Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
What Did 1990s Ecstasy Pills Actually Contain? (Follow Up)
Dat hebben ze in Nederland destijds getest en meestal zat er gewoon MDMA in.
Wel is de hoeveelheid MDMA per pil nu veel hoger. Daardoor nemen mensen vaker kwartjes dan een hele pil. In de jaren '90 was het gebruikelijker om een hele of pil te nemen, en soms zelfs meerdere per avond.
Van MDMA is bekend dat de effecten steeds minder bijzonder lijken te worden. Hoe dat komt is dan weer niet bekend. Maar mensen hebben vaak wel het gevoel dat hun eerste keer veel liefdevoller etc was. Dit komt niet door de kwaliteit van de drug, maar eerder door een veranderingen in onze verwachtingen of in onze hersenen. Toch is het een heel gebruikelijke respons om te denken dat een verandering in gevoel ook per se aan de kwaliteit van de drug moet liggen.
Dat hebben ze in Nederland destijds getest en meestal zat er gewoon MDMA in.
Wel is de hoeveelheid MDMA per pil nu veel hoger. Daardoor nemen mensen vaker kwartjes dan een hele pil. In de jaren '90 was het gebruikelijker om een hele of pil te nemen, en soms zelfs meerdere per avond.
Van MDMA is bekend dat de effecten steeds minder bijzonder lijken te worden. Hoe dat komt is dan weer niet bekend. Maar mensen hebben vaak wel het gevoel dat hun eerste keer veel liefdevoller etc was. Dit komt niet door de kwaliteit van de drug, maar eerder door een veranderingen in onze verwachtingen of in onze hersenen. Toch is het een heel gebruikelijke respons om te denken dat een verandering in gevoel ook per se aan de kwaliteit van de drug moet liggen.
In de jaren ‘90 waren de pillen gemiddeld tussen de 80 en 100 mg per stuk dacht ik.
Toen ik net begon begin 2000 kocht ik ze van tussen de 100 en 180 mg. 180 waren “jetsers”.
Nu zijn ze zowat niet onder de 200mg te krijgen hoor ik.
In de jaren ‘90 waren de pillen gemiddeld tussen de 80 en 100 mg per stuk dacht ik.
Toen ik net begon begin 2000 kocht ik ze van tussen de 100 en 180 mg. 180 waren “jetsers”.
Nu zijn ze zowat niet onder de 200mg te krijgen hoor ik.
Doe mij daarom maar pure MDMA kristallen, dan kan ik ze zelf afwegen in capsules en weet ik dat ik altijd dezelfde hoeveelheid binnenkrijg. De variatie zit dan in set en setting.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.