Werking XTC stoppen !!!

Mijn vraag is heel simpel eigenlijk.
Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet.

Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen.
Echter je voelt je er absoluut niet goed onder.
En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan.
Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden.
Haaa wat normaal dan ook moge zijn :wink:

Wat is dan het beste om te doen ?

caatje

Badass junkie
wittemotor zei:
Wat is dan het beste om te doen ?

Daar is niks anders aan te doen dan de rit uitzitten. Er zijn ook fabels dat suiker en vitamine's de rit zouden verminderen maar dat is dus bull shit.

Xtc Bob

Belezen gebruiker
zoals iedereen al zegt er is NIX aan te doen
gewoon niet te veel pakken zodat je niet slecht gaat :wink:

reflex

Newbie
ik zelf ben nog nooit bad gegaan ofzo
maar ik weet van mezelf wnr ik genoeg heb gehad en wanneer niet, ik heb bijvoorbeeld nog nooit meer als 2 pilletjes gehad.

Freezing

Bewuste gebruiker
Ik heb een keer MDA gehad ipv mdma, op een feest gekocht, maar valt idd nix aan te doen, was ook op een feest en spacede m te hard. Wel jammer maar was wel een mooie ervaring

matthijs

Badass junkie
Denk dat je van een beetje speed wel wat opknapt. Maar om nou effecten van teveel drugs tegen te gaan met nog meer drugs.... :rolleyes:

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Als je lang in een warme,rokerig en benauwde ruimte bent.
Helpt een rondje buiten lopen bij mij wel.

nicole1973

Belezen gebruiker
kennis heeft het wel eens dat ze er opeens niet lekker van wordt.. ze drinkt verse jus... en weg ist... zal wel kan me er weing bij voorstellen... het beste is zorgen dat je niet te veel pakt...

ik merk als eerste dat ik genoeg heb gehad omdat ik flinke maagpijn krijg.. net of de chemicaliën een mega gasbel vormen in mn maag of zo .. erg vaag en doet zeer.. dan weet ik dat ik echt moet stoppen.. maar goed ik neem er nooit meer dan 1 tegelijkertijd ..kunnen er wel een aantal in een nacht zijn..

Wacky

Badass junkie
Als je van te voren bang bent dat je er beroerd van word zal dat wel gebeuren. Als je dan denkt dat verse jus daar tegen helpt zal het er ook tegen helpen he.

Het belangrijkste is denk ik dat je niet bang moet zijn dat het slecht gaat, want dat zijn self fullfilling profecies. Je moet het gewoon lekker over je heen laten komen en ervan genieten. Je weet dat je het toch niet kan stoppen ofzo, dus daar moet je dan ook niet over nadenken. Je weet ook dat het op den duur vanzelf stopt, dus er is niets om je druk over te maken. Gewoon chillen :)

(het psychologish slecht gaan heb ik het dan over. Als je maagpijn hebt zijn daar vast oplossingen voor )

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb :)

-spaceman-

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb :)

ja precies, ik kan me ook niet voorstellen dat je bad zou kunnen gaan op xtc.... :confused: aangezien je (ik) alleen peace, love and happyness voel(t)...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
-spaceman- zei:
ja precies, ik kan me ook niet voorstellen dat je bad zou kunnen gaan op xtc.... :confused: aangezien je (ik) alleen peace, love and happyness voel(t)...
Same here, mits het gewoon xtc is, niet die troep die ik laatst had :rolleyes:

Play_bunny

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:

Natuurlijk kan dat. Xtc versterkt gevoelens. Over het algemeen zijn dat de bekende gevoelens, maar als jij diep van binnen ongelukkig bent of zoiets, dan krijg je dat op dat moment 10 keer zo hard op je bord voorgeschoteld. Bij mij is het de eerste keer ook niet helemaal goed gegaan. Raakte een beetje in paniek enzo. Is uiteindelijk wel weer goed gekomen omdat ik afgeleid werd.

Je kan er verder weinig tegen doen. Verse jus heb ik ook wel eens gehoord ja, en dextro enzo, maar of dat werkt weet ik niet. Ik heb het destijds gewoon uitgezeten. Proberen je gedachten te verzetten. Proberen te genieten van de muziek en niet eraan denken wat er met je gebeurt. Afleiding zoeken dus :)

-spaceman-

Badass junkie
toch zorgt serotonine alleen voor het vrolijke love gevoel... en dat word ineens flink verbruikt in je lichaam... volgens mij versterkt xtc je gevoelens niet maar verandert ze juist (altijd naar t zelfde)... in tegenstelling tot wiet bijvoorbeeld die duidelijk je gevoelens versterkt (<-minder herkenbaar voor de grootverbruikers)

Wacky

Badass junkie
Ik denk ook niet dat xtc echt slecht kan gaan. Maar als de gebruiker denkt dat het slecht kan gaan, kan zelfs een pepermuntje nog slecht gaan.

NexxtGen

Belezen gebruiker
nou toevallig ben ik toch wel even slecht gegaan op XTC afgelopen feest (Bassleader), het duurde niet lang ff overgegeven en toen was het weer helemaal relaxed en zo, dus jah misschien toch wat te veel gepakt of wat verkeerds gepakt... tsja de eerste keer dat me dit is overkomen eigenlijk van pillen, maar ja shit happens he, het doet me allemaal niet zoveel. Als het in de toekomst vaker zal gebeuren, dan stop ik ook meteen. Ik voel er de laatste tijd toch steeds minder van

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
NexxtGen zei:
nou toevallig ben ik toch wel even slecht gegaan op XTC afgelopen feest (Bassleader), het duurde niet lang ff overgegeven en toen was het weer helemaal relaxed en zo, dus jah misschien toch wat te veel gepakt of wat verkeerds gepakt... tsja de eerste keer dat me dit is overkomen eigenlijk van pillen, maar ja shit happens he, het doet me allemaal niet zoveel. Als het in de toekomst vaker zal gebeuren, dan stop ik ook meteen. Ik voel er de laatste tijd toch steeds minder van
Kotsen is nog niet "slecht gaan".. en niet eens zo'n vreemd verschijnsel met xtc, ik heb het zelf nooit gehad, van xtc alleen dan, mix ik het met alcohol is het vrijwel altijd raak :) Maar het gevoel dat je er van krijgt is altijd wel hetzelfde lijkt me, blij, druk, verliefd op iedereen etc..

Edit: Of je moet het vervelend vinden om voor een paar uurtjes extreem gelukkig te zijn, fuck wat ga je dan fout!

Delirium

Badass junkie
Je kan echt wel slecht gaan van MDMA. Sterker nog, op alle drugs kun je slecht gaan, ook alcohol. Zoals al eerder gezegd versterkt het je gevoelens, en nare gevoelens komen ook heftiger aan.

Water of fris drinken, wat eten en frisse lucht is denk ik het enige wat je er tegen kan doen om de effecten een beetje tegen te gaan :)

DreamWeaver

Badass junkie
Play_bunny zei:
ExceptionalInsight zei:

Natuurlijk kan dat. Xtc versterkt gevoelens. Over het algemeen zijn dat de bekende gevoelens, maar als jij diep van binnen ongelukkig bent of zoiets, dan krijg je dat op dat moment 10 keer zo hard op je bord voorgeschoteld. Bij mij is het de eerste keer ook niet helemaal goed gegaan. Raakte een beetje in paniek enzo. Is uiteindelijk wel weer goed gekomen omdat ik afgeleid werd.

Je kan er verder weinig tegen doen. Verse jus heb ik ook wel eens gehoord ja, en dextro enzo, maar of dat werkt weet ik niet. Ik heb het destijds gewoon uitgezeten. Proberen je gedachten te verzetten. Proberen te genieten van de muziek en niet eraan denken wat er met je gebeurt. Afleiding zoeken dus :)

Gewoon je pil 'sturen'. Think happy thoughts, probeer je goed te voelen en je gaat je goed voelen :hearteyes:

nutsss

Wijs gebruiker
Als je niet te vaak xtc gebruikt en dan ook niet te veel, dan kan je haast niet slecht gaan. De serotonine die vrijkomt zorgt voor het gelukkige love gevoel en ook al is je cavia net overleden je zult je supergoed en gelukkig gaan voelen.

Als je ziek wordt moet je er aan toegeven en probeer over te geven. Meestal is het daarna weer goed.

Alleen extreme spanningen of combinaties met andere drugs of medicijnen kunnen het verpesten voor je.

Als die serotonine eenmaal los komt is het niet meer te stoppen. Je moet dan wachten tot het minder wordt...

nutsss

Wijs gebruiker
Wacky zei:
Zal de xtc waar mensen slecht op gegaan zijn misschien mCCP geweest zijn ipv MDMA ?

dat komt maar zelden voor

Wat is slecht gaan he
daar kan je ook al over discussiëren
soms kan je maag het niet hebben
dat is pech hebben niet slecht gaan

Giow

Experimenterende gebruiker
Ik weet het niet zeker, maar ik zou mijn vinger in me keel steken..
En gewoon aan andere dingen denken, aan rekensommen, I don't Know :d.

Wat misschien ook helpt, is wat in de koude gaan staan, als ik Stoned ben en het moet snel weg helpt dit wel goed.

Qocaïne

Badass junkie
Op het moment van inname heb je de keuze gemaakt om de weg kwijt te zijn. Je weet wat de gevolgen en effecten (kunnen) zijn.

Als je dan midden in je 'trip' zit moet je niet zeuren dat je eruit wilt :)
Aanvaarden, uitzitten en vervolgens overwegen om gewoon maar niets meer te gebruiken ik het vervolg :)

Flugeltje

Wijs gebruiker
Het verlaagt je bloedsuikerspiegel, maar als je dan wat dextrose gaat nemen om je bloedsuikerspiegel op te krikken ga je nog harder

ballie15

Belezen gebruiker
Bad

Zeker weten dat je bad kan gaan op XTC.
Ik heb het een keer heel erg gehad, was de eerste keer en wist niet wat ik moest doen.

Maar zoals anderen al zeggen: It's all in your mind.
Als jij tegen jezelf zegt: "Water heb ik nu nodig, dan gaat het wel weer"
Dan zal het ook wel weer gaan.

Ik denk dat je Bad gaat als je DENKT dat het teveel is voor je, dat je DENKT dat je te hard gaat en het niet aan kan.
Dan moet je gewoon gaan denken dat het heerlijk is.

Wel moet je daar even heel hard aan denken.
Als ik me nu niet goed voel is het meestal weg na het kotsen.
Vaak denk ik gewoon "Ja dahag, daar heb ik geen zin in"
en geef ik een dikke vinger aan mijn kutgevoel.
Vervolgens moet ik lachen om mezelf en dan voel ik me weer beter.

Rare jongens, die pillen...

matthijs

Badass junkie
Je kan zeker wel slecht gaan van de pillen. Heb het zelf gezien op the arc of goa... meisje met wie ik daar was had voor de 1e keer xtc geslikt en ging helemaal naar de klote... ze voelde zich dus ook mentaal kut.
En het waren geen slechte pillen :tongueout:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Uitzonderingen daar gelaten, maar over het algemeen wordt iedereen toch juist blij van mdma? Ik ben nog nooit fout gegaan, tenzij er overduidelijk andere troep bij zat dan..
Voorbeeld: Was een keer op een feestje, een redelijke pil, kleine gram (goeie:P) pep en wat mdma poeder op. Halverwege het feestje komt er een meisje naar me toe, wilde van mijn hasj een joint draaien in ruil voor een pilletje. Was ver weg, dus op dat moment leek dat best logisch en ik wilde er best nog wel 1 bij. Enfin, uurtje later zit ik op de grond en was het fysiek onmogelijk rechtop te staan. Dát was wel fout :).

Dline

ik doe altijd als het te hevig wordt een lijn speed snuiven(dat breekt de xtc iets af ofzo...sla me niet als dit niet mocht kloppen,ik heb dat ooit is vernomen)en heeft toch al geholpen bij het heavyzijn verminderen... :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dline zei:
ik doe altijd als het te hevig wordt een lijn speed snuiven(dat breekt de xtc iets af ofzo...sla me niet als dit niet mocht kloppen,ik heb dat ooit is vernomen)en heeft toch al geholpen bij het heavyzijn verminderen... :grin:
Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:

En speed maakt de werking van xtc niet minder, ik heb juist altijd het idee dat het alles verlengd (:

Play_bunny

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:
Dat is juist wel redelijk normaal dat je je naderhand zwaar brak voelt, wat jij nu beschrijft. Datkomt omdat je de hele tijd maar aan het dansen bent enzo. dat is niet iets om je zorgen over te maken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Play_bunny zei:
Dat is juist wel redelijk normaal dat je je naderhand zwaar brak voelt, wat jij nu beschrijft. Datkomt omdat je de hele tijd maar aan het dansen bent enzo. dat is niet iets om je zorgen over te maken.
Geloof mij, dat was niet normaal :) Ik was er maar een paar uurtjes, had al genoeg pep op om 2 dagen wakker te blijven + een pil en wat poeder. Toen dat ene pilletje erbij en bam! alles was weg :rolleyes:

Dline

ExceptionalInsight zei:
Dline zei:

En speed maakt de werking van xtc niet minder, ik heb juist altijd het idee dat het alles verlengd (:

heu...topic is toch "werking van xtc stoppen"? ik reageerde op die topic niet op jou laatste reactie :flushed: :wave:

Bovenaan