Welke RC proberen

achteruitkoprol123

Experimenterende gebruiker
Haii! Welke RC’s zijn het echt waard om te proberen en ook goed met prijs verhouding? Ik zag dezelfde vraag wel eens voorbij komen maar die waren vaak al van een tijd geleden en waren dus ook al een deel van de RC’s verboden.

groetjess

giganerd

Belezen gebruiker
er zijn een heleboel recente topics met goeie antwoorden hier op, maar de meest geliefde die nu legaal zijn

6-apb

4-ho-met

2mmc is controversieel, met lage verwachtingen beginnen en het verrast je

ik persoonlijk vindt sinds kort 3-Cmc ook best goed, andere mensen zullen je vertellen van niet

NEP

Edit: de ketamine varianten zoals 2-fdck etc ook een aanrader

lees je goed in voordat je een nieuwe stof probeert!

Laatst bewerkt:

OtherShore

Badass junkie
Wees voorzichtig met cathinonen (nep, a-pihp, 2mmc, 3cmc) en met benzodiazepines (pyrazolam, bromazolam). Erg verslavend spul.

Ben je in het algemeen bekend met de risico’s van rcs?

_shikantaza

Badass junkie
Haii! Welke RC’s zijn het echt waard om te proberen en ook goed met prijs verhouding? Ik zag dezelfde vraag wel eens voorbij komen maar die waren vaak al van een tijd geleden en waren dus ook al een deel van de RC’s verboden.

groetjess
Het ligt er aan wat je zoekt. Upper / Downer / Opiaat / Psychedelic / Disso / Empathogeen / Etc? Wat voor soort ervaring, hoe heftig? Welke setting en wat is je budget?

Zeehond

Badass junkie
Zo'n algemene vraag, daar kan ik eerlijk gezegd helemaal niks mee.
Heb je wat meer context voor ons? Heb je al ervaringen met andere drugs en zo ja welke?
Belangrijk om je vraag te kunnen beantwoorden is wat voor effect (stimulerend, energiek, ontspannend, psychedelisch, dissociatie) je precies wilt bereiken door het innemen van drugs/rc's en in welke setting (alleen of met anderen, thuis op feestje of festival) je dit wilt doen.

achteruitkoprol123

Experimenterende gebruiker
Zo'n algemene vraag, daar kan ik eerlijk gezegd helemaal niks mee.
Heb je wat meer context voor ons? Heb je al ervaringen met andere drugs en zo ja welke?
Belangrijk om je vraag te kunnen beantwoorden is wat voor effect (stimulerend, energiek, ontspannend, psychedelisch, dissociatie) je precies wilt bereiken door het innemen van drugs/rc's en in welke setting (alleen of met anderen, thuis op feestje of festival) je dit wilt doen.
zelf heb ik wiet lsd en xtc gebruikt, en ik zoek eigen iets waar je beetje vaag van wordt en t liefst alleen

_shikantaza

Badass junkie

Hippie Langwaus

DF-koning
En hou wel in je achterhoofd dat het stoffen zijn waar geen of beperkt onderzoek naar is gedaan en er mogelijk nog onbekende gezondheidsrisico's aan zitten.

Zeehond

Badass junkie
zelf heb ik wiet lsd en xtc gebruikt, en ik zoek eigen iets waar je beetje vaag van wordt en t liefst alleen
Je zou kunnen denken aan 6-apb of 4-fma. Beide werken net als xtc wel op je serotonine. Dus denk aan de pauzes.
Met de zoekfunctie kun je heel wat info vinden over deze middelen op dit forum. Lees je goed in.
Er is nauwelijks onderzoek gedaan naar RC’s.
Andere leden hebben wellicht ook nog wel suggesties.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
RCs die het waard zijn imo.

6-APB
4-FMA

1P-LSD
4-HO-MET
4-HO-MiPT

MXiPr
O-PCE

Maar het is maar net wat je zoekt. Meestal heeft men een voorkeur voor een bepaalde groep.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
1D-LSD is ook erg fijn. Daar heb je 225mcg blotter bij een vendor. Erg mooi spul maar wel ervaring nodig om dat te proberen.
Peace and enjoy!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
1D-LSD is ook erg fijn. Daar heb je 225mcg blotter bij een vendor. Erg mooi spul maar wel ervaring nodig om dat te proberen.
Peace and enjoy!

Eens! 1P-LSD is ❤️. Ik vind blotters met dat soort sterktes alleen best wel risky, tenzij de vendor (geen idee over welke het hier gaat) er een hele duidelijke waarschuwing met uitroepteken bij zet dat het om hooggedoseerde zegels gaat. Mensen die een enkele keer ‘straat-LSD’ hebben geprobeerd en nu voor een RC-variant gaan kunnen makkelijk denken dat een zegel van 225 ug de standaarddosis is, terwijl dit voor velen echt al een zéér pittige dosering is. Ben zelf meer van blotters met standaarddosis 100 ug, daar kun je er alsnog gewoon twee of meer van nemen als je ervaren bent.

Maar kan me in jouw geval, met jouw gebruikshoeveelheden, zeker voorstellen dat dit soort zegels kosteneffectief zijn. 🙂

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Eens! 1P-LSD is ❤️. Ik vind blotters met dat soort sterktes alleen best wel risky, tenzij de vendor (geen idee over welke het hier gaat) er een hele duidelijke waarschuwing met uitroepteken bij zet dat het om hooggedoseerde zegels gaat. Mensen die een enkele keer ‘straat-LSD’ hebben geprobeerd en nu voor een RC-variant gaan kunnen makkelijk denken dat een zegel van 225 ug de standaarddosis is, terwijl dit voor velen echt al een zéér pittige dosering is. Ben zelf meer van blotters met standaarddosis 100 ug, daar kun je er alsnog gewoon twee of meer van nemen als je ervaren bent.

Maar kan me in jouw geval, met jouw gebruikshoeveelheden, zeker voorstellen dat dit soort zegels kosteneffectief zijn. 🙂
1p-lsd is super maar 1D-LSD ga ik over paar weken voor het eerst proberen. Staat inderdaad duidelijk bij 225mcg. Is een analoog van 1p-lsd/1BLSD die zie ik vaak alleen in hoge sterkte. Voor 100mcg of 150ug is 1p-lsd of ALD-52 beter. Maar 1D-LSD lijkt nieuwe analoog te zijn. Met net als alle andere analoge een LSD pro drug (wordt omgezet naar LSD in het lichaam)
Je hebt ze in pellets en blotters.

Deze site kan ik wel delen met wat informatie:
Screenshot_20230826_004240_Samsung Internet.jpg
Ga bij nader inzien de liquid halen vind ik fijner werken als blotters , iets meer puur / relaxter

Je hebt er wel circa 15% meer van nodig vergeleken met LSD-25 Screenshot_20230826_005308_Samsung Internet.jpg

Na onderzoek toch maar 1P-LSD 1D-LSD werkt 'maar 8 uur ongeveer ipv de circa 12 uur van 1P-LSD/1cP-LSD etc

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
1p-lsd is super maar 1D-LSD ga ik over paar weken voor het eerst proberen. Staat inderdaad duidelijk bij 225mcg. Is een analoog van 1p-lsd/1BLSD die zie ik vaak alleen in hoge sterkte. Voor 100mcg of 150ug is 1p-lsd of ALD-52 beter. Maar 1D-LSD lijkt nieuwe analoog te zijn. Met net als alle andere analoge een LSD pro drug (wordt omgezet naar LSD in het lichaam)

Bekijk bijlage 53412
Ga bij nader inzien de liquid halen vind ik fijner werken als blotters , iets meer puur / relaxter

Je hebt er wel circa 15% meer van nodig vergeleken met LSD-25 Bekijk bijlage 53413

Na onderzoek toch maar 1P-LSD 1D-LSD werkt 'maar 8 uur ongeveer ipv de circa 12 uur van 1P-LSD/1cP-LSD etc

Aaaaaaah wacht, sorry, ik las automatisch 1P maar je hebt het over een andere stof! My bad. Dan kun je mijn reactie verder negeren. 😁 Ben wel benieuwd hoe 1D-LSD dan is!

StraffeNeel

Badass junkie

Bekijk bijlage 53412

Je hebt er wel circa 15% meer van nodig vergeleken met LSD-25 Bekijk bijlage 53413

Ik zat wat te zoeken en kom wat artikelen tegen dat ook wel 1T-LSD wordt verkocht als 1D-LSD, omdat dat makkelijker te synthetiseren zou zijn. Nu kan ik echter nergens iets vinden of daar verschil in werking en schadelijkheid zou kunnen zijn. Iemand een idee?

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik zat wat te zoeken en kom wat artikelen tegen dat ook wel 1T-LSD wordt verkocht als 1D-LSD, omdat dat makkelijker te synthetiseren zou zijn. Nu kan ik echter nergens iets vinden of daar verschil in werking en schadelijkheid zou kunnen zijn. Iemand een idee?

Bij deze 1x-LSD prodrugs gaat het dus om de eventuele schadelijkheid van het afgesplitste deel. LSD zelf lijkt lichamelijk niet bijster schadelijk te zijn.

Intuïtief lijkt me het afgesplitste gedeelte van 1P-LSD niet heel erg toxisch in lage dosis en bij 1D-LSD heb ik daar op het eerste oog wat meer moeite mee. Maar dat heb ik nog helemaal niet onderzocht.

StraffeNeel

Badass junkie
Bij deze 1x-LSD prodrugs gaat het dus om de eventuele schadelijkheid van het afgesplitste deel. LSD zelf lijkt lichamelijk niet bijster schadelijk te zijn.

Intuïtief lijkt me het afgesplitste gedeelte van 1P-LSD niet heel erg toxisch in lage dosis en bij 1D-LSD heb ik daar op het eerste oog wat meer moeite mee. Maar dat heb ik nog helemaal niet onderzocht.
En 1T-LSD?

Hippie Langwaus

DF-koning
Bij 1T-LSD heb ik ook instinctief wat argwaan. Ik denk dat er 2-Acetylthiophene afsplitst. Dat lijkt me niet geheel onschuldig, maar ik zou er echt in moeten duiken.

Ik weet ook niet of het voor particulieren/gebruikers mogelijk is om LSD analogen te laten analyseren en dat er onderscheid wordt gemaakt in 1-B-LSD, 1-cP-LSD, 1D-LSD, 1P-LSD en 1T-LSD.

StraffeNeel

Badass junkie
Bij 1T-LSD heb ik ook instinctief wat argwaan. Ik denk dat er 2-Acetylthiophene afsplitst. Dat lijkt me niet geheel onschuldig, maar ik zou er echt in moeten duiken.

Ik weet ook niet of het voor particulieren/gebruikers mogelijk is om LSD analogen te laten analyseren en dat er onderscheid wordt gemaakt in 1-B-LSD, 1-cP-LSD, 1D-LSD, 1P-LSD en 1T-LSD.
Thanks

Tojo

Newbie
Ik sluit me aan bij de anderen die 6apb aanraden. Fantastische designer drug, chemische analoog van MDA (de voorloper van MDMA). Enkel zou ik wel aanraden om het samen met een geliefde te doen in plaats van alleen. Ook wel aardig om te vermelden: het is een flinke serotonine slurper, dus zeker niet te vaak gebruiken.

Onlangs heb ik voor het eerst 2-mmc geprobeerd in m'n eentje, heeft me aangenaam verrast.

Ben blij dat ik 3-mmc pas ontdekt heb rond de tijd dat het is verbannen, want dat vond ik net ietsje te lekker :sweatsmile:

Relmuis

Wijs gebruiker
Het is een aromatische stof in koffie lees ik. (up to 1.25 mg/kg)
Zal wel meevallen.

Ik zie niet in wat de 1D of 1T varianten zouden toevoegen, behalve in landen waar de andere varianten verboden zijn.
Als de prodrug hypothese opgaat, dat lijkt ie tot nu te doen, is de werkzame stof LSD-25.
Kortere werkingsduur of minder visuals geloof ik niet zo in.
Geef mensen 10 keer dezelfde dosis LSD-25, of een variant daarop, en je ziet 10 keer een (iets) andere werking op meerdere gebieden.

Laatst bewerkt:

Lieske

Bewuste gebruiker
6-apb en 1p-lsd zijn voor mij de enige RC die een toevoeging hebben aan het ‘normale’ bestand drugs.

Totdat etizolam illegaal werd was ik hier ook groot fan van. Gebruik nu wel eens Pyrazolam maar dat is toch niet hetzelfde vind ik.

Naar welk soort effect ben je opzoek in RC’s?

Paranoize.

Badass junkie
In principe waren bijna alle “echte” drugs ook ooit een RC, voordat dat een term was 😜
Oja want als iets door mensen die zich meestal niet eens in het onderwerp verdiept hebben op een verboden lijst wordt geplaatst is het opeens een “echte” drug.
Jullie weten dondersgoed dat ik coke, mdma, speed, cannabis, ghb, lsd, paddo's etc etc. Bedoel. Maar oké wijsneuzen.

Ik heb een afkeer gekregen tegen RC's omdat ze levensgevaarlijk zijn.

Er gaat steeds meer waardering en glorie naar de kunstmatige hennep......
Ik vraag mij af of er nog waardering is voor puur en onbewerkt......

Besef wat Fentanyl en RC benzos doen?

Mijn reactie was wat persoonlijk be my guess al gebruik je apihp,fentanyl,clonazolam door elkaar heen in 3dubbele dosis.

Paranoize.

Badass junkie
Jullie weten dondersgoed dat ik coke, mdma, speed, cannabis, ghb, lsd, paddo's etc etc. Bedoel. Maar oké wijsneuzen.

Ik heb een afkeer gekregen tegen RC's omdat ze levensgevaarlijk zijn.

Er gaat steeds meer waardering en glorie naar de kunstmatige hennep......
Ik vraag mij af of er nog waardering is voor puur en onbewerkt......

Besef wat Fentanyl en RC benzos doen?

Mijn reactie was wat persoonlijk be my guess al gebruik je apihp,fentanyl,clonazolam door elkaar heen in 3dubbele dosis.
O en dan nog een toevoeging:

Amfetamine is bijvoorbeeld al heuul lang breedschalig als drug gebruikt en de langetermijn gevolgen zijn bestudeerd visa versa. (Zelfs als medicijn goedgekeurt)

Mdma weten ze nog veel minder duidelijk wat de langetermijngevolgen zijn dat weten we over 50 jaar misschien....

Proppen jullie maar lekker substanties in je lichaam waar geen enkele langetermijngevolgen bekend van zijn 😜

(Doet me denken aan toen tabak nog "onschadelijk was en iedereen doodging aan longkanker 🤭)

giganerd

Belezen gebruiker
O en dan nog een toevoeging:

Amfetamine is bijvoorbeeld al heuul lang breedschalig als drug gebruikt en de langetermijn gevolgen zijn bestudeerd visa versa. (Zelfs als medicijn goedgekeurt)
dat betekent niet dat amfetamine onschadelijk is 😁
er worden toch ook opioiden en benzos voorschreven als medicijn?
het is een feit dat deze behoren tot de schadelijkste en meest verslavende drugs
Mdma weten ze nog veel minder duidelijk wat de langetermijngevolgen zijn dat weten we over 50 jaar misschien....
dit is inderdaad waar, maar er is over mdma wel al een heleboel bekent aangezien er veel onderzoek naar is gedaan en het al heel lang wordt gebruikt
(Doet me denken aan toen tabak nog "onschadelijk was en iedereen doodging aan longkanker 🤭)
de meeste gebruikers van rcs zijn zich bewust van dat deze middelen schadelijk zijn, geen van ons hier heeft ook proberen te zeggen dat het onschadelijk is

je moet me niet verkeerd begrijpen, ik vindt veel dingen aan rcs ook fout, vooral onder de jeugd (hier ben ik van plan een topic over te maken want ik heb hele goede voorbeelden)
maar je moet niet doen alsof “oude” drugs er boven staan ofzo
drugs=drugs, de een schadelijker dan de ander
en dat blijft voor altijd zo

Bovenaan