Welke wiet-soort?

space jace

Belezen gebruiker
hoi, ik ga over een week op vakantie naar Tsjechië, nou in mijn opinie valt daar geen zak te beleven en vandaar dat ik wat wiet wil meenemen.

De vraag is als volgt:
Welke soort wiet is lekker en goedkoop?

ik hoop dat ik er nog wat aan heb :)

Oom Klaas

Badass junkie
Gewoon bij de shop van het gemiddelde wietje een familiezak halen :grin:
En als je denkt dat er in Tsjechië niets te beleven valt, waarom ga je er dan heen :confused:

SmokeMe

Belezen gebruiker
Ja en?

Misschien moet je je eens openstellen voor het idee dat er mensen zijn die helemaal niet naar Tsjechie willen gaan

KoxBox

Badass junkie
SmokeMe zei:
Ja en?

Misschien moet je je eens openstellen voor het idee dat er mensen zijn die helemaal niet naar Tsjechie willen gaan

Beter ga je naar Afghanistan, daar is er pas iets te doen.

Oom Klaas

Badass junkie
En als je je vaag wilt voelen, dan ga je toch lekker zuipen.
Daar is zo'n vakantie gewoon voor, vooral in Tsjechië alcohol kost echt geen drol daar :grin:

KoxBox

Badass junkie
Oom Klaas zei:
En als je je vaag wilt voelen, dan ga je toch lekker zuipen.
Daar is zo'n vakantie gewoon voor, vooral in Tsjechië alcohol kost echt geen drol daar :grin:

Inderdaad, nog geen 42cent voor een halve liter ofzo echt belachelijk!

Beanhead

Badass junkie
Tsjechie is toch czech republic hmm?

Is daar overlaatst niet een hele hoop drugs gedecriminaliseerd? Lijkt mevrij veel te beleven daar dan :)

space jace

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Naar Tsjechië mogen en huilen omdat er "niks te beleven is".

tsja,, niet iedereen wil op vakantie naar tsjechië als je thuis gewoon lekker kan chillen met je vrienden?

KoxBox

Badass junkie
SmokeMe zei:
Valt weer duidelijk te merken dat Belgen niet tot het slimste volk uit Europa behoren :tearsofjoy:

Eum, dus je rekent jezelf erbij? Want jij bent duidelijk zodanig achterlijk om niet te beseffen wat sarcasme is...

Beanhead

Badass junkie
SmokeMe zei:
Valt weer duidelijk te merken dat Belgen niet tot het slimste volk uit Europa behoren :tearsofjoy:

Wij Belgen zijn een hoogintelligent ras dat alleen maar doelmatig en vooruitstrevend, productief werkt.

:grin: echt waar!

KoxBox

Badass junkie
Beanhead zei:
SmokeMe zei:

Wij Belgen zijn een hoogintelligent ras dat alleen maar doelmatig en vooruitstrevend, productief werkt.

:grin: echt waar!

Shhttt, niet de hele wereld moet dit weten! We're from Belgium, we know nothing!

KoxBox

Badass junkie
space jace zei:
hoi, ik ga over een week op vakantie naar Tsjechië, nou in mijn opinie valt daar geen zak te beleven en vandaar dat ik wat wiet wil meenemen.
Wel boehoeee

space jace zei:
De vraag is als volgt:
Wat maakt het uit voor jou? Je mag toch nog niet in de shop klein klein kleutertje.
Trouwens, als je ook maar enige ervaring had, had je deze vraag sowieso al niet moeten stellen.

space jace zei:
Ja... Niet dus.

space jace

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
space jace zei:
Wel boehoeee

wie is hier nou het kleine kleutertje? ^^

KoxBox zei:
space jace zei:
De vraag is als volgt:
Wat maakt het uit voor jou? Je mag toch nog niet in de shop klein klein kleutertje.
Trouwens, als je ook maar enige ervaring had, had je deze vraag sowieso al niet moeten stellen.
ik weet niet of jij ooit voor je 18e hebt geblowed? maar ik kan over het algemeen overal gewoon wiet halen?

KoxBox zei:
space jace zei:
Ja... Niet dus.

nee, niet aan jouw nee :wink:
hier heb ik nog wel wat aan:
cropp zei:
nlx
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz

space jace

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
space jace zei:
hier heb ik nog wel wat aan:
cropp zei:
nlx
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz

En dat had je zelf niet kunnen bedenken? Alsof je nog nooit van white widow gehoord had... Trouwens kan jij dan je soort en/of prijs kiezen bij je dealer?

aangezien er 13 coffeshops zijn in haarlem.. en ik had inderdaad wel van white widow gehoord maar dat kost in haarlem 8 euro per gram en dat vind ik niet speciaal goedkoop.

KoxBox

Badass junkie
En ze controleren daar je leeftijd niet :confused:

Als je gewoon aan die vent in de shop vraagt welke wiet goed is qua prijs/kwaliteit zal die je ook met plezier verder helpen hoor.

Edit: trouwens onder de 7euro/g moet je echt geen wiet kopen.

space jace

Belezen gebruiker
KoxBox zei:

Als je gewoon aan die vent in de shop vraagt welke wiet goed is qua prijs/kwaliteit zal die je ook met plezier verder helpen hoor.

Bij 3/4 van de shops controleren ze wel en dan vraag ik het wel gewoon aan een vriend,, Meestal vraag ik gewoon om voorgerolde (i know, die zijn crappy) en die zijn 3 euro per stuk (6 euro per gram).. Lame, je hebt gelijk xD.

KoxBox

Badass junkie
space jace zei:
KoxBox zei:

Bij 3/4 van de shops controleren ze wel en dan vraag ik het wel gewoon aan een vriend,, Meestal vraag ik gewoon om voorgerolde (i know, die zijn crappy) en die zijn 3 euro per stuk (6 euro per gram).. Lame, je hebt gelijk xD.

Nooit voorgerolde kopen, komt altijd duurder uit. Ga maar eens naar een willekeurige shop en vraag zo eentje, eens je buiten bent moet je hem eens open doen. Je zal redelijk teleurgesteld zijn in 75% van de gevallen.

Nu, ik zeg niet dat wiet van 6,7€ bucht is ofzo maar doorgaans heb je pas kwaliteit vanaf 7euro.

space jace

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Nooit voorgerolde kopen, komt altijd duurder uit. Ga maar eens naar een willekeurige shop en vraag zo eentje, eens je buiten bent moet je hem eens open doen. Je zal redelijk teleurgesteld zijn in 75% van de gevallen.

so true, toevallig vandaag gedaan :)

RJM

Newbie
Goedkoop doe ik niet aan.

Daarom zou ik het als volgd doen.
Neem voor de echt stonede avonden crystal white widow mee.
voor chill overdag zou ik toch echt een Chiva of Buddha's sistertje te roken.
en voor de rest zou ik nog wat special diamond, amnesia, repelsteeltje en white shark mee te nemen.

Joah, dan wordt je wel stoned.

Oom Klaas

Badass junkie
KoxBox zei:
space jace zei:
KoxBox zei:

Nu, ik zeg niet dat wiet van 6,7€ bucht is ofzo maar doorgaans heb je pas kwaliteit vanaf 7euro.

Bij de slechtere shops krijg je dan pas kwaliteit ja.

Bovenaan