Welke pillen moet ik hebben?

KlomP

Newbie
Steeds vaker word ik geconfronteerd met verschillende soorten XTC pillen en ik weet niet of het wel goed spul is. Ze zien er steeds anders uit en mijn vrienden zeggen steeds maar dat het wel goed zit, maar ik vertrouw het niet helemaal. Hoe kom ik erachter met watvoor pillen ik te maken heb? Ik zou graag een stukkie zekerheid willen...

DyNaStie

Newbie
ik denk dat je dat nooit of heel moeilijk kan uitzoeken, ik zou vooral gewoon geen pillen van vreemde nemen, en dus van iemand nemen die je vertrouwd en het van een "goede" dealer krijgt... maarja ik vind xtc persoonlijk bagger, beter mooi sticky draaien :grin:

Floppo

Newbie
Allardos zei:
ik denk: vragen aan iemand met ervaring. Die weten wel welke wel en niet goed zijn...

Dat is dus GROTE bull shit. :angry:
Alsof iemand die vaker zijn hersencellen heb verneukt wel aan een pilletje kan zien wat erin zit. Ik zou het gewoon niet doen, en als je het wel doet... eerst andere mensen laten slikken. :grin: na 3 uur nog neit dood, lekker slikken :grin:

jacqie

Newbie
Ja als je er zeker van wil zijn laten testen....dan weet je het...ik heb m'nm vaste mannetje enne die laat ze altijd van te voren ook testen....maar ik blijf ook van mening iedere pil werkt bij iedereen anders.....en das echt zo....

LKM

Newbie
Ik weet dat de pillen van de persoon waar ik ze van koop meestal wel goed zijn, ik vertrouw er maar gewoon op.
Meestal hebben andere vrienden van mij ze ook al geslikt, dus ja...

Echt 100% zeker weten dat je een goeie hebt kan niet, aangezien elke pil weer anders is, ookal zijn ze van dezelfde soort.

Uzi

Newbie
Mijn ervaring is om een vaste nachtapotheker te zoeken.. Het beste is wanneer je vrienden hebt die in deze bussiness zitten. Dan weet je zeker dat ze je geen troep gaan verkopen..

Iedereen zegt van , dit zijn goeien.. of deze moet je nemen.. Alle pillen werken anders.. en ook bij verschillende mensen werken ze anders..

dat zul je nooit weten omdat het door zoveel verschillende mensen gemaakt word en 1 op de miljoen pillen is fout dus...... :xtc:

ruubje

Experimenterende gebruiker
Je kan gewoon een testsetje kopen bij de dichtsbijzijnde smartstore..

Trouwens kent iemand de pillen met een mobiel telefoontje als opdruk?

Drazzic

Bewuste gebruiker
KlomP zei:
Steeds vaker word ik geconfronteerd met verschillende soorten XTC pillen en ik weet niet of het wel goed spul is. Ze zien er steeds anders uit en mijn vrienden zeggen steeds maar dat het wel goed zit, maar ik vertrouw het niet helemaal. Hoe kom ik erachter met watvoor pillen ik te maken heb? Ik zou graag een stukkie zekerheid willen...

Daar is zo niks over te zeggen er zijn 1000den pillen met het zelfde logo die er het zelfde uit zit maar waar heel iets anders in zit als die andere met precies de zelfde logo en grootte etc. Het beste is gewoon als iemand wat pillen heeft er 1tje meenemen en laten testen in een testcentrum zo kom je er precies achter wat er in zit en hoeveel zo weet je iig zeker dat er geen rotzooi in zit (speed, dxm, pma etc.)

Hoe vaak heb je veilige sex gehad??
De keren dat het niet met condoom was... hoe wist je toen dat die ander geen aids had??

Is hetzelfde princiepe als met pillen.. je weet het nooit zeker!
Wil je 100% zekerheid dan moet je ze niet slikken!

:wave:

speedygirl

Experimenterende gebruiker
Uhm is moeilijk te zeggen welke goed of slecht zijn. Ik neem altijd dezelfde en altijd van dezelfde dealer. Zelfs al zou ik je zeggen welke soort het beste is dan nog zou je een andere pil kunnen krijgen dus ik zou zeggen zoek iemand die je min of meer kunt vertrouwen en vraag daar eens wat aan. :wave:

ian

Newbie
dubbele blauwe volkswage moet je hebbe :grin: :openmouth: ..die zij echt goed..heb echt al van alles gehad zowat..maar deze zijn het beste

Bovenaan