Welke dosering 4FMP/4FA

Helleuu,

Ik heb dringend een vraagje over 4fmp. Voor de meeste mensen is de werking erg chill. Voor mij is dat een ander verhaal. Laatst heb ik een capsule genomen en bleek dat te heftig te zijn voor mij.

Ik weeg 36 kilo en heb een kleine lichaamsbouw, best logisch dus.

Wat zou een goede dosering zijn?

Alvast bedankt! :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Weeg je serieus maar 36 kilo? Dat is wel echt heel weinig.

Maargoed, ik heb echt geen idee wat een goede dosering is voor iemand die zo weinig weegt eerlijk gezegd. Heb je enig idee hoeveel er in die capsule zat? Dan heb je in ieder geval nog een referentie van hoeveel teveel was. Zonder dat is het moeilijk vergelijken.

ooscaar

Wijs gebruiker
Lijkt mij dat je dan voor een dosering van 70 à 80 mg moet gaan. Als je twee keer zo veel zou wegen zou een twee keer zo hoge dosering geschikt zijn. Het kan natuurlijk heel goed dat het effect anders uitpakt, maar daar zul je zelf een beetje mee moeten oefenen als je ook op andere fora niets kunt vinden hierover.

Verder, hoe lang en hoe oud ben je? Jongen of meisje?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad, met zo'n laag gewicht lijkt het me belangrijk eerst op een gezond gewicht te komen voor je risico's als druggebruik gaat overwegen.

Bobsacamano

Badass junkie
Misschien wel gewoon heel klein ook. Ik heb het wel vaker gezien wat is je lengte als ik vragen mag. Goed 36 kilo is echt heel weinig hoor.

SmartieAndMe zei:
Inderdaad, met zo'n laag gewicht lijkt het me belangrijk eerst op een gezond gewicht te komen voor je risico's als druggebruik gaat overwegen.

Ik ben best slank en klein. Altijd zo geweest, verder ben ik gewoon gezond hoor haha! Ben een meisje van 19.

Ja dacht dat die capsule 80 mg was.

MeejheM

Badass junkie
Per ongeluk eens op een landmijn gaan staan? met 36 kilo ken je je toch wel verstoppen achter een lantaarnpaal? Als je echt heel kort en slank bent zou het kunnen, maar het is wel echt aan de lage kant.

Hoe dan ook, 10 punten voor de vraag. Als je nu nog eens uitzoekt wat exact de dosering van je pillen is ben je door naar de volgende ronde wat mij betreft.

Ik gok dat de meeste andere mensen 2 keer zoveel wegen als jou, dus een capsule voor hun kan best veel zijn voor jou metabolisme. Ik zou het laten testen, en dan kijken wat een geschikte dosis is.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
De laatste keer dat ik 4-FA probeerde was met iemand van zo'n 63kg en zo'n 54kg, alle 3 dezelfde dosering van 150mg 4-FA. Er leek tot mijn verbazing in tegenstelling tot bijvoorbeeld MDMA weinig verschil in effect te zijn voor ons 3 ondanks het verschil in lichaamsgewicht.

Bij een gewicht van 36kg is extra voorzichtigheid echter wel raadzaam, de meeste middelen geven een aanzienlijk sterker effect bij mensen met een lager lichaamsgewicht. Er is een kans dat je weinig zult merken, begin in ieder geval zoals al werd aangegeven met een lage dosering.

Even nagevraagd en die capsule was dus eentje van 140 mg. Heb afgelopen weekend een kwartje geprobeerd (35 mg dus) en daar voelde ik wel wat van, maar het was niet spectaculair. Denk dat een halfje wel precies goed is voor mij.

Bedankt voor de reacties!

IrishCoffee

Experimenterende gebruiker
Probeer ook wel pauzes tussen gebruik te houden zoals bij mdma. 4fa gebruikt ook veel serotonine op. Dus je moet net zoals bij mdma/xtc eigenlijk ook het liefst 3 maanden wachten. Dit voor je gezondheid en het volle effect de volgende keer.
Maar inderdaad. Probeer meer een dosis rond de 60 mg. Zeker niet hoger dan 70.

Bovenaan