lipsticknmascara
Bewuste gebruiker
DrippTone zei:-spaceman- zei:Wauw! Wat heb jij een juweeltje geschreven. Ongelovelijk, met zo onderhand kippenvel op mn armen heb ik je report in een ruk uitgelezen. Dit zet me zeker aan het denken. Vooral omdat iedereen die zo'n ceremonie heeft gedaan, er zo helder uitkomt. Ik denk dat er niemand is op deze planeet die absoluut geen reiniging nodig heeft. Het een is typisch menselijk proces om het ''niet helemaal'' op een rijtje te hebben. Zoals wat jij zei: depressies, onverwerkte emoties, stuk gelopen relaties. Dit zou van toepassing kunnen zijn op vrijwel iedereen. Maar ik herken mezelf er zeker in.
Altijd al, zag ik psychedelische trips (paddo's/lsd/etc) als een manier om de hedendaagse chaos in je hoofd weer op de juiste plekjes te stoppen. Al die ervaringen, belevingen en emoties die maar zonder label door je hoofd zweven. Af en toe heb je gewoon een grote schoonmaak nodig tussen je oren. )
Dankje, maar ik ben het niet met je eens. Het is wel veel makkelijker om je proces bij te staan met Ayahuasca als je de inzichten maar kan integreren in je leven. Niet iedereen kan dat en niet iedereen zal er even veel aan hebben. Daarnaast denk ik toch dat het beter is om dit alles nuchter te doen. En ja dat kan je echt bereiken zonder hulp middelen. Maar met Ayahuasca is het wel makkelijker in sommige gevallen en voor sommige mensen.
Die grote schoonmaak waar je het over hebt kun je ook doen door te mediteren. Maar het werkt inderdaad net zo goed met psychedelica. En dan is het vaak ook nog heel erg leuk.
Arthur King zei:Kwam dit report al eens gelezen en het maakt opnieuw indruk op me!
Respect.![]()
Dankje.![]()
Ik vind dat je echt een goed tripreport hebt geschreven en je hebt een mooie kijk op het leven, beter dan veel mensen die ik ken. Mijn vriend en ik zijn het afgelopen jaar ook steeds meer bezig met onszelf ontdekken, mediteren en dat soort dingen. We hebben allebei een hoop meegemaakt en zitten ook steeds meer na te denken over dit soort ceremonies enzo. Ik ben benieuwd naar het andere report dat je gaat schrijven!