Ben wel benieuwd of je ook tripreports hebt van je DMT ervaringen of dat je er gewoon wat over kwijt wilt hoe jij ze hebt ervaren?2C-C is een ontspannend tripmiddel, goede introductie als je nog nooit hebt getript ook.
2-FA als je van uppers houdt, lijkt erg op gewone amfetamine. Gaf mij altijd een rush met tintelingen op m'n kop als ik genoeg nam.
Eventueel 3-FPM, dat is een vrij milde stimulant, m.i. een goede introductie stim als je wilt proeven hoe het is om een upper te nemen.
Benzo's zijn heel erg ontspannend, Pyrazolam is nu goed verkrijgbaar. Erg voorzichtig mee zijn, sporadisch nemen. Heel verslavend en de afkick kan hels zijn. Als je het koopt, neem dan een kleine hoeveelheid van 5 dosissen ofzo.
Ik hoor goede verhalen over 2-FDCK, een Ketamine analoog. Ik heb zelf een hekel aan ketamine maar misschien kun jij de draaierige vaagheid wel waarderen.
Dat zijn mijn tips voor als je begint met RCs. Laten testen en je goed inlezen over elk middel en de dosering en manier van nemen voordat je het gebruikt.
En ik kan het toch niet laten om 't te noemen: DMT. Eén van de heftigste tripmiddelen maar de trip duurt een minuut of 10 maximaal, dus is ook weer snel over. Als je genoeg doseert verlaat je onze realiteit en ga je naar een ander universum.
Je kunt 't zelf maken in een dag in de keuken met een investering van rond de 50-75E. Echt waanzinnig. Niet te verwarren met de 5-MeO-DMT die RC leveranciers wel verkopen. Lees maar eens wat DMT tripreports hier of op erowid.org of Reddit.
Ja hoor, er staat een DMT tripteport van mij in het tripreport-subforum, even zoekenBen wel benieuwd of je ook tripreports hebt van je DMT ervaringen of dat je er gewoon wat over kwijt wilt hoe jij ze hebt ervaren?
Heb er zelf ervaring mee, maar dan in de vorm changa, dus samen met een MAO remmer. Dat waren de meest bijzondere, vreemde en visueel prachtige en ongelofelijke trip ervaringen die ik heb gehad en ik heb veel ervaring met LSD en psilocybine, waarvan de laatste ook in hele hoge doseringen.
Zal even kijken!Ja hoor, er staat een DMT tripteport van mij in het tripreport-subforum, even zoeken![]()
Inderdaad, al heb ik zelf geen breakthrough ervaring gehad. Al is dat ook moeilijker met changa, maar wel mogelijk (degene van wie ik het had, had er door hogere doseringen meerdere keren een breakthrough op gehad). Mijn ervaringen voelden wel letterlijk realiteit verbuigend. Het leek eerder de wereld zelf te beïnvloeden, in plaats van mij. Soms had ik momenten waarop ik heel rustig en kalm zat te aanschouwen alsof het universum begon te imploderen in mij. Klinkt overdreven, maar dat was letterlijk wat leek te gebeuren.Mee eens, het zijn bijzondere en compleet weirde ervaringen. Het lijkt echt alsof je ergens heen gaat, een ander universum.
Ik kon duidelijk merken dat de stoffen gerelateerd/verwant zijn (zijn ze moleculair ook). Beide voelen mystiek, beide harmoniseren qua visuals met de natuur (in tegenstelling tot LSD voor mij persoonlijk). Maar psilo heeft een duister randje. Psilo is voor mij dat gevoel van een sprookjesbos: alles is magisch, mooi, vreemd, maar er is ook dat subtiel dreigende element. Die dreigende ogen in de donkere gedeelten van het bos om je heen. Bij DMT ervoer ik dat helemaal niet. Het voelde in die zin "cleaner" (als ik het een naam zou moeten geven). Het was als een soort hoge dosis psilo trip, maar dan gepurificeerd van die duistere elementen. Maar het voelde ook nóg krachtiger dan een hoge dosering paddo trip (vanaf 50/60 gram vers). Ten eerste omdat het denk ik gewoon krachtiger was als ervaring, maar daarnaast is het ook vele malen sneller. Je neemt een paar flinke hijsen en binnen een kwestie van seconden ga je van 0 naar het niveau van een medium paddotrip (30-40 gram vers) qua visuals. Eerst was je compleet nuchter en nu ineens zit je hele kamer vol met open eye visuals. En die visuals op changa waren nóg mooier en complexer dan die op een high dose paddo trip. En dat is nog maar het begin. De echte realiteit ombuigende shit kwam daarna pas. Alsof je ineens ziet: dit alles wat ik normaal letterlijk de wereld noem, daar "achter" zit een kracht die dat allemaal met 1 knip van de vinger compleet en absoluut kan vervormen: verwoesten en tegelijk totaal anders weer opbouwen in elke vorm.Is het vergelijkbaar met hoge dosis paddestoelen?
Trippen omschrijven zoals alleen jij dat kan, MindlessJe neemt een paar flinke hijsen en binnen een kwestie van seconden ga je van 0 naar het niveau van een medium paddotrip (30-40 gram vers) qua visuals. Eerst was je compleet nuchter en nu ineens zit je hele kamer vol met open eye visuals. En die visuals op changa waren nóg mooier en complexer dan die op een high dose paddo trip. En dat is nog maar het begin. De echte realiteit ombuigende shit kwam daarna pas. Alsof je ineens ziet: dit alles wat ik normaal letterlijk de wereld noem, daar "achter" zit een kracht die dat allemaal met 1 knip van de vinger compleet en absoluut kan vervormen: verwoesten en tegelijk totaal anders weer opbouwen in elke vorm.
NEP raad ik persoonlijk af omdat het niet echt een meerwaarde heeft tegenover ander stims zoals 2/3/4 f(m)a of phenmehtrazines of phenidates. NEP werkt vooral erg kort en is erg verslavend.Ik ga binnen kort een keer NEP proberen.
Thanks manTrippen omschrijven zoals alleen jij dat kan, Mindlessheel mooi omschreven en wie weet mag ik er ook eens instappen.
Grappige is dat met DMT, hoe heftig het ook is of kan zijn, juist 1 van de psychedelica is dat minder kans heeft om de zogenaamde "bad"gaan te ervaren. DMT geeft mij vaak een ultieme rust terwijl het de druktse psychedelica en rollercoaster kan zijn van wat je ooit hebt meegemaakt. Maar juist daarom is er haast geen tijd voor angst, wat met vele andere psycedelica wel zo is maar daarmee wordt je vaak niet op die manier zo hard afgeschoten. Je hebt niet eens tijd om bang te zijn!Thanks man
En hoe cliché het ook is: ik geloof echt dat dingen als DMT op je pad komen wanneer je er klaar voor bent. Maar tegelijk nu ik dat zeg besef ik me ook dat het wel nodig is om er echt respect en misschien zelfs wat angst voor te hebben. Ik vond het zó fantastisch, dat ik graag wilde dat een maat van me het ook eens zou ervaren. Terwijl hij (zoals met alle drugs en zelfs psychedelica eigenlijk) er meer casual in stond: "leuk, een nieuw middel, benieuwd hoe dit mij gaat vermaken".
Ik heb dit hier meerdere keren verteld, maar hij werd toen vrijwel direct geconfronteerd met een soort entiteit die hem heel duidelijk maakte: dit is nu niet voor jou. Dit is geen grap. Kom maar terug wanneer je hier serieus in bent.
Kerel was toen flink geschrokken en hoefde er ook niet meer van.
En het bevestigde ook al wat ik dacht en had gehoord van anderen: DMT is geen entertainment. Het is iets wat je pas doet wanneer je soort van instinctief weet: nú is het moment. Ik heb dagen tot bijna een week dat spul hebben liggen en durfde het niet te doen. Misschien hoeft niet iedereen dat niveau van angst ervoor te hebben, maar ik geloof wel dat die mindset ervoor zorgde dat de trip werd wat het was.
Niet bedoeld om mensen af te schrikken, dit verhaal. Absoluut niet. Als dit je fascinatie is, dan doe je er imo goed aan om deze ervaring te hebben. Maar daar zul je (of het universum) toch wel voor zorgen als je fascinatie groot genoeg is. Besef je alleen wel dat dit geen casual drugservaring is. Het heeft (imo) niks met vermaak te maken.
Er is lange tijd echt bagger rondgegaan maar een vrij bekende vendor heeft momenteel een topbatch die al twee jaar zoek was. Maar NEP werkt echt heel kort en brandt al je energie er vrij snel door.NEP raad ik persoonlijk af omdat het niet echt een meerwaarde heeft tegenover ander stims zoals 2/3/4 f(m)a of phenmehtrazines of phenidates. NEP werkt vooral erg kort en is erg verslavend.
En er zijn ook veel slechte batches in omloop (toch @Snuffelaar ?)