Welk van de 3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MDMAZIING

Badass junkie
welke van deze 3 benzos is de meest recreatieve benzo om te nemen?

Etizolam
Clonazolam
Flunitrazolam

En wat zijn de algemene effecten van de 3? Kan er niks van vinden op het internet.

MDMAZIING

Badass junkie
Klonopin is de bekendste merknaam waaronder clonazepam verkocht wordt.

Clonazepam is echter wel wat anders dan clonazolam.
Ow. Ben best benieuwd naar Clonazolam en Etizolam. hopelijk hebben mensen hier dr ervaring mee:tongueout:

Laatst bewerkt:

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Zeker ervaring met clonazolam. Ik gebruikte het alleen altijd na speed en dat vond ik heel erg lekker. Is alleen geen aanrader, goed is anders zeg maar.
Daarnaast, kijk uit met je dosering, zeker zonder tolerantie. Blackouts vaak gehad en daar wordt je niet vrolijk van. Je doet namelijk allemaal dingen zonder dat je er bij bent, best gevaarlijk!

Nu gebruik ik het alleen nog maar als ik een feest heb gehad waarbij ik mdma heb gebruikt en dat helpt om nog wat uurtjes slaap te pakken!

Qua effect is het trouwens zeker angstremmend en ontspannend. Met name wanneer het begint in te werken na ongeveer 20-30 minuten. Dat houd 1 uurtje aan en daarna wordt het 'voor je gevoel' wat zwakker. Ga er dan alsjeblieft niet mee bij doseren!

Ik blijf mijn bericht bewerken maar vind het wel nodig om het te melden. Het is een absolute sluipmoordenaar, ik ben er best verslaafd aan geraakt en heb het voor ongeveer 6 maanden dagelijks gebruikt. (in combinatie met speed dus,). De afkick was geen pretje kan ik wel vertellen.

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het is een absolute sluipmoordenaar, ik ben er best verslaafd aan geraakt en heb het voor ongeveer 6 maanden dagelijks gebruikt. (in combinatie met speed dus,). De afkick was geen pretje kan ik wel vertellen.

Ik denk dat dit voor vele benzo’s en aanverwanten geldt. Risico op verslaving is groot. Zeker als je het functioneel gebruikt zoals standaard na een upper. Zonder slaap je anders niet. Ook ga je dan vaak juist meer van die upper nemen er voor omdat je “weet” dat je jezelf toch wel knock-out krijgt met de benzo.

Ik heb mezelf dat helaas aangewend met wiet. Ik blow standaard na een dagje uppers. Alle uppers eigenlijk. Nu wil (en misschien ook wel kan) ik geen upper-avond afsluiten zonder wiet.
Verraderlijk dus!
Nou zal wiet na een upper minder slecht zijn als een benzo maar goed is het niet. Zeker de gewoonte niet die het bij mij is geworden.

MDMAZIING

Badass junkie
Zeker ervaring met clonazolam. Ik gebruikte het alleen altijd na speed en dat vond ik heel erg lekker. Is alleen geen aanrader, goed is anders zeg maar.
Daarnaast, kijk uit met je dosering, zeker zonder tolerantie. Blackouts vaak gehad en daar wordt je niet vrolijk van. Je doet namelijk allemaal dingen zonder dat je er bij bent, best gevaarlijk!

Nu gebruik ik het alleen nog maar als ik een feest heb gehad waarbij ik mdma heb gebruikt en dat helpt om nog wat uurtjes slaap te pakken!

Qua effect is het trouwens zeker angstremmend en ontspannend. Met name wanneer het begint in te werken na ongeveer 20-30 minuten. Dat houd 1 uurtje aan en daarna wordt het 'voor je gevoel' wat zwakker. Ga er dan alsjeblieft niet mee bij doseren!

Ik blijf mijn bericht bewerken maar vind het wel nodig om het te melden. Het is een absolute sluipmoordenaar, ik ben er best verslaafd aan geraakt en heb het voor ongeveer 6 maanden dagelijks gebruikt. (in combinatie met speed dus,). De afkick was geen pretje kan ik wel vertellen.

Ik lees al veel goede dingen over Etizolam kwa recreatiefe waarde en euforie etc. Ga denk ik Etizolam bestellen. Ik lees dat je bij 0.5mg clonazolam al een black-out kan krijgen. Misschien ooit Clonazolam maar lees dat het best heftig is

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik lees al veel goede dingen over Etizolam kwa recreatiefe waarde en euforie etc. Ga denk ik Etizolam bestellen. Ik lees dat je bij 0.5mg clonazolam al een black-out kan krijgen. Misschien ooit Clonazolam maar lees dat het best heftig is
Hoe lang werkt Etizolam? En hoe lang na inname mag je weer autorijden?
Heb alleen ervaring met Xanax een paar x als benzo maar daar mag je 72 uur er na pas weer mee autorijden. Dat is me veel te lang.
Al vond ik t effect wel fijn!
Ook gaf Xanax me heel snel tolerantie. Heb het ene keer 3 dagen achtereen geslikt (0,25mg) en dag 3 was het echt al een heel stuk minder effect. Daarna een maand of zo niet genomen en toen was 0,25mg weer prima.
Maar volgens mij geldt die snelle tolerantie voor elke benzo. Toch?

Laatst bewerkt:

MDMAZIING

Badass junkie
Hoe lang werkt Etizolam? En hoe lang na inname mag je weer autorijden?
Heb alleen ervaring met Xanax een paar x als benzo maar daar mag je 72 uur er na pas weer mee autorijden. Dat is me veel te lang.
Al vond ik t effect wel fijn!
Ook gaf Xanax me heel snel tolerantie. Heb het ene keer 3 dagen achtereen geslikt (0,25mg) en dag 3 was het echt al een heel stuk minder effect. Daarna een maand of zo niet genomen en toen was 0,25mg weer prima.
Maar volgens mij geldt die snelle tolerantie voor elke benzo. Toch?
Kan daar niet echt iets over vinden, maar ga er vanuit dat het ook wel 72 uur zal zijn.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
De dunne, klopt helemaal wat je zegt. Ik vind het naar aanleiding van wat ik heb meegemaakt met clonazolam (de vele blackouts die vreselijk waren en de afschuwelijke afkick) heel belangrijk om iemand anders daarvoor te waarschuwen. Maar inderdaad, het geld voor alle benzos.

Etizolam heb ik ook ervaring mee. Vond het een heel recreatieve benzo, alleen maar voor een korte tijd. Tolerantie gaat heel erg hard met Etizolam, ook al gebruik je het niet vaak. Voor verdere informatie is die iets te lang geleden voor mij!

Maar MDMAZING, weet wel waar je aan begint met benzos en kijk ermee uit!!

MDMAZIING

Badass junkie
De dunne, klopt helemaal wat je zegt. Ik vind het naar aanleiding van wat ik heb meegemaakt met clonazolam (de vele blackouts die vreselijk waren en de afschuwelijke afkick) heel belangrijk om iemand anders daarvoor te waarschuwen. Maar inderdaad, het geld voor alle benzos.

Etizolam heb ik ook ervaring mee. Vond het een heel recreatieve benzo, alleen maar voor een korte tijd. Tolerantie gaat heel erg hard met Etizolam, ook al gebruik je het niet vaak. Voor verdere informatie is die iets te lang geleden voor mij!

Maar MDMAZING, weet wel waar je aan begint met benzos en kijk ermee uit!!
Ja dat ben ik sowieso. Ik lees wel dat mensen super rare dingen ofzo gaan doen op etizolam? Echt vage shit lol

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
En of. Ik en mijn vriendin hebben een keer (gelukkig onschuldig) een hele avond allerlei tv programma's gekeken die wij hebben opgenomen die wij de volgende dag opeens miste!

Aan de andere kant een keer een vriends ouders moeten bellen omdat hij allerlei onzin uitkraamde en niet meer op zijn benen kon staan. Die zijn uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan, gelukkig goed afgelopen!

Een ander verhaal, of vele verhalen, is meervoudig gevallen op spullen die allemaal stuk gingen, met name in de nacht dus ben benieuwd wat onze onderburen van mij hebben gedacht.

Nou ja en zo kan je nog wel doorgaan haha.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Kan daar niet echt iets over vinden, maar ga er vanuit dat het ook wel 72 uur zal zijn.
Ik vind online heel veel verschillende verhalen er over. Ook over Xanax trouwens. De ene site zegt dat Xanax een halfwaardetijd heeft van 8-15 uur, een andere site weer 15-20 uur.
Over Etizolam is weinig te vinden daar over idd. Zie halfwaardetijden van 4-6 uur, 8 uur en 1x las ik ook 12 uren. Wel beduidend korter als Xanax. 3 dagen niet mogen rijden vergt erg veel planning dan en in een normaal 2 daags weekend kan het al niet.
Etizolam heeft wel een kortere halfwaarde als Xanax vermoed ik maar 24-48 uur niet autorijden is denk ik zeker slim!
Ook zal gok ik de werking korter zijn als de halfwaardetijd korter is. Dat je dus na enkele uren alweer wakker bent. Met Xanax op slaap ik echt als een blok voor 8+ uren!

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
En of. Ik en mijn vriendin hebben een keer (gelukkig onschuldig) een hele avond allerlei tv programma's gekeken die wij hebben opgenomen die wij de volgende dag opeens miste!

Aan de andere kant een keer een vriends ouders moeten bellen omdat hij allerlei onzin uitkraamde en niet meer op zijn benen kon staan. Die zijn uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan, gelukkig goed afgelopen!

Een ander verhaal, of vele verhalen, is meervoudig gevallen op spullen die allemaal stuk gingen, met name in de nacht dus ben benieuwd wat onze onderburen van mij hebben gedacht.

Nou ja en zo kan je nog wel doorgaan haha.
Zal ook pp verschillen misschien. Hoe heftig je reageert op een middel. Toen ik voor t eerst van mijn leven een benzo ging proberen, Alprazolam/Xanax, had ik maar 0,125mg genomen ipv de geadviseerde 0,25-0,5mg en ik merkte het echt goed hoor!

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Haha nee, dat is omdat je compleet de controle verliest. Je bent eigenlijk buiten bewustzijn en je hebt werkelijk geen idee wat je aan het doen bent.
Een blackout op alcohol is nog grappig vergeleken bij dit!

Ik heb zelf ook wel eens een hele nacht door de woonkamer gewandeld en weet ik hoeveel glazen wijn weggedronken... Zonder dat ik dat dus doorhad. Daar kwam ik de dag erna achter.

Hoe het precies in zijn werk gaat weet ik ook niet. En wat je tot dit soort dingen zet ook geen idee. Maar het gebeurd!

MDMAZIING

Badass junkie
Ben benieuwd. Ga vandaag de etizolam bestellen en 6apb. Dan zaterdagavond 1mg eti nemen en kijken of het echt zo een recreatieve waarde heeft zoals veel mensen zeggen op het internet :)

Anderemaan

Wijs gebruiker
Nou zal wiet na een upper minder slecht zijn als een benzo maar goed is het niet. Zeker de gewoonte niet die het bij mij is geworden.
Same here. Maar vind dat eigenlijk helemaal niet zo heel erg. Ik weet niet of de slechte slaap en het nare gevoel slechter voor je is, of het jointje. Maar ik snap je punt, zeker als het gaat om verslaving. Ben nu aan het afkicken van de wiet na al langere tijd te zijn gaan minderen. Dus kan niet zeggen dat het niet verslavend is.

Sorry lekker offtopic, ik heb nog nooit een benzo gebruikt. Maar zal het eventueel ooit aanschaffen om de come-up angst van psychedelica wat te verminderen (omdat ik in geval van nood dan nog een benzo heb, al ben ik het alleen van plan te gebruiken als het echt maar dan ook echt heel erg mis gaat). Denk niet dat benzo's mijn D.O.C zou zijn, omdat ik niet echt van downers hou en ook geen angst of stress heb. (Nouja geen last).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan