Welk soort wietpijpje kopen?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja he? De schoonheidsprijs wint ie niet. Als tie het maar goed doet. Ik gebruik m sowieso alleen thuis. Hij is van glas en erg breekbaar.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Bekijk bijlage 2795 Tadaa! Daar is tie dan! Deze heb ik gekocht. Het ziet er niet uit maar het schijnt heel goed te koelen. Prijs was ook goed. €17,95
En wat vinden jullie er van? Heeft iemand ooit al eens zo een pijpje wiet gerookt?

Netjes @De Dunne ! Ik had identiek dezelfde alleen ging het midden over in 2 banen spiraal en dan terug einde. Bij jou is een ononderbroken rookbaan. Nice gaat goed blowen!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@PsyTekZ . Net geprobeerd! Hij rookt heel goed! Leuk om dat glas wit te zien worden en weer helder! Echt leuk! Alleen vind ikhet nog steeds wel ietsje scherp in mijn keel. Wel al stukken minder maar ik moest toch een keer hoesten. In deze prijsklasse heb je niets dat echt beter koelt. Ik houdt deze en wen misschien ook nog wel iets aan mijn keel.
Heheh... :stoned::stoned::grin:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Leuk dat het je bevalt. Je hebt inderdaad de goeie keuze gemaakt. En de scherpte went wel hoor. Toen ik nog regelmatig blowde was ik ook snel gewend aan een pijpje of bong. Kan natuurlijk wel wat verschillen van persoon tot persoon.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
4D81ADF6-7CD7-49E1-996B-02B40986D36F.jpeg Ik wilde een video uploaden van de pijp. Eerst moest ik m mega reducen en daarna zegt ie dat de video geen toegestane extensie heeft?
Weet iemand een oplossing?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Weet iemand een oplossing?
Je zou even bij MacLeod moeten checken welke video extensies wel toegestaan zijn. Maar het zou me niet verbazen als video extensies uberhaupt niet zijn toegestaan, omdat video's gewoon vrijwel altijd te groot zijn. Je zou de video natuurlijk wel ergens anoniem kunnen uploaden en daar naar doorlinken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ben een pc analfabeet zo wat dus dat lukt niet. Ik heb via Tinypic geprobeerd maar dan doet ie t niet. Laat maar dan. Zo belangrijk is het niet. Wel jammer dat het niet zo kan, prive video uploaden. Hij is klein genoeg.

Bovenaan