Welke warmtemat is ideaal?

dernael

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Ik ben van plan om mijn paddokweek weer op te pakken, maar deze keer wil ik er iets beter voorbereid aan beginnen. Begrijp me niet verkeerd, de voorgaande kweken zijn best goed gegaan, maar ik gebruikte toen geen warmtemat om de shrooms op een juiste temperatuur te houden. Ik zorgde er toen simpelweg voor dat de ruimte waarin ze stonden, altijd de juiste temperatuur bleef.

Maar helaas voelde ik dat toen redelijk in mijn financiën, wat het kweken van paddo's een stuk minder leuk maakte. Daarom ben ik nu op zoek naar een goede warmtemat, liefst met warmteregelaar, zodat ik de warmte constant kan houden.

Ik heb al enig onderzoek gedaan op het web, maar ik vind alleen een warmtemat zonder thermostaat, op infrarood, welk constant in temperatuur zou blijven stijgen. Niet echt geschikt dus..

Ik hoop dat iemand mij de gouden tip kan geven naar een warmtemat waarmee het gewoon simpelweg niet mis kan gaan.

Alvast heel erg bedankt!
Cheers.
Dernael. :stoned:

joerie

Newbie
Hoi dernael,
Tip van mij is om te gaan zoeken in de terrarium hobby of de wiet business.
Ikzelf gebruik bij het uitbroeden van mijn slangen eieren een gewone warmtemat met een habistat thermostaat. Dan ben je zo een 50euro kwijt incl thermostaat en warmtemat. Voor mijn kleine wiet plantjes/zaadjes gebruikte ik een warmtemat met regelaar ben alleen de naam even kwijt. Moet je even tegoed houden van mij.
Kan wel vertellen dat bij mij met een losse thermostaat beter werkte.

GReetz

dernael

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de tip!

Ik zal binnenkort de straat op gaan om een goede mat te vinden, als ik iets heb gevonden laat ik wel weten wat het is geworden.

Dernael.
:stoned:

Bovenaan