welke dosis, eerste X. Testuitsl 35%

ennas

Newbie
Ik heb nog geen ervaring met ghb. Ik heb mijn vloeistof naar het testcentrum gebracht. Zojuist gebeld voor de uitslag. De sterkte van mijn vloeistof is 35%. Het valt me een beetje tegen. Of is het wel redelijk spul......
Welke hoeveelheid moet ik pakken,ik weeg 80kg.

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
mijn testuitslag was 49% hier neem ik dan 5,25 ml van dus neem gewoon 5 ml en is het te weinig pak je wat bij.

En je kunt je G ook ff opstoken en wat water verdampen en dan zaldie sterker worden :wink:

azerty1987

Belezen gebruiker
neem eerst 3ml om het even aan te voelen..

een dosis kan je niet vast stellen over internet, iedereen reageert er anders op..

maar voor richtlijnen 2-7ml word door de meeste mensen genomen... dus niet de mensen die het iedere dag gebruiken..

beter iets te weinig dan teveel..

anon22

Belezen gebruiker
ligt eraan of je net hebt gegeten of niet.

als je ervan uit gaat dat de maaltijd al een tijdje geleden is en dat je geen andere middellen bijv alcohol hebt gebruikt, zou ik met deze sterkte beginnen met 3.5 ML.

maar idd iedereen reageerd anders

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou inderdaad ook beginnen met 3ml, ongv half buisje, net iets meer. Mijn eerste keer ook mee begonnen.

snellah

Experimenterende gebruiker
Weet iemand als jeje ghb kunt laten testen in een korte periode . Overal zie ik testen die uitlopen tot 3 weken voor een resultaat te bekomen.

Weet er iemand een plaats kort bij Belgischlimburg om je G te laten testen en toch wel een resultaat te hebben tegen een weekje ofzo.

Wil mijne laten testen is lekker dik(lichtjesgelachtig), helder, ruikt neutraal

snellah

ennas zei:
Ik heb nog geen ervaring met ghb. Ik heb mijn vloeistof naar het testcentrum gebracht. Zojuist gebeld voor de uitslag. De sterkte van mijn vloeistof is 35%. Het valt me een beetje tegen. Of is het wel redelijk spul......
Welke hoeveelheid moet ik pakken,ik weeg 80kg.