Heb tot nu toe alleen 4fmp gedaan op een festival vond er persoonlijk niet heel veel aan.
Was een capsule met 200mg erin heb ze laten testen ook al ben ik goed bevriend met me dealer. Enigste wat ik echt had was dat ik wat vrolijker werd. Als ik het ergens mee moet vergelijken dan een helle kleine dosis speedHmm.. wat was de dosering dan? En was het een pil- of capsulevorm? Ik vind persoonlijk 4FMP namelijk (momenteel) chiller dan XTC.
Was een capsule met 200mg erin heb ze laten testen ook al ben ik goed bevriend met me dealer. Enigste wat ik echt had was dat ik wat vrolijker werd. Als ik het ergens mee moet vergelijken dan een helle kleine dosis speed
Denk zelf dat het er vooral mee te maken had, dat ik de avond daarvoor een feestje had en maar 1 uurtje geslapen had. Moet toegeven hielp me wel prima de dag door. Ga het zeker nog een tweede kans geven. Maar wat bedoel je met "zelf activeren"?Hmm vreemd.. je weet dat je 4FMP als het ware zelf moet "activeren"?
Denk zelf dat het er vooral mee te maken had, dat ik de avond daarvoor een feestje had en maar 1 uurtje geslapen had. Moet toegeven hielp me wel prima de dag door. Ga het zeker nog een tweede kans geven. Maar wat bedoel je met "zelf activeren"?
Ik snap je zeker hahaha heb ervaring met meerdere middelen. Zal t zeker nog 1x proberen met een iets hogere dosis en na een goede nachtrustMoet je zeker doen inderdaad, is erg leuk spul. Nou hoe ik het altijd ervaar.. als ik het heb ingenomen en het begint te werken (voel je door de lichte euforie) activeer je het door dingen te doen. Als je met iemand gaat praten, kun je helemaal in het gesprek op gaan. Als je begint te dansen, blijf je maar dansen. Door iets te gaan doen met je 4FMP kun je maar blijven doorgaan als het ware.. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel haha.
Benzo fury i.c.m wiet en Pep. Altijd een goude combo!!!
Ja is dat zo? Ik hoor er steeds meer over en binnenkort gaan we het eens proberen met de groep. Nog tips om te delen?