werking mdma kristallen

sannetjuh

Belezen gebruiker
hallo,
ik kan nu mdma kristallen aankomen.
Maar mijn vraag was..wat voelen jullie daarvan en dan bedoel ik vooral op party's:

-oogjes dicht, relaxt, stilstaan..
-actief, niet stil kunnen staan, willen dansen..

Zou fijn zijn als iemand me hiermee kan helpen..
alvast bedankt!

Solidius

Badass junkie
Mijn ervaring is dat pillen meestal wat 'speedier' zijn in vergelijking met MDMA kristallen. Als je moe bent en je neemt MDMA kritsallen verwacht dan niet dat je daar een flinke stoot energie van krijgt ofzo. On the other hand, als je al helemaal uit je stekker aan het gaan bent en je neemt MDMA dan doet het middel er nog een schepje bovenop.

pretender

Belezen gebruiker
ik persoonlijk vind mdma-kistallen niets voor een party..... lekker voor thuis met een paar maten erbij, maar dat kan voor iedereen verschillen..

ciao

Immo

Badass junkie
Solidius zei:
Mijn ervaring is dat pillen meestal wat 'speedier' zijn in vergelijking met MDMA kristallen. Als je moe bent en je neemt MDMA kritsallen verwacht dan niet dat je daar een flinke stoot energie van krijgt ofzo. On the other hand, als je al helemaal uit je stekker aan het gaan bent en je neemt MDMA dan doet het middel er nog een schepje bovenop.

Ik heb precies dezelfde ervaringen met pillen en mdma kristallen. Ik vraag mij eigenlijk af hoe dat komt, in beide zit toch dezelfde stof ik zit ik er nu helemaal naast?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik pillen zitten vaak nog andere dingen bijgevoegd zoals caffeïne en speed. Bij MDMA kristallen heb je dit minder, en heb je dus meer het echte love gevoel :hearteyes: . Kristallen slaan bij mij sneller in dan pillen.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Ik pillen zitten vaak nog andere dingen bijgevoegd zoals caffeïne en speed. Bij MDMA kristallen heb je dit minder, en heb je dus meer het echte love gevoel :hearteyes: . Kristallen slaan bij mij sneller in dan pillen.

Bij mij slaan ze ook al naar 10 min - 15 min in

dzN

Belezen gebruiker
sleuk.. ik het vind het eigelijk beter als pille...alles wordt gwn mooier vind ik :grin:

ik het zou het is probere als je uitgaat..

nou jou jouw keuze :grin:

Complicity

Belezen gebruiker
Ik neem eigenlijk nooit pillen. Kristallen werken bij mij beter en constanter, waardoor het doseren ook makkelijker is (dat is het sowieso al natuurlijk). Ook het love gevoel ervaar ik sterker en helderder bij kristallen. Daarnaast vind ik het gewoon een a-relaxt gevoel om niet te weten wat er in die pillen zit. De bron wil nog weleens varieren en ik ga ze echt niet elke keer laten testen. Als ik een speedy effect/meer energie erbij zou willen neem ik wel gewoon een lijn speed. Of desnoods gooi ik het erbij in de capsule. Ik vind het belangrijk om te weten wat ik neem. :)

Miss J

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
j'adore kristallen maar die zijn weer duurder dan pillen :/

Ik weet niet wat kristallen bij jou in de buurt kosten maar zo duur is het nou ook weer niet!
En als je gaat vergelijken: 1 gram kristallen of een x aantal pillen met in totaal 1 gram mdma ben je meer geld aan pillen kwijt waarschijnlijk.

TrippyShit

Badass junkie
Ik vind persoonlijk pillen leuker tijdens het uitgaan. omdat ze idd een iets energieker effect geven om de een of andere reden. En kristallen zijn perfect om thuis met wat vrienden te doen. Het voelt wat puurder, relaxter, meer love minder actief. Ik zou voor het uitgaan toch de pillen houden. Of je moet de helft van de avond willen zitten en praten :P naar mijn ervaring kom je niet zomaar weer van de bank af als je zover bent :grin:

sannetjuh

Belezen gebruiker
nou denk da ik eruit ben..neem kristalle mee..daar begin ik mee..en als ik dan moe word pak ik gewoon pilletje erbij:) dank jullie wel!

Windhoos

Experimenterende gebruiker
Beetje onzinnig om er een topic over te maken vind ik, maar hoe neem je dat nu eigenlijk op? En is het redelijk zeldzaam of overal toch redelijk goed verkrijgbaar

Solidius

Badass junkie
Windhoos zei:
Beetje onzinnig om er een topic over te maken vind ik, maar hoe neem je dat nu eigenlijk op?
Je doet een beetje van de substantie in een lange vloei, draait er vervolgens een 'bommetje' (propje) van, en slikt het door met een aanzienlijke hoeveelheid water of andere vloeistof.

Als je het op een andere manier wilt toedienen kun je het ook snuiven of pluggen.

Windhoos zei:
En is het redelijk zeldzaam of overal toch redelijk goed verkrijgbaar
Ligt er denk ik aan waar je woont, in de grote steden is het vrij gemakkelijk verkrijgbaar.

Spacemeis

Newbie
Solidius zei:
Windhoos zei:
Beetje onzinnig om er een topic over te maken vind ik, maar hoe neem je dat nu eigenlijk op?
Je doet een beetje van de substantie in een lange vloei, draait er vervolgens een 'bommetje' (propje) van, en slikt het door met een aanzienlijke hoeveelheid water of andere vloeistof.

of je gaat naar een apotheek en haalt een lading lege medicijn-capsules en stopt de kristallen daar in, slikt wel makkelijk door :hearteyes: :tearsofjoy:

Bovenaan