Welke drugs op festivals?

DrugsBeer

Experimenterende gebruiker
Ik ben wel eens benieuwd..

Wat is jullie favoriete drugs om te nuttigen op een willekeurig festival?

Mijn voorkeuren gaan uit naar;

4F gecombineerd met vleugjes keta of
XTC gecombineerd met vleugjes keta.

Let me know!

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hmm.. wat was de dosering dan? En was het een pil- of capsulevorm? Ik vind persoonlijk 4FMP namelijk (momenteel) chiller dan XTC.
Was een capsule met 200mg erin heb ze laten testen ook al ben ik goed bevriend met me dealer. Enigste wat ik echt had was dat ik wat vrolijker werd. Als ik het ergens mee moet vergelijken dan een helle kleine dosis speed

DrugsBeer

Was een capsule met 200mg erin heb ze laten testen ook al ben ik goed bevriend met me dealer. Enigste wat ik echt had was dat ik wat vrolijker werd. Als ik het ergens mee moet vergelijken dan een helle kleine dosis speed

Hmm vreemd.. je weet dat je 4FMP als het ware zelf moet "activeren"?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hmm vreemd.. je weet dat je 4FMP als het ware zelf moet "activeren"?
Denk zelf dat het er vooral mee te maken had, dat ik de avond daarvoor een feestje had en maar 1 uurtje geslapen had. Moet toegeven hielp me wel prima de dag door. Ga het zeker nog een tweede kans geven. Maar wat bedoel je met "zelf activeren"?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Meestal xtc en in de tweede helft van het festival komt er altijd wel een (of 2) joint met wiet bij. Ik heb buiten xtc en wiet niets gebruikt op een festival. Als ik geen xtc neem dan ben ik de BOB en neem niks.

DrugsBeer

Denk zelf dat het er vooral mee te maken had, dat ik de avond daarvoor een feestje had en maar 1 uurtje geslapen had. Moet toegeven hielp me wel prima de dag door. Ga het zeker nog een tweede kans geven. Maar wat bedoel je met "zelf activeren"?

Moet je zeker doen inderdaad, is erg leuk spul. Nou hoe ik het altijd ervaar.. als ik het heb ingenomen en het begint te werken (voel je door de lichte euforie) activeer je het door dingen te doen. Als je met iemand gaat praten, kun je helemaal in het gesprek op gaan. Als je begint te dansen, blijf je maar dansen. Door iets te gaan doen met je 4FMP kun je maar blijven doorgaan als het ware.. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel haha.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Moet je zeker doen inderdaad, is erg leuk spul. Nou hoe ik het altijd ervaar.. als ik het heb ingenomen en het begint te werken (voel je door de lichte euforie) activeer je het door dingen te doen. Als je met iemand gaat praten, kun je helemaal in het gesprek op gaan. Als je begint te dansen, blijf je maar dansen. Door iets te gaan doen met je 4FMP kun je maar blijven doorgaan als het ware.. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel haha.
Ik snap je zeker hahaha heb ervaring met meerdere middelen. Zal t zeker nog 1x proberen met een iets hogere dosis en na een goede nachtrust

Sky High

Newbie
Ja is dat zo? Ik hoor er steeds meer over en binnenkort gaan we het eens proberen met de groep. Nog tips om te delen?

Niet teveel Pep. Dit zorgt ervoor (bij mij iig) dat de benzo niet helemaal goed werkt. Blowen zoveel als je wiet bij je hebt, nog nooit fout gegaan daardoor. Combinatie van deze goedjes lijkt een beetje op MDMA alleen dan vele malen sterken en beter

dewilde

Meestal pep of 4f.
Tegen het eind van een feestje (als de benen toch niet echt meer willen) pak ik soms nog wel een puntje ket om een beetje weg te dromen. De kluisjes-ellende wordt daar ook altijd een stuk beter draaglijk door.

Platina

Belezen gebruiker
Pep, xtc, 6apb of keta. Vaak wel een combi van 2 van de 4. Vaak wel xtc en pep in combi (I know, super slecht) en dan afronden met wat keta! :hearteyes:

Narayani

Bewuste gebruiker
Voorkeur heeft voor mij toch wel eerst enkele drankjes (2 wijntjes ofzo) en dan aan de mdma of pep. En daar laat ik het dan ook lekker bij. Een enkele keer een kleine after met een man of 4 met wat jointjes.

Bovenaan