Welke RC benzo na LSD?

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker
Mijn vraag is vrij simpel: Welke RC-benzo zouden jullie adviseren om in een diepe (kunstmatige) slaap terecht te komen na een LSD-trip? Jullie kennen het waarschijnlijk wel, na 12u trippen heb je er genoeg van, maar de slaap wil niet komen. Niet prettig, dus dat wens ik te voorkomen. Ik heb enkel en alleen ervaring met Flunitrazolam, welke opzich goed beviel, enkel werd ik hiervan na een paar uur weer wakker, waardoor deze eigenlijk niet in aanmerking komt voor wat ik zoek. Het liefste slaap ik gewoon een normale cyclus (6 tot 8u) en hoop ik niet helemaal dizzy wakker te worden waardoor ik de volgende dag amper kan functioneren.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. En alvast bedankt!

Proxima

Badass junkie
Ikzelf gebruikte altijd Etizolam en dan 2mg.

Als je daarop te vroeg wakker wordt kan je de dosering nog iets verhogen naar bijvoorbeeld 3 of 4mg.

Rivalrie

Badass junkie
Nee dankje... Na zoveel uren trippen ben ik er wel echt klaar mee.

Dit lijkt me wel wat. :) Bedankt. Zal er eens wat over gaan lezen.
Kun je dan niet beter andere drugs nemen als je niet lang wilt trippen?

Het komt over op mij alsof je "wilt zuipen" maar niet dronken wilt worden :tongueout:

CuriousExplorer

DF-koning

Het komt over op mij alsof je "wilt zuipen" maar niet dronken wilt worden :tongueout:
Ik snap hem wel.
Het verschil tussen psylo (4u) en lsd(12u+) is gewoon erg groot.
Na 12u trippen zou ik het ook wel gehad hebben 😅

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker

Bedankt voor je mening, maar nee. Ik vind LSD geweldig, alleen duurt het me soms gewoon te lang. Ik ben vaak na bijna 24u nog steeds wakker. Dit vind ik zonde omdat het afbreuk doet aan het geheel en mijn ritme ook nog eens op de schop gaat. Overigens: een upper adviseren na een LSD trip vind ik niet echt een advies om ter harte te nemen. :wink:

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Hoe bedoel je? Slaap je 8u, of wordt je halverwege wakker?

woops.. khad het mis..
behalve dat flualprazolam wel 8 uur zou werken..

Wat is de slaapcyclus?​

Een slaapcyclus is de progressie door de verschillende stadia van NREM-slaap naar REM-slaap, voordat het weer opnieuw begint met de NREM-slaap.

REM = Rapid Eye Movement (De fase waarin je droomt, hierin zijn je hersenen zeer actief)

NREM = Non Rapid Eye Movement (De slaperige minder diepe fase waarin je nog sneller wakker kunt schrikken door je omgeving)

Normalerwijs zou een slaapcyclus zo’n 90-120 minuten duren voordat deze opnieuw begint. Gemiddeld heb je dus vier tot vijf cycli per slaaptijd, afhankelijk van hoeveel uur je slaapt.

Men gaat echter niet rechtstreeks van diepe slaap naar REM-slaap. Je gaat in de de slaapcyclus door de stadia van niet-REM slaap van lichte naar diepe slaap en dan omgekeerd weer terug van diepe slaap naar lichte slaap.

Hierna volgt de REM-slaap en daarna begint de lichte slaap weer.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
De laatste uren van LSD In juist de beste om na te denken.

verschilt per persoon..

persoonlijk werkt lsd bij mij niet zo fijn als bij anderen..
wat sommigen ervaren bij lsd heb ik weer met psilo.. bijna altijd heel fijn..
kheb wel lsd gebruikt..visueel interssant..maar mentaal niet bij mij..
en als het visuele over is en alleen de gedachten overblijven is het niet zo interessant meer..
doch nooit een benzo genomen..
Je kan beter een upper nemen en dan een nacht doorhalen vind ik.

net zoals met alle drugs raad ik aan om het overdag te nemen.. en 's nachts te slapen.

Bovenaan