Wetgeving belgië !

Hallo, ik ben overlangs met de politie in aanraking gekomen met een pak tabak van een vriend bij me, schijnt dat er daar rond de 2 gr. wiet inzat -.-

Nu hebben ze mijn naam genoteerd en gisteren belden ze ( een HALF JAAR na de feiten ) dat ze met mijn en mijn pa een gesprek willen

Dus, ik vraag mij af, wat houd zo'n gesprek in? (Ik ben minderjarig en woon in België), iemand ervaring mee?

(Mijn ouders weten dat die wiet van mijn vriend was, maar ik ga hem natuurlijk niet klikken, wat doe ik het best ?)
 

Tufnut

Badass junkie
Ze gaan een hartig woordje met je ouders spreken. Kijken of ze je wel onder controle hebben enzo. ook zullen ze zeggen dat drugs heel slecht voor je zijn.
 

Tufnut

Badass junkie
Het was toch van je vriend? en je ouders weten toch dat het van hem was en dat het van jou is afgenomen?
 
Bovenaan