Werking XTC versterken??

Jeroen151

Newbie
Hoe kan ik de werking van XTC versterken?

Natuurlijk door meer pillen in één keer slikken dat is bekend.
en natuurlijk ligt het ook aan het soort pil

MAAR

Zijn er nog meer mogelijkheden, dingen die je kunt doen, om de werking van XTC te versterken!!!

Audio Scum

Belezen gebruiker
Weet ff niet zo snel de naam maar in de smart shop verkopen ze pillen met serotine, werkt erg verserkend.

spacekonijn

Badass junkie
ja After E

die kun je voor de xtc nemen en de dag erna kost maar 2.50 en volgens een vriend van me werkt het erg goed als je dat van te voren neemt het bevorderd geloof ik de toevoer van serotonine zodat als je een pil neemt er meer is om te space

fokker

Belezen gebruiker
Chocola kan ik je afraden... je hart maakt al overtoeren als je goed op de pillen zit, chocola verhoogt je bloeddruk... do the math :wink:

Heb t 1 keer gedaan en zag mn aders n paar mm hoger liggen dan de rest van de huid van mn armen, en zag ze gewoon kloppen... kan niet gezond zijn volgens mij.

Nick

Experimenterende gebruiker
lolzz..wat ik doe om het te versterken is jezelf druk maken..beetje lopen..hard in je vuisten knijpen..je hele lichaam strekken enz.. dat helpt bij mij wel lkkr.. je voelt je gelijk helemaal....LOS... :grin:

spacekonijn

Badass junkie
Nick zei:
lolzz..wat ik doe om het te versterken is jezelf druk maken..beetje lopen..hard in je vuisten knijpen..je hele lichaam strekken enz.. dat helpt bij mij wel lkkr.. je voelt je gelijk helemaal....LOS... :grin:
:grin:
bij mij werkt het totaal andersom als ik mezelf druk maar hou ik mezelf wakker en uit de space als ik helemaal nergens mee meer mee bezig ben of aan denk ga ik het hardst

roaren*

Bewuste gebruiker
ik zoop vroeger altijd voor een feestje een goe fleske wijn, kdenk dat alcohol ervoor drinken het ook sterk beinvloed, e dikke joint roken als je de pil al 15-20 minuten binnenhebt

Marcel

Belezen gebruiker
Een goeie fles wijn is juist niet slim. Alcohol en mdma is geen goeie combie. Het effect werkt elkaar tegen: xtc is een upper en trippend (lichtjes) en alcohol is verdovend.

Daarnaast is het extra belastend voor je lichaam.

Voor mij is het effect het grootst als ik goed ben uitgerust, weinig in mijn maag heb en minimaal 2 maanden niet heb gebruikt. Daarnaast laat ik mijn pillen testen dus kan goed doseren en de goeie hoeveelheid pakken. Dan ga ik bijna altijd lekker hard!

roaren*

Bewuste gebruiker
jah wel logisch dat je hard gaat als je elke keer twee maanden tussen laat, meestal is er van mij 1week of 2weken tussen. Het is toch raar, meestal als ek dronke ben en dan x gebruik ga ik veel harder gaan, of meschien is het gewoon omdat ek al redelijk zat ben en dan nog een keer die x erbij.. nja kweetet niet:tongueout:

fokker

Belezen gebruiker
Het is echt wel extreem lijp waar je mee bezig bent als je alcohol en XTC mengt, heb genoeg mensen er fout op zien gaan en vitamine C hun schuimbek in kunnen gutsen... absolute afrader!

blido

Newbie
Ja Marcel heeft volgens mij wel gelijk je kan het beste een tijdje wachten om de 6 weken bijvoorbeeld of 4 weken dan is het ook wel lekker space,[/b]

fokker

Belezen gebruiker
Als je 2 maanden ertussen houd is t, mits je goede pillen hebt, elke keer weer als de eerste, lekker hard, lekker spacig, en je kunt t gevoel zelf ver controlleren door middel van de muziek die je opzet vind ik.

Zet ik Enigma of lounge op ben ik lekker spacy

Zet ik wat hardere muziek op ben ik lekker strak

En vind ik t niet hard genoeg gaan pleur ik me er nog eentje mn gielis af :mrgreen:

Ga ik té hard neem ik lekker een J :smoke:

Loopt t uit de hand tot waar ik me niet prettig voel drink ik me een paar slokken jus d' orange, niet je strot af te krijgen maar t zuivert, dan pis je n paar keer en neemt t wat af.

Gaat t dan nóg niet lekker, en ik vind t op t randje van dat ik niet meer vertrouw kots ik alles eruit en zuip ik met n vies gezicht veel jus d' orange, zet ik me wat rustige lounge op en komt t wel goed. Zodra ik me wat rustiger voel en t weer vertrouw ga ik slapen en wordt wel weer wakker als t weer gaat :) Ik had dit nodig toen ik 23 pillen in totaal gevreten had binnen 24 uur en toen ben ik ook n paar dagen goed naar de klote geweest.

Vertrouw ik het echt echt echt echt niet dan bel ik wel iemand dat ze me naar een arts brengen, maar dit is nog nooit nodig geweest.

boy

Bewuste gebruiker
Je serotonine-peil met ruime tijd laten herstellen en preloaden kan het effect versterken, het laatste verschilt per gebruiker.

Preloaden kan onder andere met L-tryptofaan, te bestellen bij Vitaminstore.nl

L-tryptofaan -> 5 htp -> serotonine

Zorg dat je genoeg vitamine b2 in je lichaam hebt anders zet een gedeelte zich om in b2. Vitamine b6 versneld de opname maar dat zit meestal wel toegevoegd in de capsules. Kijk ook uit dat je geen capsules koopt die MAOI's bevatten, want dan lijkt het misschien of je harder gaat, maar als het serotonine-syndroom optreedt ben je nog verder van de wereld (negatief gezien dus) en dat wil je echt niet.

Maar goed, een gezond persoon heeft opzich niet zoveel aan preloaden aangezien alles al goed en wel is. Wel handig is om dan te post-loaden met bijvoorbeeld ook met L-tryptofaan (ook een lichte anti-oxidant) om na het gebruik van MDMA je serotonine-niveau weer omhoog te krijgen. Gebruik alleen niet te snel na je XTC-ervaring, want dan kan het serotonine-syndroom ook optreden.

boy

Bewuste gebruiker
Ook een optie is om in plaats van XTC-pillen eens MDMA-poeder of MDMA-kristallen te proberen. Het is in principe hetzelfde, maar het lijkt een veel 'zuiverdere' werking te hebben. Wel uitkijken, want zelfs als je een gram versneden MDMA-poeder koopt, dan heb je nog steeds bijna 1000 mg MDMA, en ja, dat is veel :)

Even ter vergelijking; De sterkere blauwe Mitsubishi's van tegenwoordig bevatten maximaal 191 mg MDMA. Een gram MDMA-poeder zou dus gelijk zijn aan ongeveer vier à vijf van zulke pillen.

Jeller

Badass junkie
2 maanden tussenhouden is inderdaad het bste..

alcohol is dom want dat verhoogt de kans op uitdrogen immens

er weinig voor eten is ook slecht want je hebt juist extra reserves nodig als je op e zit

Nick

Experimenterende gebruiker
fokker zei:
Als je 2 maanden ertussen houd is t, mits je goede pillen hebt, elke keer weer als de eerste, lekker hard, lekker spacig, en je kunt t gevoel zelf ver controlleren door middel van de muziek die je opzet vind ik.

En vind ik t niet hard genoeg gaan pleur ik me er nog eentje mn gielis af :mrgreen:

Loopt t uit de hand tot waar ik me niet prettig voel drink ik me een paar slokken jus d' orange, niet je strot af te krijgen maar t zuivert, dan pis je n paar keer en neemt t wat af.

Gaat t dan nóg niet lekker, en ik vind t op t randje van dat ik niet meer vertrouw kots ik alles eruit en zuip ik met n vies gezicht veel jus d' orange, zet ik me wat rustige lounge op en komt t wel goed. Zodra ik me wat rustiger voel en t weer vertrouw ga ik slapen en wordt wel weer wakker als t weer gaat :) Ik had dit nodig toen ik 23 pillen in totaal gevreten had binnen 24 uur en toen ben ik ook n paar dagen goed naar de klote geweest.

Vertrouw ik het echt echt echt echt niet dan bel ik wel iemand dat ze me naar een arts brengen, maar dit is nog nooit nodig geweest.

23 pille!!!!! What the fuck man haha ,dat je dat heb
overleeft :rolleyes: :rolleyes:

indd fanta of jus de orange schijntet beste te zijn om te drinke he?

dennis87

Newbie
euh, ik heb al veel pille gehad en euhm :) ik zoek terug oranje stierkopjes en groene vrijheidsbeeldjes, da zen de beste die ik ooit gehad heb!!!
die blauwe mitsu's zen ok wel goe tschent, ma kan er moeileker en moeileker aangerake :cry: :cry: alleen nog slechte pille en da wil ik ni dus n u pak ik speed, maar as het school terug begint wilek da nimer pakke want dan hebek zondag ni genoeg slaap om maandag terug in orde te zijn voor school, dan steek ik er nog te hard aan en voelek me rot! dus pfff
en vloeibare kan ik ook al ni meer aan gerake! :confused: kword er depri van!
en euhm... als ge da pilleke rapper wilt doen opkome => gewoon kapotbijte tot poeder en dan inslikke => werkt veel rapper maar duurt wel minder lang.... das het nadeel

grtz :grin:

fassix

Newbie
Re:

Nick zei:
fokker zei:

23 pille!!!!! What the fuck man haha ,dat je dat heb
overleeft :rolleyes: :rolleyes:

Een vriend van mij pakkte er 48 op een avond :/

Tufnut

Badass junkie
Ten eerst bump je een jarenoud topic en als je post al zou kloppen dan is het zo dat je vriend én kutpillen had én dat hij een debiel is. Jij trouwens ook dat je het gelooft en het hier nog neer gaat zetten ook. :wave:

Maar goed echt serieus neem ik je niet. Rot toch op naar je eigen land.

yes

Newbie
Een zeer goeie gedoseerde Pil innemen dan voel je zeker die Love Feeling althans welke ik heb wel.

:)

Bovenaan