welke shag ?

MetaalKonijn

Badass junkie
Hehe :mrgreen: Hoe lang blijf je daarmee doorgaan?

Maar in joints is het beste nog wel JJ 3/4, maar doorgaans vind ik Brandaris nog een treetje hoger staan dan van Nelle :wink:

caatje

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Zware shag boven alles. Wat voor maakt niet zoveel uit, wat ik op dat moment ook gewoon rook, of wat iemand anders bij zich heeft.

je hoeft m zeker niet vaak door te geven als je met meerdere bent?

yellowmoon

Bewuste gebruiker
goddamn voor mij geen jointje met shaq, van marlboro heb je beste smaak

en jointje draaien kan iedereen leren haal een pak vloei van de grote omdat het makkelijker is bij het begin en doe gewoon tabak erin probeer maar draaien na zo een 30 vloeitjes lukt het meestal iedereen

R44f

Newbie
MetaalKonijn zei:
Hehe :mrgreen: Hoe lang blijf je daarmee doorgaan?

Maar in joints is het beste nog wel JJ 3/4, maar doorgaans vind ik Brandaris nog een treetje hoger staan dan van Nelle :wink:

Zware bran in je joint? Metaalkonijn, je bent een held! Bij deze sorry als ik drugsstilmulerend over kom, dat is niet de bedoeling.

Maar ik zelf prefereer toch 3/4 zware jj...

A

Anonymous

Gast
Voor een scherpe smaak in je joint moet je marlboro light gebruiken..

Antwerp's highest

Experimenterende gebruiker
Ik rookte altijd Tigra-shag, en was er echt van overtuigd dat ik dat het beste vond, tot ik starte met filtersigaretjes te roken, en sindsdien vind ik shag echt goor om te roke, laat staan om je spliff me te rollen.

Shag smaakt gewoon te hard door in een spliff, het neemt veel van de smaak weg van de wiet!

Tommetjah

Belezen gebruiker
lot zei:
Tommetjah zei:
IK rook zelf geen tabak, daarom draai ik met maboro light, lekker licht :grin:

:P valt wel mee hoor..
even slecht voor je longen ookal staat er light op

Ik rook geen light omdat ik aan m'n gezondheid wil denken... Zwaarder spul vind ik minder lekker vaak, vrienden die niet roken denken hier hetzelfde over :wink:

ik gebruik altijd drum halfzwaar van nelle halfzwaar of davenport halfzwaar maar drum vindt ik het fijnste in een joint

Osi`

Bewuste gebruiker
L&M roltabak of sigaretten filters, gebruik ze beiden :) Kan me nie schelenhoe die peuk smaakt, ask ma stoned ben en de wiet proef ik toch altijd dusja, mss een wat meer in je peuk gooie hé

Freaky high

Bewuste gebruiker
ik gebruik gwn een sigaret meestal als shag, kvind het eigenlijk eender welk, roltabak of sigaretten, kvind het hhetzelfde

jointjes fixxe doe ik t liefst met javaanse jongens 3/4 zwaar.. smaakt altijd nog 't best naar mijn mening! of met Black Devil sigarette =)..

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
idd, ik ook met chesterfield of met shag, licht er aan wat ik bij de hand heb :grin: maar ik vind de joint cker beter smaken met sigaret :mrgreen:
maar ieder zijn ding hea :stoned:

:wave:

PotHead

Newbie
Ik gebruik altijd halfzware van Nelle, met Black Devil peuken is ook heerlijk om te doen want die smaken naar vanille.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
ik gebruik altij lichte tabak; tigra of anders belgam 20-21...
met zware tabak zoals van nelle of drum vintek eiglik mijn joint niet lekker meer smaken, de smaak van de tabak komt er te hard door dan imo...
en filtersafkes vintek ooknie zo lekekr tussen een joint, dan is hij te rap op heb ik te indruk :)

Osi`

Bewuste gebruiker
pjotsky zei:
altijd een filtersigaret(marlboro of L&M) erindraaien ,beetje moeilijker om te rollen maar smaakt beter
als je met filtersigaretten gaat rollen, kunde er beter voor zorgen dat uw tipje niet te dun of klein is. anders rolt em helemaal niet tegoei.

Btw, Tigra is toch zware zooi ..

xtaz

Wijs gebruiker
Belgam 20 is mijn favoriet merk, daarna Camel en dan.. maakt het me niet uit. :)
Ik gebruik nu wel filterhulzen dus ja.. :P

Flitskikker

Ik rol mijn joiten altijd met roltabak
met belgam 21.
das is zowat de lichtste die is er is
goede smaak van je jonko :stoned:

ditch1989

Newbie
echt mensen serrieus,

Voor een Joint kan je beter gewoon peuken gebruiken,
maar als je dan toch shag wilt gebruik dat ''samson bright blend''
(bruin-geel pakje), echt aanrader, doordat de shag heel licht is van smaak proef je de wiet beter,
( moetje wel lekkere wiet hebben,

GrDitch««

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Ik draai eigenlijks altijd met van nelle halfzwaar
en soms 3/4 javaanse jongens.
Sigaretten vind ik niet lekker roken en draaien.
En zeker geen black devil sigaretten :kots:

Lambik

silver shag , het heeft iets wat je niet kan omschrijven!
en camel , eigelijk standaard camel :mrgreen:

4C1D

Newbie
Tegewoordig terug Pallmall tabak, smaakt wel lekker vind ik. niet te zwaar & niet te licht.

Bovenaan