uitzoeken waar het precies is.. hehe.

underworld

Wijs gebruiker
29ste opwarmen voor koninginnedag met paul kalkbrenner in de tivoli,
30ste s'avonds verschillende keuzes, extrawelt in de melkweg, global underground, of ergens in utrecht belanden.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ik HAAT Koninginnedag in Amsterdam! Allereerst vlucht ik dus de stad uit, om gezellig met wat vrienden ergens in de natuur gezellig te gaan picknicken/bbq-en. Misschien dat ik dan in de avond/nacht nog even ga feesten op de Dantzigerbocht, maar dat kun je daar iedere week doen en daar hoeft het dus niet perse Koninginnedag voor te zijn. :P

shokora

Wijs gebruiker
Iemand nog naar die tunnelrave geweest? Ik was natuurlijk aanwezig en ik moet zeggen dat het echt tering vet was : D Goed soundsystem, kon behoorlijk goed pompen, relaxte omgeving en perfecte locatie.

Ook wel vet dat de wouten kwamen maar het feest toch door lieten gaan (misschien leren ze het ooit nog eens : D).

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
shokora zei:
Iemand nog naar die tunnelrave geweest? Ik was natuurlijk aanwezig en ik moet zeggen dat het echt tering vet was : D Goed soundsystem, kon behoorlijk goed pompen, relaxte omgeving en perfecte locatie.

Ook wel vet dat de wouten kwamen maar het feest toch door lieten gaan (misschien leren ze het ooit nog eens : D).

Ik was er ook bij, het was koning! Ik sluit me 100% aan bij wat jij zegt.

Bovenaan