welke drugs?

Karentje

Belezen gebruiker
Beste forumleden,

ik heb momenteel examens en als die gedaan zijn wil ik nog eens een drug uitproberen. Maar nu zit ik met de vraag dewelke.. Er valt namelijk al redelijk wat af. Ik kan geen xtc of kanna gebruiken wegens het nemen van antidepressiva. Ik ben niet geïnteresseerd in hallucineren of het zou echt licht moeten zijn. Het echt riskante spul zoals heroïne, cocaïne en crystal meth wil ik ook niet. Ik zoek eigenlijk iets dat een ontspannen euforisch gevoel geeft en ook niet te schadelijk is voor het lichaam. Ik denk momenteel aan speed of misschien een lage dosis ketamine, maar er zijn vast nog leuke minder bekende drugs die het proberen waard zijn... Ideetjes altijd welkom :relieved:

Mr. Brosnan

Belezen gebruiker
Beste forumleden,

ik heb momenteel examens en als die gedaan zijn wil ik nog eens een drug uitproberen. Maar nu zit ik met de vraag dewelke.. Er valt namelijk al redelijk wat af. Ik kan geen xtc of kanna gebruiken wegens het nemen van antidepressiva. Ik ben niet geïnteresseerd in hallucineren of het zou echt licht moeten zijn. Het echt riskante spul zoals heroïne, cocaïne en crystal meth wil ik ook niet. Ik zoek eigenlijk iets dat een ontspannen euforisch gevoel geeft en ook niet te schadelijk is voor het lichaam. Ik denk momenteel aan speed of misschien een lage dosis ketamine, maar er zijn vast nog leuke minder bekende drugs die het proberen waard zijn... Ideetjes altijd welkom :relieved:
Als je zeker weet welke soort antidepressiva je neemt; (In welke vorm) dan kan je het aan de hand van deze tabel ook deels zien wat wel of niet verstandig is. Als het MAO-remmers betreft wat best vaak als antidepressiva voorkomt kan het ook gevaarlijk zijn met amfetamines zoals speed.

Pas hier dus wel mee op. Als het specifieke serotonineheropnameremmers betreft (SSRI's) kan het weer wel met speed of andere amfetamines. Het is dus wijs dit echt even te bekijken, ik vind het persoonlijk (geen persoonlijke ervaring mee) wel link om middelen in combinatie met antidepressiva te nemen. Het is ondanks dat het onschuldig kan lijken toch soms gevaarlijk of heeft een andere uitwerking dan verwacht. Verder kan ik niet echt veel adviseren qua wat hier wel goed mee samengaat, maar hopelijk heb je hier wel iets aan qua keuze-/interessegebied. Op onderstaande link kan je een overzichtje bekijken waar je goed kan zien wat wel of niet samengaat met het soort antidepressiva.
https://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png

Karentje

Belezen gebruiker
Thnx! Bij mij zijn het ssri's. Volgens de tabel kan ik xtc nemen maar zou het minder goed werken.. Is hier iemand die ssri's neemt en wel eens xtc genomen heeft? Ben wel benieuwd naar ervaringen..

Laatst bewerkt:

poohbeertje

Newbie
h
Thnx! Bij mij zijn het ssri's. Volgens de tabel kan ik xtc nemen maar zou het minder goed werken.. Is hier iemand die ssri's neemt en wel eens xtc genomen heeft? Ben wel benieuwd naar ervaringen..
Ik zelf slik ook AD en heb ervaring met xtc deze werken dus helemaal niet bij mij ivm de AD alleen dat ik geen honger meer heb verder doen ze helemaal niets met me

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
h

Ik zelf slik ook AD en heb ervaring met xtc deze werken dus helemaal niet bij mij ivm de AD alleen dat ik geen honger meer heb verder doen ze helemaal niets met me
Waren dat geteste pillen of had je kristallen/poeder? Hoeveel had je genomen?

Bovenaan