1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke drugs gebruiken jullie het liefst?

Discussie in 'Drugs' gestart door Windhoos, 15 aug 2008.

?

Welke drugs gebruiken jullie het liefst?

1. Coke

6 stem(men)
    9,5%
  2. Speed

20 stem(men)
    31,7%
  3. XTC

11 stem(men)
    17,5%
  4. LSD

7 stem(men)
    11,1%
  5. Psychedilca

13 stem(men)
    20,6%
  6. Downers

6 stem(men)
    9,5%
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Windhoos

Windhoos Experimenterende gebruiker

Wellicht al een topic geweest, maar was toch ff benieuwd. Zelf alleen XTC, Speed en Coke in de poll gegooid omdat dat de enige dingen heb waar ik ervaring in heb.
    Zelf zou ik voor XTC gaan, C is imho véél te duur en van speed begin ik altijd een beetje paranoia te worden na 2 dagen en 1 dag in de week trippen is meer dan genoeg voor mij :wink:

2. Ewie

Ewie Belezen gebruiker

XTC, mooiste ervaring mee tot nu toe..

3. Angramar Temenos

Angramar Temenos Badass junkie

Gewoon een dikke joint :tearsofjoy: .

MDMA (en dan wil ik kristallen hebben, ik vertrouw die dealertjes voor geen halve cent) vind ik fijn met een vriendin (Ben single op het moment dus), coke hoef ik sowieso niet, en speed word ik opgefokt en gaar van, absluut heel vervelende ervaring, zou ik vanaf blijven zelfs als het gratis was.

Psychadelica kan ik toch veel beter hebben :hearteyes:

4. Exceptional Insight

Exceptional Insight DF-koning Emeritus Mod

None of the above

5. Rokertje

Rokertje Belezen gebruiker

6. gNuxx

gNuxx Wijs gebruiker

7. Northawke

Northawke Wijs gebruiker

Van die drie prefereer ik een paar lijnen speed. Ook niet meer dan dat. Vroeger wilde ik nog wel eens een gram op een weekend wegsnuiven, maar dat is me nu veels te veel geworden.

Maar als ik gewoon vrij mag kiezen, dan kies ik psychedelica. Geen katers, altijd groei voor mezelf en prachtige nieuwe werelden ontdekken.

8. dfssdfde

dfssdfde Badass junkie

LSD
    Maar van die 3 xtc :)

9. Frisko

Frisko Badass junkie

geef mij maar de goeie oude yayo(coke dus)
    ja die heeft mij in het verleden toch het meeste plezier geboden!!! :grin:
    :P

10. GODdamn

GODdamn Experimenterende gebruiker

11. Spor

Spor Wijs gebruiker

Tegenwoordig ben ik niet meer zo te spreken over uppers, en over vroeger is het moeilijk te zeggen. In het begin (13, 14, 15 jaar) slikte ik pillen met 13 in een dozein en begin dit jaar ben ik gekapt met coke na 8 maanden wekelijks/bijna dagelijks gebruik. Pep ben ik nooit écht over te spreken geweest.

Mijn everlasting onbetwistbare nummer 1 (is het ook áltijd geweest) is WIET, er gaat niets boven een lekker jointje als je het mij vraagt :stoned:

12. Petrovic

Petrovic Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

MDMA :hearteyes: , Ik heb Coke en speed niet geprobeerd maar ik weet wel dat ik er geen beter persoon op word. Dus probeer ik het ook maar niet.

13. evil_kermit

evil_kermit Bewuste gebruiker

14. PaRa[NL]

PaRa[NL] Bewuste gebruiker

15. Hollywood

Hollywood Experimenterende gebruiker

Coke....omdat het gevoel blijft houden en ik wordt er lekker praterig en arrogant van :grin:
    jammer dat het zo duur moet zijn.
    Xtc heb iets misbruikt waardoor het echte love gevoel niet meer kan krijgen.

16. Angramar Temenos

Ja, dat was inderdaad niet de fijnste ervaring :mrgreen:

17. Snoepautomaat

Snoepautomaat Experimenterende gebruiker

XTC :hearteyes:

Beste middel dat er maar bestaat.

18. Immo

Immo Badass junkie

Duidelijk speed. Heerlijk dat opgefokte gevoel en het werkt ook zo lekker lang. :grin:

19. Flugeltje

Flugeltje Wijs gebruiker

xtc is voor mij een middel dat ervoor zorgt dat de wereld er eventjes mooier uitziet dan dat hij is, terwijl het daarna er een hele week voor zorgt dat de wereld lelijker is dan dat hij is

speed ontregeld mijn innerlijke rust, paranoia gedachten, terwijl mijn hart bijna uit mijn lijf bonkt vraag ik mezelf af dat ik al terug iets kan gaan eten

coke vind ik een egodrugs, die zijn geld totaal niet waard is. Na een kwartier zitten mijn gedachte al aan de volgende lijn, maar toch bang hebben wanneer straks het zakje op zal zijn en de komende 4 u gewoon een marteling worden.

Als ik toch moet kiezen ga ik voor speed, maar dan wel in combi met ghb vanaf de eerste lijn tot wanneer alle speed uit mijn lichaam verdwenen is

20. gNuxx

gNuxx Wijs gebruiker

:grin:

21. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Mijn favoriet (pep) stond er toevallig wel tussen, maar verder beperkte poll dit.... Alsof xtc, coke en pep de enige drugs op de wereld zijn.

22. Gemini

Gemini Badass junkie

Mee eens. Mijn favoriet staat er niet tussen, dat is alcohol.
    Van deze 3 ga ik voor coke. Ik wil graag dicht bij mezelf blijven en bij xtc heb ik het gevoel dat ik totaal iemand anders ben. Pep vind ik rotspul, m'n neus doet er pijn van en ik blijf er irritant lang van wakker, van bommetjes krijg ik pijn in m'n buik en ik heb er sowieso niet echt goede ervaringen mee.

Coke is link spul, maar zolang je er mee uitkijkt wel het fijnste van wat hier tussen staat.

23. geox

geox Bewuste gebruiker

Speed!

Vroeger zou ik MDMA gezegd hebben maar een dikke lijn speed met een joint is voor mij veel beter. MDMA is zo, nja, fake...

24. Taat

Taat Bewuste gebruiker

zeker speed :hearteyes:

25. cronos

cronos Wijs gebruiker

heb op speed gestemd,maar vroeger was ik er redelijk aan verslaafd :( ,maar ik heb er veel van genoten,het was een mooie tijd :grin: :wink:

26. azgaza

azgaza Badass junkie

Allemaal niks voor mij, ik gebruik alleen tripmiddelen, nouja eigenlijk alleen LSD en joints, maar ik sta open voor meer psychedelics, dus gewoon die groep met dingen. Ik kan wel noemen waarom ik ze niet wil: speed omdat het ten eerste en ten meeste slecht voor je lichaam is, daarnaast neig ik van mezelf naar insomnia en denk ik dat ik na speed echt niet meer zou slapen, en dan is er nog de kans dat ik het leuk vind, en ik ben niet echt heel goed in dingen die ik leuk vind niet doen en andersom, voor coke geldt vooral dat het me veel te duur lijkt voor het effect dat het zou hebben en de omschrijvingen van het effect spreken me totaal niet aan. En MDMA heb ik gewoon persoonlijk iets tegen, waarom? Weet ik eigenlijk niet eens meer zeker, maar ik wil het gewoon niet.

Geldt dus alleen voor mij, hoewel ik mijn beste vrienden speed en coke wel afraad, omdat ik niet wil zien dat mensen om wie ik geef té grote risico´s nemen. MDMA moeten ze zelf weten, zolang ze maar niet willen dat ik mee doe.

27. cronos

cronos Wijs gebruiker

mooi van jou om dit te zeggen" hoewel ik mijn beste vrienden speed en coke wel afraad, omdat ik niet wil zien dat mensen om wie ik geef té grote risico´s nemen"chapeau azgaza!!! :wave:

28. Atropa

Atropa Bewuste gebruiker

29. Talec

Talec Bewuste gebruiker

joints, acid, shrooms en nu en dan wat coke :)

30. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Amen.
    Maar van de drie bovenstaande middelen kies ik MDMA, maar mijn interesse ligt toch echt bij psychedelica. Coke/speed zijn wat mij betreft rotzooi en hun geld niet waard (ook al is speed maar een paar euro per gram)

31. Angramar Temenos

32. PuppiiiEyes

PuppiiiEyes Bewuste gebruiker

Mijn mooiste ervaring was tog op X tot nu toe :grin:

33. dutch-lycan

dutch-lycan Bewuste gebruiker

mooiste ervaringen zijn wel op X jah.
    maar dat is de vraag niet he , dus mijn antwoord is coke

34. SneeuwWitje

SneeuwWitje Wijs gebruiker

:beer:

35. Ganjaman181

Ganjaman181 Experimenterende gebruiker

Ik snap gwn echt niet wat er fijn zou moeten zijn aan pep.. Pijn overal, neus, hoofd, buik alles. En alles word iritant zelfs muziek. Je kan niet slapen of eten. En die kater...

36. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Heb LSD , Psychedilca en downers toegevoegd.

LSD has my vote :)

37. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

LSD is toch wel mijn favoriet. Maar gestemd voor psychedelica in het algemeen, aangezien ik die allemaal leuk vind en hun eigen waarde vind hebben.

38. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Ik heb toch maar voor speed gestemd, hoewel xtc het meest fantastisch voelt heb ik niet altijd zin in dat 'emotionele gedoe'. Gewoon lekker energie en chill voelen is prima. Maar eerlijk gezegd kan ik niet echt een goede keuze maken. Alle drugs hebben wel iets leuks. Psychedelica kan ik echt niet vergelijken met stimulerende middelen hoor.

39. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Ja elke drug heeft ook wel weer zo ze eigen setting. Vandaar dat ik ook bijna alle soorten wel eens gebruik. Maar vaak heb je er wel een of een paar waar je sneller naar toe gaat.

40. SirErick

SirErick Wijs gebruiker

Coke (the only drug I use). Maar ja, dat zal uiteraard geen verrassing zijn.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...