welke pillen heb ik vast ?

Datura

Newbie
heyhey ,

gisteren pillen gaan halen voor op dour. het zijn dikke gele pillen met een vlindertje erop.
mn vriendin en ik hebben rond 11u gisterenavond 1 gepakt om te testen...
na ongeveer een halfuur sloeg de pil in , ik moest meteen gaan zitten, een pil was nog nooit zo hard ingeslagen. wow
ongeveer 10-15 min daarna begon ik echt vethard te trippen.. maar echt grote kleurige visuals (zalige dingen gezien trouwens) .
nadat ik van de eerste schok was bekomen , ik verwachtte 1 mdma pil , kon ik me laten meegaan in de trip en em ook gemakkelijk besturen.

nu , wat zat hierin ? 2-cb ? 2-ct-7 ? 5-meo-amt ? nog iets anders ?

ta

Hempy

Bewuste gebruiker
Die pil had ik gisteren ook in men hand, heb hem maar genomen, sloeg ook erg hard in ik moest zelfs een paar keer gaan zitten :grin:

ook heel felle kleuren nzo en mensen die een beetje begonnen uit te lopen..

Datura

Newbie
twas echt geen mdma , heb wel genoeg ervaring met pillen om te weten dat dit het niet was.. 1 pil dik 7-8 uur trippen ? =|
en het waren niet gewoon rimpels op de muur ofzo
maar type 'het licht brandt en het voelt alsof ik in een broeikas zit' etc

nujah wordt goeie dour , hebben nog 37 stuks :wink:

Solidius

Badass junkie
Datura zei:
twas echt geen mdma , heb wel genoeg ervaring met pillen om te weten dat dit het niet was.. 1 pil dik 7-8 uur trippen ? =|
en het waren niet gewoon rimpels op de muur ofzo
maar type 'het licht brandt en het voelt alsof ik in een broeikas zit' etc

nujah wordt goeie dour , hebben nog 37 stuks :wink:

Laat je pillen testen bij een vestiging van Jellinek (locaties te vinden op http://www.jellinek.nl ) en drop het resultaat hier zou'k zeggen.

matthijs

Badass junkie
Datura zei:
heyhey ,

gisteren pillen gaan halen voor op dour. het zijn dikke gele pillen met een vlindertje erop.
mn vriendin en ik hebben rond 11u gisterenavond 1 gepakt om te testen...
na ongeveer een halfuur sloeg de pil in , ik moest meteen gaan zitten, een pil was nog nooit zo hard ingeslagen. wow
ongeveer 10-15 min daarna begon ik echt vethard te trippen.. maar echt grote kleurige visuals (zalige dingen gezien trouwens) .
nadat ik van de eerste schok was bekomen , ik verwachtte 1 mdma pil , kon ik me laten meegaan in de trip en em ook gemakkelijk besturen.

nu , wat zat hierin ? 2-cb ? 2-ct-7 ? 5-meo-amt ? nog iets anders ?

ta

Je tripte gewoon fokking hard. Dat kan van elk tripmiddel komen.
Zoals jij het beschrijft lijkt het op LSD maar lijkt me niet dat ze dat in pillen stoppen.

Mindless1985

Badass junkie
Geen 2c-b, dat duurt niet zo lang, na 4 uur begint het al goed uit te werken. LSD in pillenvorm heb ik nog nooit van gehoord (naast de microdots natuurlijk, maar dat is dit niet), de anderen ben ik niet zo bekend mee :)

Hempy

Bewuste gebruiker
ik heb een uurtje geleden een halve genomen,

ik voel me ongeloofelijk weg of hoe danook

ik ben echt aant gaan, geen grote pupillen maar wel echt zoals pillen, enorm veel zweten, te snel praten te snel bewegen etcx etc

Hempy

Bewuste gebruiker
+ ik had juist gegeten, direct na het eten ingenomen, half uurtje later heb ik weer een ganse middagmaal opgegeten

Bovenaan