What to do, what to do.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Hallo iedereen!

Ik zit met een dillema.

Aankomend weekend heb ik een leuk technofeestje in een kerk. Ik ga namelijk met 2 vrienden en mijn vriendin. Mijn vrienden zullen XTC gaan gebruiken, maar mijn vriendin niet. Dit komt door een slechte ervaring die zij heeft gehad met XTC. Nu zit ik met het probleem dat ik natuurlijk wel graag XTC wil gebruiken, maar dat dat niet goed zou gaan als mijn nuchtere vriendin er ook bij is. Ze zal natuurlijk wel weten of ik aan de X ben of niet. Ik heb er voor de rest ook geen ervaring mee, dat ik met iemand ga die geen drugs gebruik terwijl ik dat wel doe. Dus daarom een vraag aan de mensen die hier wel ervaring mee hebben. Is dit te doen? Of is het verstandiger dat ik het gewoon bij bier of iets dergelijks hou?

Dan nog een vraag. Het feestje zal van 23:00 tot 08:00 duren. Nu ken ik mijn vriendin, die red het nooit om zo lang wakker te blijven. Ik bedoel, de hele avond red bull gaan drinken lijkt me ook averechts. Is er een mild middel wat daarbij kan helpen? Ze heeft een nare reactie gehad op MDMA, dus dat is out of the question, speed leek haar ook niks, dus dat wordt em ook al niet. Heeft iemand een mild alternatief?

Alvast heel erg bedankt voor je reactie!

Als ik xtc heb genomen voelt het alsof ik in de 'x wereld' zit, iedereen die ook xtc heeft genomen begrijpt me en ik hun ook. Nuchtere mensen daarintegen vinden me gewoon knettergek...

_shikantaza

Badass junkie
Even googlen en de waarschijnlijke inhoud van die N-Eye-zzz schijnt o.a. Fluoramphetamine te zijn. Om dat nou een mild middel te noemen... :wink: 't is in ieder geval geen kruidenmengsel (wat men nog wel een schijnt te denken met dit soort capsules).

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad, dat is gewoon 4-FMP. Als ze op XTC niet goed is gegaan kan ze hier ook van schrikken, niet echt een geweldige suggestie dus :P

Wil ze zelf iets gebruiken dan? Of wil je haar iets voorstellen te gebruiken? :grin: Het enige middel waar ik zo aan kan denken wat aan je voorwaarden voldoet is Speed.

Verder mijn ervaring met nuchter/waus combi is prima. Mijn vriendengroep is vrij open over gebruik en ongeveer de helft gebruikt wel en de andere helft niet. We kunnen het prima met elkaar vinden op feestjes als de helft aan het bier zit en de andere helft aan de X.

Wordt alleen niet gewaardeerd als je te ver van de wereld gaat, moet wel gezellig blijven :tearsofjoy:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
Wil ze zelf iets gebruiken dan? Of wil je haar iets voorstellen te gebruiken? Het enige middel waar ik zo aan kan denken wat aan je voorwaarden voldoet is Speed.

We hebben het er een paar keer over gehad, ze voelt zich nog niet goed genoeg om XTC te gebruiken. Speed heb ik voorgesteld, maar ik weet natuurlijk niet hoe ze daar op reageert. Heb het ook voorgesteld, ze stond er niet zo positief tegenover. Zelf is ze ook open over gebruik, ze heeft er voor de rest geen problemen mee. Maar ze zal wel de enige zijn die niks gebruikt, van de 4 mensen waarmee we gaan.
SmartieAndMe zei:
Wordt alleen niet gewaardeerd als je te ver van de wereld gaat, moet wel gezellig blijven

Dus gewoon bij een lagere dosage houden? Of hoe moet ik dit zien?

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Een lage dosis pakken is denk ik wel een optie idd, maar ik zou er dan wel op letten dat je haar ook heel erg bij de groep blijft betrekken. En in ieder geval wel tegen haar zeggen dat je gebruikt (maar dat had je zelf vast ook al bedacht)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
dupont zei:
Even googlen en de waarschijnlijke inhoud van die N-Eye-zzz schijnt o.a. Fluoramphetamine te zijn. Om dat nou een mild middel te noemen... :wink: 't is in ieder geval geen kruidenmengsel (wat men nog wel een schijnt te denken met dit soort capsules).

Nee tuurlijk niet , maar het was maar even een optie... van dit spul blijf je helemaal bij je hoofd, het is makkelijk te handelen en het heeft geen lastige comedown.
Je bent gewoon blij, energiek en gezellig :)
Ik doelde niet op natuurlijk of niet natuurlijk... gewoon een middeltje waar je niet zo wappie van bent als xtc en niet zo strak als speed.

Heb het zelf maar 1 keer gedaan, ik ben dan liever wel wat wappie... al was het wel vermakelijk

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Pandan zei:
Dus gewoon bij een lagere dosage houden? Of hoe moet ik dit zien?

Jupp daar komt het wel een beetje op neer. Het gaat er bij ons in de groep altijd om dat je gewoon gezellig mee ouwehoert en niet met je ogen op half zeven in jezelf staat te spacen. Zolang je deelneemt aan de groep is er niets mis met een beetje gebruik is onze mening.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik heb ook nog 4-FMP liggen. Nou heb ik gehoord dat je nog redelijk helder bent als je dat gebruikt. Is dat een beter alternatief voor mij dan?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind het zelf geen probleem om wappie bij nuchtere/bierdrinkende mensen te zijn, maar dan moeten dat wel mensen zijn die zelf eens pillen hebben gehad en het geen probleem vinden dat je veel te aanrakerig en knuffelig bent haha. Ik moet me bij die mensen wel echt op mijn gemak voelen, vind ik. Dat zal bij je vriendin vast geen probleem zijn (:
Ik weet zelf verder niks wat ze anders zou kunnen nemen.. Ik zou zeggen klein beetje speed, maar dat wil ze niet, dus dan weet ik verder niets haha.

SuperPoes

Newbie
Sowieso overleggen met je vriendin. Mocht ze er geen problemen mee hebben dat jullie allemaal wat nemen maar zelf gewoon niet de behoefte hebben dan zou ik dat respecteren :) Als wakker blijf middel kan ik niks adviseren behalve een klein puntje speed. Daar wordt je niet echt vaag van maar is het net alsof alle wolken en stof uit je hoofd verdwijnen en alles weer helder is :)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Zo, dat zit er ook weer op.

Uiteindelijk heeft mijn vriendin besloten om het toch nog een keer te proberen. Na veel voorbereiding, samen een stil plekje opgezocht(was redelijk makkelijk, waren op Ruigoord namelijk). Ze heeft 1/5e van een oranje red bull gehad. Getest op 200mg overigens. Ik gebruikte zelf 4-FMP om toch helder te zijn mocht het fout gaan. Na 10 minuten voelde ik de eerste effecten al, top spul dat 4-FMP. Hij sloeg na een uurtje ongeveer in bij mijn vriendin. Initieel leek het goed te gaan, totdat ze misselijk werd. Ze ging alsnog niet lekker en we hebben de hele nacht/ochtend buiten rondgehangen. Jammer, maar helaas. MDMA is gewoon niks voor haar.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Pandan zei:

Uiteindelijk heeft mijn vriendin besloten om het toch nog een keer te proberen. Na veel voorbereiding, samen een stil plekje opgezocht(was redelijk makkelijk, waren op Ruigoord namelijk). Ze heeft 1/5e van een oranje red bull gehad. Getest op 200mg overigens. Ik gebruikte zelf 4-FMP om toch helder te zijn mocht het fout gaan. Na 10 minuten voelde ik de eerste effecten al, top spul dat 4-FMP. Hij sloeg na een uurtje ongeveer in bij mijn vriendin. Initieel leek het goed te gaan, totdat ze misselijk werd. Ze ging alsnog niet lekker en we hebben de hele nacht/ochtend buiten rondgehangen. Jammer, maar helaas. MDMA is gewoon niks voor haar.

keertje 4fmp proberen?
Zoals je zelf al weet is het topspul.
en ik denk veel makkelijker dan XTC. kickt geleidelijker in en minder aanwezig.

R0mmelP0t

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
r0mmelp0t zei:
keertje 4fmp proberen?
Zoals je zelf al weet is het topspul.
en ik denk veel makkelijker dan XTC. kickt geleidelijker in en minder aanwezig.

R0mmelP0t

Komende tijd in ieder geval niet. Ze heeft weer een nare ervaring achter de rug dus laat ze het eventjes links liggen.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Pandan zei:

Vervelend voor jullie. Misschien is het een idee als jouw vriendin toch ooit een keer weer wat wil proberen om dan eerst een keer wat in een thuissituatie te doen, dat is toch wat makkelijker onder controle te houden dan op een festival. Al kan de misselijkheid dan natuurlijk alsnog toeslaan, maar misschien iets minder snel als ze minder drukte om haar heen heeft.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Balen... Ze heeft waarschijnlijk een gevoelige maag of kan niet zo goed tegen de golf serotonine. Een overschot aan serotonine kan je namelijk ook misselijk maken.

Wel ondanks dat een leuke nacht gehad?

Bovenaan