1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke drugs gebruik je dagelijks?

Discussie in 'Drugs' gestart door Pammer, 29 jun 2010.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Pammer

Pammer Bewuste gebruiker

Ja, en jij?

Ik:
    - Cafeïne
    - Nicotine

Bija Dagelijks:
    - THC
    - Lorazepam

2. Flameon

Flameon Badass junkie

nicotine, caffeine, meestal ook wel een flesje bier

3. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Bier. Ik gebruik geen drugs.

4. pascal828

pascal828 Badass junkie

Alleen nicotine dagelijks.

5. Petrovic

Petrovic Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Zo goed als dagelijks een glaasje alcohol. 1-3 glazen.

6. Biertje

Biertje Bewuste gebruiker

Nicotine.

7. Chris Pontius

Chris Pontius Badass junkie

Ham&eggs

Al komt het weleens voor dat ik een weekje elke dag een paar glazen alcohol drink.

8. Vigilante

Vigilante Wijs gebruiker

Nicotine.

Paar maandjes geleden zat daar ook nog elke dag THC bij en nog minder lang geleden vrijwel elke dag crack.

9. iSmokex

iSmokex Bewuste gebruiker

Nicotine, en wiet (al gebruik ik dit niet echt elke dag, er gaat wel eens een dag zonder wiet voorbij, maar dit is dan meestal niet vrijwillig. Op vorige week dinsdag na, toen heb ik alleen lsd gedaan en daarna geslapen. Voordat we de LSD namen wel geblowt, maar daartussen heb ik 2 uur geslapen wat dus als nachtrust was en die joints horen voor mijn gevoel dus bij de dag ervoor xD )

10. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

Dit. :grin:

11. Arizona

Arizona Bewuste gebruiker

Seroquel

12. ik doe mijn best

ik doe mijn best Bewuste gebruiker

hoe is dat,wat doet dat met jouw dan.

13. Exceptional Insight

Exceptional Insight DF-koning Emeritus Mod

Helemaal niks. Raken jullie die dingen niet zat? Elke dag weer hetzelfde..

14. ik doe mijn best

ik doe mijn best Bewuste gebruiker

nee,want jij weet niet hoe het voelt.En dat soort dingen raken niet zat,omdat het om uitwisseling gaat,en het is juist niet elke dag het zelfde,gelukkig niet,anders werd het zo saai,dat je juist weer drugs ging/gaat gebruiken :wink:

15. Exceptional Insight

Juist wel (niet dat dat er ook maar iets mee te maken heeft). En omdat ik het wel zat raakte, daarbij mijn gebrek aan inlevingsvermogen, kan ik het me maar moeilijk voorstellen dat mensen niet hetzelfde hebben.

Het is juist wel elke dag hetzelfde, want je gebruikt ze dagelijks, elke dag, dezelfde drugs.

16. OnderDeEik

OnderDeEik Wijs gebruiker

Nicotine dagelijks, thc ook echt zo goed als dagelijks

17. Arizona

gebruik niet recreatief, maar op voorschrift van arts :wink:

18. Vigilante

Vigilante Wijs gebruiker

Ja, na een tijdje heb je er genoeg van en dan hou je er weer mee op.

19. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Jawel hoor. :beer: :grin:

20. Dreuge

Dreuge Badass junkie

Nicotine.. Hele tijd dagelijks wiet en bier, maar nu niet meer :grin:

21. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

All I need is a bag of weed :wave:

22. Nathaniel

Nathaniel Wijs gebruiker

koffie,shag,bier

23. OnderDeEik

OnderDeEik Wijs gebruiker

Bij mij is het dan een pauze voor onbepaalde tijd, hoelang dat is? Een week tot een paar maandjes dan.

24. Angramar Temenos

Angramar Temenos Badass junkie

Piracetam, een tijd lang DMAA, daarmee gestopt.

25. cropp

cropp Badass junkie

Ik zie mijn jointje niet zozeer meer als een tripmiddel, maar meer als een uurtje ontspanning, net als een biertje, als ik een biertje in mijn handen heb is dat een teken dat alle verplichtingen er voor die dag op zitten, en dat ik tijd voor mezelf heb...

26. Elohtibbar

Elohtibbar Badass junkie

Noppes. En daar ben ik zeer content mee.

27. Lauu

Lauu Badass junkie

Dit dus...mooi gezegt!

28. Flameon

Flameon Badass junkie

Valt me op dat er niet overdreven veel harddrugs dagelijks wordt gebruikt .... of zullen die mensen neit regaeren :wink:

29. Dreuge

Dreuge Badass junkie

heb de laatste week wel dagelijks speed gebruikt maar dat is nu op en ik ga voorlopig geen nieuwe halen (nouja, over een halve maand is Dour)

30. Vigilante

Vigilante Wijs gebruiker

Ik denk dat er weinig zullen zijn die écht dagelijks harddrugs gebruiken (misschien zijn er genoeg die t 3-5x per week doen) en ik denk niet dat degenen die dat elke dag doen dat hier posten. Als ik het nog steeds elke dag had gedaan had ik t niet gepost.

31. Arizona

Ik denk ook dat ik dan niet zou posten. Sowieso als ik elke dag nog aan de harddope zou zitten had ik geen geld voor een Internetabonnement denk ik (althans nu iig niet meer) en ook geen tijd, want dan was ik meer bezig met scoren en gebruiken. En als ik gebruikt heb hoef ik niet achter mijn laptop te hangen :wink:

32. Dreuge

Dreuge Badass junkie

para factor speelt mischien ook mee
    en ik zou t ook niet zeggen omdat het mischien toch over komt of je het stoer vind om zo vaak te gebruiken ofzo, het is niet iets wat je zomaar rond bazuind

33. Vigilante

Vigilante Wijs gebruiker

Elke dag gebruiken is nog laaaaaaaaaaaaang niet hetzelfde als zwerverjunk zijn.

34. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

Heb jij dagelijks heroïne/coke gerookt, geshot of gesnatzt dan? Hij heeft het niet over speed denk ik, jij wel. Speed ben ik ook snel zat als ik het meer dan 24u per week gebruik eigenlijk, dan is het gewoon niet leuk meer. Krijg dan niet de effecten die ik zoek en ik word gewoon wakker en energiek, maar zonder euforie of niks. Dan hoeft het niet van mij. Is een beetje hetzelfde als met MDMA maar wel verslavender, of ja, ik kan het wel vaker gebruiken. GHB dagelijks heb ik ook geen behoefte aan want als ik dat over een redelijke periode gebruikt (2 weken geleden begon mijn weekend op donderdag en eindigde het op dinsdag, zowat iedere dag GHB gebruikt) dan is het erna (in de "up-periode") gewoon kut en loop ik helemaal opgefokt en para. Niet leuk.

Enigste drug die ik makkelijk elke dag zou kunnen gebruiken is cocaïne HCl, tenminste, mocht het me niet kunnen boeien. Heb het de afgelopen tijd ook wat te vaak gebruikt en ik vind dat er geen woord gelogen is van dat cravingsverhaal, speed is er helemaal niks bij, qua verslavingspotentie bedoel ik dan.

35. clockcable

clockcable Bewuste gebruiker

Elke keer als ik met vrienden ga hangen of 'chillen' een paar nakkies pep.

A'damfarmacie vindt dit leuk.
  36. W.F.L.

W.F.L. Badass junkie

Caffeïne ook vrijwel dagelijks doordeweeks, maar dat is eigenlijk enkel als ik thuis wakker word en naar de keuken loop dat ik die behoefte heb. :grin:

37. Arizona

Dat ben ik ook niet, neemt niet weg dat dagelijks gebruik tot eind 2009 heel gewoon was voor mij,
    maar toen kwam ik nog niet op DF :wink: Iemand die dagelijks scoort en gebruikt is niet per definitie een zwerverjunk.

38. Exceptional Insight

39. Deranged

Deranged Badass junkie

Ik vind dat ei maar een domme jongen. Altijd maar dezelfde bijdehante bullshit getuigt niet echt van intelligentie.

40. Exceptional Insight

Getuigen van intelligentie heeft nooit hoog op mijn prioriteitenlijstje gestaan.

Laden...