Welke festivals bezoek jij? (2007)

Bezoek jij graag festivals?

• Nee, ik blijf liever thuis!

Stemmen: 1 100,0%
  • Nee, ik bezoek liever een goed feest!

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, ik bezoek er misschien eentje...

• Ja, ik ben van plan om er naar een paar te gaan!

• Totaal aantal stemmers
    1

Goanaut

Bewuste gebruiker
Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.

Jeller

Badass junkie
Goanaut zei:
Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
de line up van full moon is normaal gezien wel dik in orde en dat is mss wel het belangrijkste :wink:

CLAW (CY)
AUDIOPATHIK (MX)
WIZACK TWIZACK (SE)
JELLY HEADZ (FR)
ELECTRYPNOSE (CH)
DIGITALIST (CH)
ZIK / HORROR PLACE (GR)
PENTA (RU)

die dingen moet je sowieso zien!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Goanaut zei:
ik ben vorig jaar naar fullmoon gegaan, mss ga je volgend jaar ook wel verder :wink:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
Goanaut zei:
de line up van full moon is normaal gezien wel dik in orde en dat is mss wel het belangrijkste :wink:

CLAW (CY)
AUDIOPATHIK (MX)
WIZACK TWIZACK (SE)
JELLY HEADZ (FR)
ELECTRYPNOSE (CH)
DIGITALIST (CH)
ZIK / HORROR PLACE (GR)
PENTA (RU)

die dingen moet je sowieso zien!

Oke thanks voor de tips! Ze zijn een stuk bekender (vind ik), maar Astrix en Painkiller zijn ook echt geweldig dat wil ik ook wel graag live meemaken.

deadlock

Badass junkie
als je zo ver naar het buitenland gaat, dan kan je ook gaan liften, is altijd heel leuk en gezellig in duitsland!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Heb ik inderdaad over gedacht.. maar misschien toch een beetje lijp, ik wil wel optijd aankomen natuurlijk. En stel je vertrekt dan zeer op tijd, en het blijkt allemaal enorm mee te vallen, dan zit je er weer veel te vroeg... Maja van de andere kant is het wel Rock 'n roll om dat te doen! :sunglasses:

caatje

Badass junkie
pepito zei:
Doerak zei:
Als ik nog een plekje in de bus kan regelen ga ik naar "Dour". Ik zit sterk te denken aan "Roots Reggae Ruigoord" (9 - 10 juni). Wellicht Lowlands als ik genoeg geld heb en een kaartje kan bemachtigen.

Viel mij vorig jaar zeer vies tegen, toen slechts mogelijk om kaartje voor 2 dagen te kopen. Er waren zeer weinig mensen, acts waren slecht, alleen de sfeer was errug goed. Ik doe het iig niet opnieuw....

Kwas er ook en vond t wel oke. En idd de sfeer was erg tof! Heb je ook op de "camping" gestaan?

alfie

Newbie
Staan al zeker vast :

* 30 juni Ruhr in love :hearteyes:
* Begin augustus Nature one!!

Maaai.. Dan't er maar snel is, ik kijk er al zooo hard naar uit!! :grin: :grin:

Vince_

Experimenterende gebruiker
Werchter! Is misschien duur, maar probeer die groepen (Maximo, Interpol, Bloc Party, enz enz) maar eens apart te gaan kijken! Dan ben je meer geld kwijt. De kans dat je te stoned bent om van de camping af te komen, is wel groot. Maja!

alfie

Newbie
Echt waar, geef mij maar ruhr in love!! Over de 100 dj's voor ochot.. nog geen 18 euro..!! Da houdt ge toch ni voor mogelijk?! En die Duitsers.. Geloof mij.. Die weten wa da feesten is ze!! :grin: :grin:
Hopelijk weer schoon weer tegen dan! Heeeeere I come..!! :sunglasses:

Bewild

Bewuste gebruiker
Heeft er iemand informatie over Rhakti Dei dit jaar, want ik heb onlangs vernomen dat het maar 1 dag zou zijn, da zou echt zonde zijn :( .

DreamWeaver

Badass junkie
alfie zei:
Echt waar, geef mij maar ruhr in love!! Over de 100 dj's voor ochot.. nog geen 18 euro..!! Da houdt ge toch ni voor mogelijk?! En die Duitsers.. Geloof mij.. Die weten wa da feesten is ze!! :grin: :grin:
Hopelijk weer schoon weer tegen dan! Heeeeere I come..!! :sunglasses:

Is een goed feestje ja, en erg in de buurt voor me :)

azgaza

Badass junkie
Ik ben al naar Solstice geweest, ga misschien ook nog naar een metalfestival als ik geld en tijd heb.. verder gewoon wat feestjes af gaan enzo, geen grote festivals meer denk ik.

DreamWeaver

Badass junkie
Maikelk zei:
heb DefQon gehad... Decibel ook zoiezo en zoek nog gezelschap voor Q-Base ook

Q-base word bruut! Dat ligt zo'n beetje in mijn achtertuin en ik zal er dan ook zijn met een hele kluit vrienden. Misschien zie ik je wel op Decibel, we zijn nog niet zeker of we gaan (ivm afterparties e.d).

-spaceman-

Badass junkie
nog heel effekes en ik ben weer terug in het dorpje dour wat ik weer een jaar links heb laten liggen.

ps. ik ben niet naar werchter geweest, wel aangekondigd maar door finacieele problemen, die ik inmiddels weer onder controle heb, was het niet mogelijk te gaan...

live fast die Young

Belezen gebruiker
sowieso naar sziget. misschien nog naar iets anders kleins ofzo, maar denk dat dat er niet meer inzit wat geld en tijd betreft.
Spaceman: al kaartjes?

Bovenaan