Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
There are reports that some whoonga addicts attempt to become HIV-positive, since anti-retrovirals are distributed to poor HIV patients free of charge.
Natuurlijk, ik vertrouw Wikipedia meer dan de kranten, die dit soort nieuws vaak ineens ontdekken, waarna het verhaal, afkomstig van één vaag gedefiniëerde bron, overal in identieke bewoordingen opduikt en dan vaak ook nog ingekleurd om het spannender te maken. Kan me ook niet voorstellen dat je van AIDS-remmers alleen high kan worden.
Bovendien was ik stoned toen ik dat eerste bericht plaatste, dus te lui om het verder uit te zoeken
EDIT: Blijkt nu dat het antiretrovirale medicijn Efavirenz wel degelijk hallucinogene en dissociatieve effecten heeft. Dan snap ik echter nog niet waarom het zo extreem verslavend zou zijn, lijkt me dat dat eerder komt door versnijding met heroïne o.i.d.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.