Welk versnijdingsmiddel?

SpaceKeez

Newbie
Beste leden,

Nou heb ik laatst bij een nieuwe dealer 3 gram pep gekocht. Ik heb tot nu toe zo'n 5 keer pep gebruikt en alleen in kleine hoeveelheden. Mijn dealer kon helaas niet meer aan pep komen en heb ik dus voor het eerst bij iemand anders gehaald.

Toen ik dat weekend deze pep voor het eerst ging gebruiken begon ik met een puntje maar voelde niks... Toch nog maar een puntje gepakt en na 15 min voelde ik nog steeds niks... Toen heb ik een lijntje neergelegd en die opgesnoven. Ik merkte toen wel iets maar heel erg ligt, ook begon ik heel erg te zweten en ik vermoed dat er heel veel cafeïne in zit.
Aangezien ik zoveel moest snuiven (veel meer dan ik gewent ben) merkte ik dat het geen goede pep was.
Dus ik besloot de pep te wassen door middel van aceton te gebruiken.

Eenmaal de aceton gekocht en filters gehaald wou ik de pep wassen, al de pep in een glas gedaan en de aceton erbij. Toen heb ik ongeveer 5 minuten geroerd en het was helemaal troebel geworden. Toen een ander glas gepakt en filter erop gelegd en langzaam aan de aceton + pep over de filter gegoten. Het rare is dat alles wat door de filter ging helemaal helder was en alles wat op de filter bleef liggen precies dezelfde hoeveelheid was. Dus er zit iig geen cafeïne in....

Mijn vraag is: met wat zou mijn pep versneden kunnen zijn?

Graag serieuze antwoorden en ik zeg er alvast bij: testen bij een testcentrum zit er voor mij niet in(helaas!)

Groetjes!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Al roep je het nog zo hard, niemand kan je een serieus antwoord geven... Hoe moeten wij gaan raden wat voor stofje jij in je filter hebt liggen? Het kan alles zijn wat niet oplost in aceton, meer kunnen we niet uitsluiten.

Als je het niet kunt laten testen ben je gauw klaar, dan zul je er nooit achter komen.

Kmind

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
Al roep je het nog zo hard, niemand kan je een serieus antwoord geven... Hoe moeten wij gaan raden wat voor stofje jij in je filter hebt liggen? Het kan alles zijn wat niet oplost in aceton, meer kunnen we niet uitsluiten.

Als je het niet kunt laten testen ben je gauw klaar, dan zul je er nooit achter komen.

Inderdaad, je kan altijd gissen

Wel kan je een herkristallistatie doen, best dat je eerst al een 2-3 keer je pep uitwast met aceton.
Kijken wat er na herkristallisatie overblijft.
Herkristallisatie met 2 solventen is ook mogelijk, dan krijg je er nog wat meer troep uit.

Dit kost wel wat tijd en je moet jezelf er eens goed over informeren en kijken of dat het wel waard is.

MeejheM

Badass junkie
herkristalisatie kan echt een hoop laten verdwijnen, maar uiteindelijk houd je nog steeds iets over wat niet oplost in aceton, en wel in alcohol.

dat geld natuurlijk niet alleen voor amfetamines, dus weet je alleen dat je er stoffen uitgehaald hebt die je niet hoeft. wat je overhoud is niet per definitie schoon.

Bovenaan