Welke RC's uniek effect?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Green Dude

Belezen gebruiker
Dag iedereen. Hopelijk gaat alles goed met jullie tijdens de coronatijden (en daarbuiten natuurlijk ook).

Ik vroeg me af welke RC's voor jullie een uniek effect hebben? Ik ben namelijk graag bezig met experimenteren maar graag ook met stofjes met een totaal ander effect. Ik heb het gevoel dat de meeste RC's gewoon een klassieke drug proberen imiteren (bv 4mmc, 3mmc, 4fmp, methylone, 6apb kunnen allemaal teruggebracht worden naar mdma). Met klassieke drugs bedoel ik:

Uppers: amfetamine, coke, mdma
Downers: Benzos, opiaten/opioiden
Psychedelica/dissociatieven:
Keta, pcp, lsd, dmt, truffels/paddos, lachgas, salvia

Heb zelf enkel ervaring met 2cb en 3mmc qua RC's maar zou in de toekomst enkel nog diegene willen nemen die een uniek effect hebben.

Dus mijn vraag aan jullie: welke RC's vinden jullie een uniek effect hebben tov de klassieke drugs?

Mvg.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
4-mmc (ondertussen verboden)
a-PiHP

Edit: oja DOC zelf ook al 2x gebruikt maar is niet aangeraden voor mensen die niet ervaren zijn met psychedelica.

Laatst bewerkt:

witte270

Belezen gebruiker
Ik houd zelf van trippen en vind DOC altijd een unieke headspace hebben, het is stimulerend omdat het een amphetamine is maar je tript er ook van. Ook 5-MeO-MiPT (Moxy) schijnt bijzonder te zijn maar heb ik zelf geen ervaring mee. ETH-LAD, AL-LAD schijnen erg apart lysergenamides te zijn met elk hun eigen unieke karakter. Heb ze wel liggen maar nog niet aan toe gekomen. Zelfde geldt voor 4-HO-MET wat een tryptamine is maar zonder al te erge headspace.

O-PCE / 3-MeO-PcP hebben ook een apart effect, het zijn dissos maar toch geheel anders naar mijn idee.

All time favourite is voor mij toch wel 1p-LSD en 4-HO-MET gecombineerd, bijna DMT achting. Niet aan te raden als je nog niet heel erg ervaren tripper bent.

Alles lijkt inderdaad op een klassieke drug, en alles is ongeveer wel te herleiden naar een klassiek effect. Toch vind ik verschillende RC's echt wel unieke eigenschappen hebben. Ik denk dat je alles wel ergens op kan laten lijken als je goed zoekt, dus misschien ga je wel nooit een duidelijk antwoord vinden op je vraag.

inner_search

Badass junkie
Dom/doc moet wat jointjes en in de staart een disso.
Niet aan te raden als beginner , maar wel speciaal...
Duur is ook super lang , de joints en disso verlengen de duratie ook noh eens.

Green Dude

Belezen gebruiker
Toch nog een aantal blijkbaar. Ga op basis van jullie gedachten en andere topics op het forum volgende goedjes bestellen:

6 apb
3 meo pcp
1p lsd
2 fdck
4 ho met
Doc
5 meo mipt

Vraag me wel nog af of er een verschil is tussen 1p-LSD en klassieke LSD?

Gympie

Badass junkie
A-PiHP schijnt echt gevaarlijk te zijn man, compulsieve redoses enzo, 6-APB is trouwens wel echt heel erg de moeite waard, is een soort psychedelische mdma
mdma wordt al betiteld als psychedelische stim.. kvind 6-apb niet psychedelischer dan mdma.. zelfs minder.

3-meo-pcp is mijn antwoord als je vraagt naar rc met uniek effect.. de rest lijkt sterk op waar ze op moeten lijken.
al heb ik nog nooit pcp op.. daar zal 3-meo-pcp wel sterk op lijken 😅
maar pcp lijkt me zwz erg lastig om aan te komen.

ah.. Flakka = alpha-PVP

Green Dude

Belezen gebruiker
Had ongeveer herzelfde.
Maar....
2fdck zou meh zijn
En je mist 5-mapb

Toch @De Apotheker ?

Is 5 mapb dan niet vrij gelijkaardig met 6 apb?
Al die keuzes toch... Krijg er bijna FOMO van :tongueout:

mdma wordt al betiteld als psychedelische stim.. kvind 6-apb niet psychedelischer dan mdma.. zelfs minder.

3-meo-pcp is mijn antwoord als je vraagt naar rc met uniek effect.. de rest lijkt sterk op waar ze op moeten lijken.
al heb ik nog nooit pcp op.. daar zal 3-meo-pcp wel sterk op lijken 😅
maar pcp lijkt me zwz erg lastig om aan te komen.

ah.. Flakka = alpha-PVP

Ja, is diegene waar ik het meest naar uitkijk, samen met de 5 meo mipt. Heb je je ooit al eens aan de klassieke PCP gewaagd?

Gympie

Badass junkie
Is 5 mapb dan niet vrij gelijkaardig met 6 apb?
Al die keuzes toch... Krijg er bijna FOMO van :tongueout:

Ja, is diegene waar ik het meest naar uitkijk, samen met de 5 meo mipt. Heb je je ooit al eens aan de klassieke PCP gewaagd?

ja, maar 5 is minder 'actief' dan 6

ja, ik zou pcp proberen als ik het kon krijgen.

De Zandman

Badass junkie
Ik heb 3 meo-pcp reeds elders beschreven, toch ff een korte beschrijving hier.
Het is ver, veruit de meest potente rc die ik ooit genomen heb.
Vette psychose van gehad, en deze waren gericht op zelf onderzoek.
Ik neem deze beslist niet meer.
Gaat veeeeel te hard en te diep....

De Apotheker

Badass junkie
Die heb ik nu liggen maar durf hem niet aan te raken

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik hoor veel goeds van 6-apb ( als stim )
En 1p-lsd ( als psy ) .
@Snuffelaar ,

Wat is er zo speciaal aan A-pihp? Stond op mijn bestellijst maar heb hem verwijderd, misschien onterecht?
Lekkere rush en lange nastim.

Mwa ik vind 3-ho-pcp anders wel wat potenter.

De Zandman

Badass junkie
Nóg potenter?
Niets voor mij iig
Ik las ergens dat er iemand is geweest, die 50 mg 3 meo pcp geïnjecteerd had.
Hij kwam enkele dagen later weer tot zijn positieven, in een gesticht voor mensen die niet op een normale wijze met het leven omgaan zogezegd....

АЛ-90

Belezen gebruiker
Toch nog een aantal blijkbaar. Ga op basis van jullie gedachten en andere topics op het forum volgende goedjes bestellen:

6 apb
3 meo pcp
1p lsd
2 fdck
4 ho met
Doc
5 meo mipt

Vraag me wel nog af of er een verschil is tussen 1p-LSD en klassieke LSD?

Mooi lijstje, alleen 2-FDCK is een beetje overbodig. Gewone keta is leuker/warmer/recreatiever, 2-FDCK is een beetje koud.

Ik neem aan dat je een milligram weegschaal heb maar pas op met 3-MeO-PCP, DOC en 5-MeO-MiPT qua doseren, alle drie stofjes waarbij een paar milligram een wereld van verschil kan maken.

Twee andere vrij unieke RC's zijn nog:
2C-B-FLY (lage dosis, beter niet te hoog mee doseren vanwege ongustiger safety profile dan veel andere 2c's)
aMT

CuriousExplorer

Badass junkie
Mooi lijstje, alleen 2-FDCK is een beetje overbodig. Gewone keta is leuker/warmer/recreatiever, 2-FDCK is een beetje koud.

Ik neem aan dat je een milligram weegschaal heb maar pas op met 3-MeO-PCP, DOC en 5-MeO-MiPT qua doseren, alle drie stofjes waarbij een paar milligram een wereld van verschil kan maken.

2C-B-FLY (lage dosis, beter niet te hoog mee doseren vanwege ongustiger safety profile dan veel andere 2c's)
aMT
Meer info over 2C-B-FLY?

Rivalrie

Badass junkie
2cbfly is wel leuk op (Ik dacht) 30mg. Vooral buiten lopen vond ik grappig. Het was net of ik in een cartoonwereld liep.

2cbfly is alleen geen drug dat je kan combineren. Dit wordt al snel gevaarlijk en hersenschade komt snel om de hoek kijken.

CuriousExplorer

Badass junkie
2cbfly is wel leuk op (Ik dacht) 30mg. Vooral buiten lopen vond ik grappig. Het was net of ik in een cartoonwereld liep.

2cbfly is alleen geen drug dat je kan combineren. Dit wordt al snel gevaarlijk en hersenschade komt snel om de hoek kijken.
Maar 30 mg is toch geen lage dosis meer te noemen? 😶

CuriousExplorer

Badass junkie
Ja klopt.

Nu ik terugdenk.... vond het af en toe zoomend geluid in de hersenen zwaar irritant. Alsof iemand een scheerapparaat in je schedel heeft gestopt. Dit was in de upcoming aanwezig bij mij.

Hopelijk vallen de bodyload / side efffects wat mee.
Laatste keer truffels uren gekotst en bad trip gehad, daarmee dat ik eens ee chemische variant probeer. En omdat mijn vendor geen 4 HO-MET op voorraad meer heeft.

Green Dude

Belezen gebruiker

Dus 2cb fly beter niet gebruiken in een nexus flip dan? Heb namelijk al eens een nexus gedaan met gewone 2cb maar viel wat tegen.

Green Dude

Belezen gebruiker

aMT

Hmm ik lees uiteenlopende meningen over 2 FDCK. Heb je toevallig al ervaringmet DCK ook? Welke van de 2 ligt het dichts tegen ketamine aan?

АЛ-90

Belezen gebruiker
Dus 2cb fly beter niet gebruiken in een nexus flip dan? Heb namelijk al eens een nexus gedaan met gewone 2cb maar viel wat tegen.
Nee zeker niet. 2C-B-FLY heeft een sterk ontregelend effect op je kerntemperatuur zonder dat je lichaam het merkt, veel meer dan bijvoorbeeld 2C-B. Daarom is het een drug die je beter niet combineert, behalve misschien met wat THC, al kan dat de ervaring wel een stuk intenser maken.

2C-B-FLY is een vrij potent stofje, 5mg (poeder) was bij mij genoeg voor een (introspectief) mini tripje. De effecten zijn niet echt te vergelijken met 2C-B, het is minder visueel maar met een unieke bodyhigh en headspace. Ook duurt 2C-B-FLY een stuk langer, als je redelijk op tijd wil slapen kan je het bijvoorbeeld beter aan het begin van de middag nemen.

DCK heb ik helaas nog niet getest. Heb het wel liggen maar de tijd nog niet gehad om het te testen, hoor er veel goede dingen over!

De Zandman

Badass junkie
2CB-FLY??
Ik heb deze rc 1 x genomen, 20 mg, en ik ben me daar een partij beroerd van geweest....
De uitvinder moet ik niet tegen het lijf lopen!
Als je moeite hebt met de stoelgang, dan moet je deze zooi maar eens nemen. Gegarandeerd, dat het lukt!
Maagpijn krijg je er gratis en voor niks bij!
Tering, wat een zooi is dit!

Rivalrie

Badass junkie
2CB-FLY??
Ik heb deze rc 1 x genomen, 20 mg, en ik ben me daar een partij beroerd van geweest....
De uitvinder moet ik niet tegen het lijf lopen!
Als je moeite hebt met de stoelgang, dan moet je deze zooi maar eens nemen. Gegarandeerd, dat het lukt!
Maagpijn krijg je er gratis en voor niks bij!
Tering, wat een zooi is dit!
Haha ja het werkt wel op de darmen. Echt scheten laten op dit spul ....

Nickje

Experimenterende gebruiker
5-Meo-Mipt van de week voor het eerst geprobeerd, was voor mij redelijk uniek en 2 verschillende ervaringen in 1 zowel gedurende de tijd (eerst visuals, tikje entactogeen en stimulerend, daarna meer klassieke high) als tegelijk (relaxed en stoned en tegelijk nerveus en rusteloos). Maar ik had tot dan alleen ervaring met MDMA/XTC, 5-APB/5-MAPB en wiet. Had er zelf geen nare bodyload van maar daar staat het wel een beetje om bekend. Dosering schijnt ook veel verschil uit te maken maar ik heb enkel 1x 10mg op dus kan niet zeggen wat meer of minder met me zou doen. Als je tripreportje wil lezen: https://drugsforum.nl/threads/5-meo-mipt-een-dubbel-gevoel.68767/

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan