welke bezigheid doen jullie?

SeeBrightOfLight

Experimenterende gebruiker

ik ben nu voor de 2e dag aan het afbouwen met wiet. ik heb mijn bezigheid als vrouwelijke gamer, zijn er nog gamers hier die leuke spelletjes weten voor op pc? mijn favo is horror, plattegrond games zoals little nightmares 1 en 2, inside, pumpkin jack, etc, dan heb ik ook nog zat guitar hero van vroeger gespeeld, ik doe ook nog animal crossing en lost ark. maar zoek eens iets nieuws in die genre dat me toch wat uren kan bezig houden :upsidedown:, iemand tips voor goeie games? mag op pc of switch​

Don Draper

Badass junkie
1. Misschien vind je De Sims leuk. :) Je bent aardig vrij om te doen wat je kan doen in het spel en kan zo maar weer paar uur verder zijn. Goedkoop instappen met alle uitbreidingen is een EA Play Pro abonnement op de PC afnemen en dan kan je met veel content al spelen. :)

2. Heb je je guitar Hero gitaar nog? Er is een community waar mensen een zelf gemaakte guitar Hero hebben gemaakt en nog nummers ervoor maken. Helaas weet ik de naam niet ervan uit me hoofd maar lijkt me nog leuk om te doen! Anders heb je ook een gratis spel genaamd Osu waar je met je muis op de juiste tijd moet klikken. Voor sommigen zeer verslavend!

3. Mocht je open staan voor een compleet andere genre die je tijd flink kan opslurpen, probeer Sid Meier's civilization! Is een strategie spel die echt verslavend kan zijn! Op Steam staat er, als ik het goed heb, een trial die je kan proberen. :)

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Wanneer je horror tof vind, kijk eens naar dead by daylight.

Sid Meier's civilization heeft mij ook uren bezig gehouden.

Ik heb ook veel tijd gestoken in de Total War serie, er zijn verschillende thema's, zelfs van Warhammer.

SeeBrightOfLight

Experimenterende gebruiker
1. Misschien vind je De Sims leuk. :) Je bent aardig vrij om te doen wat je kan doen in het spel en kan zo maar weer paar uur verder zijn. Goedkoop instappen met alle uitbreidingen is een EA Play Pro abonnement op de PC afnemen en dan kan je met veel content al spelen. :)

2. Heb je je guitar Hero gitaar nog? Er is een community waar mensen een zelf gemaakte guitar Hero hebben gemaakt en nog nummers ervoor maken. Helaas weet ik de naam niet ervan uit me hoofd maar lijkt me nog leuk om te doen! Anders heb je ook een gratis spel genaamd Osu waar je met je muis op de juiste tijd moet klikken. Voor sommigen zeer verslavend!

3. Mocht je open staan voor een compleet andere genre die je tijd flink kan opslurpen, probeer Sid Meier's civilization! Is een strategie spel die echt verslavend kan zijn! Op Steam staat er, als ik het goed heb, een trial die je kan proberen. :)
Guitar hero heb ik alleen met controller. Vond dat zo een leuk spel, met veel variatie van muziek. Ik ga eens kijken naar sid meiers, nog nooit van gehoord , ben benieuwd

Zanza

DF-koning
Een leuke bezigheid van mij is mensen wijzen op foute spelling. Een bezigheid "doe" je niet, je onderneemt iets, en dat is een bezigheid, maar je kan niet een bezigheid doen of ondernemen. Een bezigheid is zeg maar de actie in zijn algemeenheid.
Zoiezo dirkie.

Goed dat je er weer bent :wink:

Paranoize.

Badass junkie
Ik had je zoiezo levend in mijn openhaard geflikkerd als je dit bij mij had gedaan.
Ajoh is een oude kinderstreek.

Vroeger stond ik met me broertje te wachten tot de buren de voordeur opendeden en dan gooide we een gevulde 1.5L waterballon naar binnen en smackte die vol door de gang heen daaro. Dan kwam de buurman met een koekenpan achter ons aan.... Wat een teringlijer ben ik ook he.

Ik zat ook wel eens te wachten tot ie naar buitenkwam om hem vol in ze oog te raken met een ewrtenschieter en het lukte me nog ook eens !! 😅 Toen moes die naar het ziekenhuis naar de oogarts 🤣

Paranoize.

Badass junkie

ik ben nu voor de 2e dag aan het afbouwen met wiet. ik heb mijn bezigheid als vrouwelijke gamer, zijn er nog gamers hier die leuke spelletjes weten voor op pc? mijn favo is horror, plattegrond games zoals little nightmares 1 en 2, inside, pumpkin jack, etc, dan heb ik ook nog zat guitar hero van vroeger gespeeld, ik doe ook nog animal crossing en lost ark. maar zoek eens iets nieuws in die genre dat me toch wat uren kan bezig houden :upsidedown:, iemand tips voor goeie games? mag op pc of switch​

Je hebt van die spelletjes op je telefoon waar je wietplanten kunt kweken of hele wiet businesses kunt beginnen, aanrader hoor!! 🙂

Dirkdirk

DF-koning
Ik vind
steen door de ruit
toch wel iets erger dan
Ik bedoel ik ben ook jong geweest, komaan. Hoewel ik vond aanbellen en weglopen al spannend genoeg.

Ik heb wel ooit de mercedes van een of andere hells-angel met een vriend vroeger toen ik 8 was helemaal volgekalkt met stoepkrijt. Maar echt tot deuken aan toe. It was a good day :grin: Die vent kwaad. Het heeft nog jaren geduurd tot ik me realiseerde, misschien had ik dat ook op een andere manier aan kunnen pakken.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
The Sim Day & Night

Je kunt het alleen nog in een paar browsers spelen vanwege de benodigdheid van Flash. Heb dit vroeger een aantal keer uitgespeeld, vond het grappig bedacht en je bent er al gauw een paar uur zoet mee.

Beady

Bewuste gebruiker
Een leuke bezigheid van mij is mensen wijzen op foute spelling. Een bezigheid "doe" je niet, je onderneemt iets, en dat is een bezigheid, maar je kan niet een bezigheid doen of ondernemen. Een bezigheid is zeg maar de actie in zijn algemeenheid.

Wat ben je een held! Je schrijft zelf fouten. Maar niet in deze paragraaf. Ik ga ze zoeken. Dat wordt mijn werk voor vandaag.

Bovenaan