werken

heftigekikker

Experimenterende gebruiker
heyhey

iemand die tips heeft boor het werk als je een nachtje door heb gehaald met 3mmc,

het is slecht maarja niks aan te doen.

heb het vaker gehad daat ik een nachtje doorhaal voor werj maar elke keer ziek naar huis gegaan<

Casrus

DF-koning
heyhey

iemand die tips heeft boor het werk als je een nachtje door heb gehaald met 3mmc,

het is slecht maarja niks aan te doen.

heb het vaker gehad daat ik een nachtje doorhaal voor werj maar elke keer ziek naar huis gegaan<

@heftigekikker

Wen jezelf aan om je werk voor te laten gaan en altijd nuchter en uitgerust op tijd ter plekke te zijn.

Wappie op je werk (en ze hebben het niet door)
is één ding, maar jezelf ziek melden terwijl je aan het werk bent omdat je gebruikt hebt is erger, afhankelijk van de situatie.

Leer deze les nu, zodat je later niet in de penarie komt te zitten.

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
De meesten die zulke acties uithalen, zullen zichzelf ziek melden. Dan hebben ze spontaan migraine, twee keer per week iets verkeerds gegeten of noem het maar op 🤣

Ik heb mezelf nooit ziek gemeld als dit gebeurde. Ik ging gewoon werken. Soms door weer drugs te gebruiken (coke of speed), soms door gewoon een bakje extra koffie te nemen.

Handig is wel dat de comedown al geweest is als je aan het werk gaat.

Nog handiger is natuurlijk door dit te vermijden. Het feit dat je verantwoordelijkheden komen te lijden onder drugsgebruik is een overduidelijk signaal van een (ontwikkelende) verslaving. Dus is een vele, vele malen betere indicator dan hoe vaak je drugs gebruikt.

heftigekikker

De meesten die zulke acties uithalen, zullen zichzelf ziek melden. Dan hebben ze spontaan migraine, twee keer per week iets verkeerds gegeten of noem het maar op 🤣

Ik heb mezelf nooit ziek gemeld als dit gebeurde. Ik ging gewoon werken. Soms door weer drugs te gebruiken (coke of speed), soms door gewoon een bakje extra koffie te nemen.

Nog handiger is natuurlijk door dit te vermijden. Het feit dat je verantwoordelijkheden komen te lijden onder drugsgebruik is een overduidelijk signaal van een (ontwikkelende) verslaving. Dus is een vele, vele malen betere indicator dan hoe vaak je drugs gebruikt.
ja niet werken is geen optie, doorbikkelen en vriendelijk bij de klanten staan in de hoop dat ze niks zien, ben nu sinds 12 uur smiddags niet meer aan het gebruiken, moet zo werken dus zal wel goed komen

_shikantaza

Badass junkie

Bij mij zat het ook meer in de hoeveelheden en tijdstippen waarop ik gebruikte dan in de frequentie.

@heftigekikker met ‘n drugskater naar het werk vond ik het kutste dat er is, en het was voor mij een indicator dat ik ‘t echt niet meer in de hand had. Achteraf gezien was ik bijna altijd spanning aan het weggebruiken. Zag je soms ergens tegenop vandaag?

heftigekikker

Bij mij zat het ook meer in de hoeveelheden en tijdstippen waarop ik gebruikte dan in de frequentie.

@heftigekikker met ‘n drugskater naar het werk vond ik het kutste dat er is, en het was voor mij een indicator dat ik ‘t echt niet meer in de hand had. Achteraf gezien was ik bijna altijd spanning aan het weggebruiken. Zag je soms ergens tegenop vandaag?
nee man bro, is gwn neer gezelligheid toch zat met paar vrienden t idee was n pilsje drinken en dan richting bed maar loopt altijd uit de hand, als ik spanning heb los ik dat op door te praten en of naar de gym ro gaan man

Torchic

Badass junkie
3mmc bro doe verder niets anders naast 1x in t half jaar ket, vindt t prina zo
Ik ben een vrouw😉

Maar 2x per maand 3mmc is al best frequent en je werk gaat er dus blijkbaar onder lijden. Misschien iets om over na te denken.

Een verslaving aan 3mmc sluipt er heel langzaam en gemakkelijk in en als je het je beseft dat je misschien toch wel afhankelijk bent geworden ben je te laat.

Been there done that.

HappyMind

Badass junkie
Je zegt 2x per maand 3-MMC te gebruiken. Maar in je beginpost schrijf je dat je vaker ziek bent weggegaan op je werk omdat je drugs gebruikt hebt.

Wat is precies de waarheid? Twee keer per maand gebruiken moet toch wel te plannen zijn zodat je de dag erna vrij bent? Neem je verantwoordelijkheid.

_shikantaza

Badass junkie
nee man bro, is gwn neer gezelligheid toch zat met paar vrienden t idee was n pilsje drinken en dan richting bed maar loopt altijd uit de hand, als ik spanning heb los ik dat op door te praten en of naar de gym ro gaan man
Is het nou gewoon gezellig of loopt het altijd uit de hand?

Hoezo in de ontkenningsfase.

Jij hebt echt een probleem man.

heftigekikker

Is het nou gewoon gezellig of loopt het altijd uit de hand?

Hoezo in de ontkenningsfase.

Jij hebt echt een probleem man.
ik weet niet wat jij nu zegt? domme reactie ook weer😂, t is beide en hoe bedoel je ontkenningsfase? ik ben met mijn drugsgebruik eerlijk tegen iedereen aangezien er niets te ontkennen is.

heftigekikker

Je zegt 2x per maand 3-MMC te gebruiken. Maar in je beginpost schrijf je dat je vaker ziek bent weggegaan op je werk omdat je drugs gebruikt hebt.

Wat is precies de waarheid? Twee keer per maand gebruiken moet toch wel te plannen zijn zodat je de dag erna vrij bent? Neem je verantwoordelijkheid.
nja verantwoordelijkheid is er wel alleen ben er laks mee dat is t ding dus

Torchic

Badass junkie
Dan is er dus geen verantwoordelijkheid😉

En daarnaast heb je je al meerdere keren ziek moeten melden op het werk omdat je gebruikt had. Gaan er geen alarmbellen rinkelen? Ik zeg niet dat je die hard verslaafd bent maar ik denk wel dat het goed is om je gebruik in de gaten te houden. Al helemaal met een middel zoals 3-MMC.

HappyMind

Badass junkie
Dus dan neem je je verantwoordelijkheid toch juist niet? Ik weet niet welke hand je boven je eigen hoofd houdt maar volgens mij is dit topic hartstikke incompleet. En zo heeft het niet zoveel nut, je geeft tegenstrijdige signalen af. Open- en eerlijkheid zullen toch echt de basis moeten zijn om het beste op jouw verhalen en de ervaren problemen in te haken.

En wat is het antwoord op je gebruik überhaupt in te plannen en niet te laten leiden door impulsen? Waardoor je automatisch je verantwoordelijkheid beter kunt nemen (ook) op de werkvloer. Want dan hoef je je niet ziek te melden en dat lijkt me meest wenselijke situatie, maar wellicht heb je juist meer hulp nodig.

It's up to you

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Ga naar duinrel, daar kikker je van op :tongueout:

Ontnuchter en ga gewoon werken, je bent niet de eerste die niet geslapen heeft en aan het werk gaat!
Vanavond ben je blij dat je gegaan bent en ga je lekker vroeg naar bed :wink:

Laatst bewerkt:
Bovenaan