Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aanwazig😂
Ja ik misschien ook! Al vielen zowel Joris Voorn als Jeff Mills me de laatste paar keer wat tegen. Dus ik twijfel nog. Maar overdag vind ik wel chill, met ook nog werk op de planning die week. 😅Ik ga tijdens ADE naar Joris Voorn presents a trip to galaxy, met ook Jeff Mills; in de sugarfactory.
Lijkt me een zalig feestje!
Heb je ticket? Ik was bij Joris voorn vorige week vrijdag bij into the Woods en moet zeggen dat ik het ook tegen vond vallen. Maar was ook compleet nuchter toen😅. Maar ik word blijer van steviger. Denk er nog aan om m’n ticket te verkopen en naar Loveland/ 909 te gaan. Hele vette line up! Waarom vond jij het tegenvallen?Ja ik misschien ook! Al vielen zowel Joris Voorn als Jeff Mills me de laatste paar keer wat tegen. Dus ik twijfel nog. Maar overdag vind ik wel chill, met ook nog werk op de planning die week. 😅
en.. haha ja nachtfeestjes daar doe ik niet meer aan 😇Ja ik misschien ook! Al vielen zowel Joris Voorn als Jeff Mills me de laatste paar keer wat tegen. Dus ik twijfel nog. Maar overdag vind ik wel chill, met ook nog werk op de planning die week. 😅
Wij hebben ook kaartjes voor Joris Voorn op ADE Awakenings en ook ik twijfel nog of we ze niet moeten swappen voor 909 😂. Ik ben wel echt een groot fan van Joris Voorn en op Awakenings draait hij meestal wel wat meer techno-like dan op bijvoorbeeld DGTL. Zijn set op ITW heb ik niet gehoord. Het leuke aan Awakenings lijkt me wel dat er maar 1 podium is dus geen FOMO om te switchen naar andere podia ofzo. En Awakenings vind ik tot nu toe altijd top. Ik las in andere topics over je twijfel mbt welk middel te nemen. Heb je al beslist wat het wordt? Hier ook een beginneling. Nu 4 keer xtc/mdma gebruikt over een periode van 2 jaar. Nog wat aan het zoeken wat mijn sweet spot is en ook wel benieuwd naar andere middelen (m.n. GHB bijv in de combi met X).Heb je ticket? Ik was bij Joris voorn vorige week vrijdag bij into the Woods en moet zeggen dat ik het ook tegen vond vallen. Maar was ook compleet nuchter toen😅. Maar ik word blijer van steviger. Denk er nog aan om m’n ticket te verkopen en naar Loveland/ 909 te gaan. Hele vette line up! Waarom vond jij het tegenvallen?
Hi, leuk dat je ook naar Joris (denkt) te gaan😉. Ik wilde dus ruilen naar 909 maar niet te doen (tot nu toe). Er wordt geloot.Wij hebben ook kaartjes voor Joris Voorn op ADE Awakenings en ook ik twijfel nog of we ze niet moeten swappen voor 909 😂. Ik ben wel echt een groot fan van Joris Voorn en op Awakenings draait hij meestal wel wat meer techno-like dan op bijvoorbeeld DGTL. Zijn set op ITW heb ik niet gehoord. Het leuke aan Awakenings lijkt me wel dat er maar 1 podium is dus geen FOMO om te switchen naar andere podia ofzo. En Awakenings vind ik tot nu toe altijd top. Ik las in andere topics over je twijfel mbt welk middel te nemen. Heb je al beslist wat het wordt? Hier ook een beginneling. Nu 4 keer xtc/mdma gebruikt over een periode van 2 jaar. Nog wat aan het zoeken wat mijn sweet spot is en ook wel benieuwd naar andere middelen (m.n. GHB bijv in de combi met X).
Ik zag op Ticketswap inderdaad dat 909 enorm populair is. Mijn vriendinnen zijn vorig jaar naar Into The Woods geweest op de NSDM werf, dat vonden ze ook super. Daar heb je ook een stage met wat hardere techno, Betonkruid. Misschien dat dat nog iets is. Of Mystic Garden/Dockyard. Maar dat is wel allemaal buiten dus ligt het ook weer een beetje aan het weer. Wij gaan niet met een grote groep naar Awakenings, maar met 3 meiden in totaal. Met 1 vriendin ben ik eind 2024 naar Awakenings in de Gashouder geweest, was ook met Joris Voorn, dat was wel echt fantastisch. Maar het is inderdaad niet echt een groot terrein om op rond te fladderen! Ik vind het juist altijd wel leuk om een beetje dezelfde mensen tegen te komen op de dansvloer haha en als ik het naar mijn zin heb sta ik compleet geparkeerd. Ook wel een probleempje soms, want even een rondje lopen en proberen te plassen is best verstandig hehe.Hi, leuk dat je ook naar Joris (denkt) te gaan😉. Ik wilde dus ruilen naar 909 maar niet te doen (tot nu toe). Er wordt geloot.
Ik heb me er nu bij neergelegd, wordt vast mooi. Ga je met een groepje?
Dat 1 podium vond ik juist ietwat nadelig omdat ik enorm houd van fladderen over het terrein haha.
Ik heb nog geen besluit genomen… netjes van jou, 4 x over 2 jaar! Hier ook nieuw en afgelopen tijd lekker uit m’n plaat gegaan zoals je misschien dus gelezen hebt.
Ik dacht aan 2cb in hele lage dosering maar ik kan er niet op tijd genoeg aan komen, kan het daarom niet eerst thuis uitproberen, wat wel wordt aangeraden.
De zomerperiode was voor mij echt een uitschieter, ik maakte kennis met festivals (vroeger ook wel een gedaan maar nu was het zooo heerlijk), ik ben zeer zeker niet van plan om dit zo aan te houden. Misschien om de 3/4 maanden ofzo?
Daarom misschien gewoon toch Mdma. Ik gebruikte 5mapb de afgelopen keren maar dat ga ik sowieso niet meer doen.
Waarom denk je aan ghb met x?
Ik zou graag iets willen wat geen gedoemet serotonine oplevert.