Welke blaadjes gebruiken jullie?

Osi`

Bewuste gebruiker
Ik gebruik meestal Smoking Gold of Black
En als ik niet in een nachtschop kom of een indische winkel hier fozo, dan haal ik gewoon rizla silver.

Kheb ook een vraagje, welke het dunste vloeitje is om gewoon normaal te rollen? Om zoweinig mogelijk vloei te gebruiken en welke het beste is voor binnenste buiten.

En welke gebruiken jullie :mrgreen:

(Een thread over tipjes ga ik wel niet starten hoor :P )

Tommetjah

Belezen gebruiker
wij gebruiken blauwe, die draait goed binnesten buiten.. rood is echt een ramp, goud is ook wel goed..

Haze

Bewuste gebruiker
Een brede, want ik draai graag inside out, eigenlijk altijd. Smoking bleu, red of green zijn ook mijn favo's. Bob marley en Jaja zijn ook fijn

Osi`

Bewuste gebruiker
Kan een moderator deze thread dan niet vermengen met de andere? Zoals ik al reeds zei, dat ik de andere thread niet zag en ik kan me niet herinneren dat er ook nog ene was :grin: Excuses, en ga nu allemaal maar een dikke phatte pief smore.

shihuandgi

Belezen gebruiker
pure hennep, green blaadjes

maar ik kan da dus ni rolle eh:tongueout:

eerst rol ik eentje, dan mislukt da smijt ik da eweg samen met de tabak, probeer ik nog te rollen om het uiteindelijk op te geven:)

Haze

Bewuste gebruiker
shihuandgi zei:
pure hennep, green blaadjes

maar ik kan da dus ni rolle eh:tongueout:

eerst rol ik eentje, dan mislukt da smijt ik da eweg samen met de tabak, probeer ik nog te rollen om het uiteindelijk op te geven:)

Hehe, Practise you must, Padiwan weedsmoker

Eier

Bewuste gebruiker
Smoking Blue, omdat ik die er gratis erbij kreeg. Het maakt me geen zak uit, eigenlijk.

neorej_

Newbie
Rizla silver!

Skippy

Wijs gebruiker
alles behalve blauwe smoking vloe. nu is er goedkopere die heet top vloe die haal ik dan maar altijd

Boogie!

Experimenterende gebruiker
smoking blue
en als de lange op is heb ik altijd een reserve pakje rizla blauw.. fixen we een L'etje

Bovenaan