Welke is het sterkst?

Nobody26

Newbie
Mijn vraag welke med is het sterkst?

flunitrazepam , xanax of oxycontin ?

Ik heb het laatste 10mg gehad en merk er niks van.
Welke van de 3 zal het 'beste' werken kwa 'versuffend' werken?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Denk dat wat je wil niet veel met sterkte te maken heeft maar met wat je wil voelen. Wil je stoned worden dan ga je voor een benzo maar wil je high worden als heroine dan pak je oxycontin. Wat je voelt heeft veel met de dosering te maken dus zoek uit wat de gemiddelde recreatieve doseringen zijn en begin dan met de helft. Het effect hangt dus heel veel van de dosis af. Wel moet ik je waarschuwen dat oxycontin een opioide is en de andere twee benzodiazepinen. Pas op met het combineren van deze medicijnen met andere middelen of met elkaar want het kan elkaar allemaal flink versterken.

Nobody26

Newbie
Het is meer voor in slaap te vallen. lekker 'versuft' te zijn.

Maar die oxy van 10mg doet dus niet veel bij me, is dat normaal? of gewoon een te lage dosis?
krijg er ook niet echt een high gevoel van.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Oxycontin zou ik niet nemen om te slapen maar eerder een benzo dus de xanax of de flunitrazepam. Van die twee is de flunitrazepam de sterkste maar dat hangt wederom van de dosering af. Ben zelf niet bekend met die twee benzo's maar weet wel dat van xanax de gemiddelde startdosering 1mg of 2mg is.

Nobody26

Newbie
Ga nu wel een keer die flun. proberen mischien is dat beter :wink:

Heb van de oxy de : 30 tabletten met verlengde afgifte
dus dat waren sowiso de verkeerde om 'high' te worden?

Oja: wat doet 1 pil van 300mg Seroquel XR met je?
die liggen hier ook nog en vraag me af of je daar wel van in slaap valt of iets van merkt?
of is dat niet echt een pil om te 'misbruiken' omdat het een XR is?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je bent nogal vaag over wat je er precies mee wilt bereiken. Om te slapen zou ik zeggen benzo's, maar om high te worden zeker oxycontin. Weet je eigenlijk wel wat je neemt vraag ik me dan af als je niet weet wat je moet verwachten. Sereqeul is een antipsychoticum wat je doodmoe maakt maar dat is niet aan te raden. Neem dat soort medicijnen alleen op doktersvoorschrift en als je het pas echt nodig hebt. XR wil zeggen vertraagde afgifte.

Nobody26

Newbie
De echte reden noem ik ook niet want dat zal vast niet mogen gok ik, maar het is om in te slapen.

Ik weet wel wat ik neem alleen dacht dat ik er meer van zou voelen :wink:
al is 10mg oxy mischien ook te weinig daarvoor.

Ik weet wel wat XR is alleen mijn vraag is of je op een XR ook in slaap kunt vallen dan.

Dus ja van welke van de 3 slaap je het snelst in was een betere vraag geweest :wink:

JoostjeDB

Newbie
flunitrazepam slaap je zeker het beste van, of je moet de serequel verpulveren en in je
drinken gooien.
Snuiven werkt veel sneller, maar dat lijkt me niet erg tof voor je neus.

Ik gebruik de gewone variant van serequel al een aantal jaar, 350mg.
Als ik een nachtje flink aan de speed heb gezeten en wil gaan slapen, dan pak ik m'n serequel
en 3 kwartier later val ik als een blok in slaap.

DeLoze1

Newbie
Nobody26 zei:
Mijn vraag welke med is het sterkst?

flunitrazepam , xanax of oxycontin ?

Ik heb het laatste 10mg gehad en merk er niks van.
Welke van de 3 zal het 'beste' werken kwa 'versuffend' werken?

Hallo.

Oxycontin is een pijnstiller, een opiaat!
Tussen fluni's en xanax is fluni toch echt sterker! En ik had er ook altijd een beetje een euforisch gevoel bij! Deze 2 zijn benzo's!
Tuurlijk slaap je ook lekker op oxycontin maar daar is het niet voor bedoelt!
Dit is mijn ervaring en het kan verschillen per persoon!

Hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen.

groeten

Bovenaan