welke xtc pil

fc

Experimenterende gebruiker
ik ben normaal een sos gebruiker ongeveer 5gr per week maar nu stap ik voor een eindje over op xtc , mijn neus heeft rust nodig , helemaal fuckt up van de coke, mijn vraag was nu welke xtc mdma in mg gaat het beste heb al met euros logo genomen van 120mg en dan met een kruis logo 140mg per pil maar voelde me alleen very stoned , maar dat wil ik niet ik wil dat happy feeling , lachen zotdoen etc zoals ik eens had met een schrek groene pil en een d&g blauwe pil , zou het mss zijn dat ik pillen moet kopen met minder aantal mg ik kan er nu krijgen met 80mg mdma erin , zou ik me dan minder stoned voelen en meer dat happy feeling hebben lachen etc....

dank voor antwoord ben nieuw in xtc

fc

Goanaut zei:
Inderdaad.. regel eens een grammetje mdma en verken je hersens!

ok mdma kristallen 1gr en dan mss verdelen in 10 zodat ik 10 bommetjes kan maken van 100mg is dat in poeder vorm wit of bruin???? en wat is de prijs ongeveer btw wat is het voordeel tss die kristallen en gewone pillen want de juiste pil vinden is niet dat makkelijk voor de ene werkt ze goed voor de andere geeft ze halusinatiesen braken

fc

Anathema zei:
Goanaut zei:

Inderdaad..
Haal er uit wat er nog in zit!! :mrgreen:
Nog een vraagje ik nam een xtc pil en voelde me gewoon stoned is da normaal , ik dacht dat je je happy zou voelen liefdevol en lachen etc....of was die pil te zwaar mss

dank voor antwoord

Robdebob

Bewuste gebruiker
MDMA werkt deels op hetzelfde hersengedeelte als cocaine (dopamine). Dit is waarschijnlijk een beetje uitgeput door dat cokegebruik van je. Ik denk dat het het beste werkt als je eerst een tijdje stopt met coke :wink:

fc

Robdebob zei:
MDMA werkt deels op hetzelfde hersengedeelte als cocaine (dopamine). Dit is waarschijnlijk een beetje uitgeput door dat cokegebruik van je. Ik denk dat het het beste werkt als je eerst een tijdje stopt met coke :wink:
denkt dat u uitleg klopt las net dat coke xtc fel overteft m.a.w als je coke neemt de xtc bijna nihil werkt

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Coke werkt -hoorde ik- niet op je serotonine voorraad zoals xtc. Vandaar dat ik soms wat coke doe ipv xtc om me serotonine wat op peil te brengen, maar omgekeerd weet ik het niet... Kan idd heel goed op dezelfde hersengebieden werken, en dan zijn die receptoren en shit al veel gewend door de coke... Balen voor je, hopelijk vind je snel wat anders, en anders is dit misschien een teken om t even rustig aan te doen...

Doodkapje

Wijs gebruiker
mdma kristallen behoren dus ook echt wel kristallen te zijn.

dus zoiets als grof zout, zeker geen poeder....

Everio

Bewuste gebruiker
fc zei:
Goanaut zei:

ok mdma kristallen 1gr en dan mss verdelen in 10 zodat ik 10 bommetjes kan maken van 100mg is dat in poeder vorm wit of bruin???? en wat is de prijs ongeveer btw wat is het voordeel tss die kristallen en gewone pillen want de juiste pil vinden is niet dat makkelijk voor de ene werkt ze goed voor de andere geeft ze halusinatiesen braken

is wit poeder

ik betaal 20 euro voor een gram kristallen... maar dat is wel een zeer aantrekkelijke prijs

verder kan je idd bommetjes maken :)

fc

Everio zei:
fc zei:
Goanaut zei:

is wit poeder

ik betaal 20 euro voor een gram kristallen... maar dat is wel een zeer aantrekkelijke prijs

verder kan je idd bommetjes maken :)
na al mijn coke gebruik werkt xtc bijna niet meer voor mij zelfs na 4 pillen van 120mg mdma heb al 8 verschillende soorten geprobeerd en gewoon wat kalm gevoel en licht stonerd en gewoon wakker blijven, ga weer moeten overstappen op coke

fc

fragany zei:
blauwe mitsus geprobeerd?
stiertjes , joden kruisjes ,euros , mitsubishis , pink panter alles al geprobeerd de ene werkt gewoon wat meer slaperig stoned gevoel dan de andere maar dat happy feeling etc heb ik niet zoals ik nam voor mijn coke gebruik,

Bovenaan