de line up van full moon is normaal gezien wel dik in orde en dat is mss wel het belangrijksteGoanaut zei:Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
ik ben vorig jaar naar fullmoon gegaan, mss ga je volgend jaar ook wel verderGoanaut zei:Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
Zoizo.El Retro zei:Iemand pukkelpop?
Jeller zei:de line up van full moon is normaal gezien wel dik in orde en dat is mss wel het belangrijksteGoanaut zei:Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
CLAW (CY)
AUDIOPATHIK (MX)
WIZACK TWIZACK (SE)
JELLY HEADZ (FR)
ELECTRYPNOSE (CH)
DIGITALIST (CH)
ZIK / HORROR PLACE (GR)
PENTA (RU)
die dingen moet je sowieso zien!
pepito zei:Doerak zei:Als ik nog een plekje in de bus kan regelen ga ik naar "Dour". Ik zit sterk te denken aan "Roots Reggae Ruigoord" (9 - 10 juni). Wellicht Lowlands als ik genoeg geld heb en een kaartje kan bemachtigen.
Viel mij vorig jaar zeer vies tegen, toen slechts mogelijk om kaartje voor 2 dagen te kopen. Er waren zeer weinig mensen, acts waren slecht, alleen de sfeer was errug goed. Ik doe het iig niet opnieuw....
alfie zei:Echt waar, geef mij maar ruhr in love!! Over de 100 dj's voor ochot.. nog geen 18 euro..!! Da houdt ge toch ni voor mogelijk?! En die Duitsers.. Geloof mij.. Die weten wa da feesten is ze!!![]()
![]()
Hopelijk weer schoon weer tegen dan! Heeeeere I come..!!![]()
Maikelk zei:heb DefQon gehad... Decibel ook zoiezo en zoek nog gezelschap voor Q-Base ook
die wil ik idd ook niet missen... en natuurlijk het jaar afsluiten met QrimetimeSerenity zei:Qlimax

Play_bunny zei:
live fast die Young zei:Spaceman: al kaartjes?