Wie heeft hier ervaring mee

TrippyShit

Badass junkie
Sinds ik gestopt ben met elke dag blowen, heb ik als ik wel smoke op bijvoorbeeld zaterdag, die nacht en paar nachten daarna ook nog de Gekste, leipste, intressantste en meest realistische dromen waar ik bijwijzevanspreken ademloos naar zit te 'kijken' en waar ik de volgende ochtend helemaal beduust van ben. Ik vind dit zoo vet. Heb ook al 2x een lucide droom gehad alleen werd ik al snel wakker toen ik het doorhad. Omdat ik toch al zo special droom had ik het idee om dit een keer te proberen.

http://www.azarius.nl/smartshop/relaxing/herbs/african_dream_root/

http://www.azarius.nl/smartshop/relaxing/herbs/calea_dream_herb/

De 1e spreekt mij het meeste aan. Maar heeft iemand ervaring met de african dream root of eventueel die andere?? Zou het zonde vinden als het gewoon bullshit is :P

liquid state

Belezen gebruiker
Hmm ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Uiteraard is het met dit soort middelen altijd bij iedereen verschillend. Ik wil het juist gaan kopen omdat ik bijna niet droom. En als ik droom dan kan ik m nog een uur na wakker worden herinneren en dan vergeet ik m weer.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb hier thuis dream extract 10x van smartlab staan. Ik was helemaal vergeten dat ik dit thuis had staan. Ik ga het denk ik deze week eens proberen. :)

shokora

Wijs gebruiker
Klinkt interessant, misschien dat ik die african dream root eens aan ga schaffen :) Ik ben zelf een enorme fan van dromen en vooral zo vaag mogelijk dromen :P

TrippyShit

Badass junkie
Ja ik dus ook :P Als je begin stuk van mn 1e post gelezen heb snap je ook wel waarom. Geweldige dromen. Das nu de enigste reden nog onderhand waarom ik blow afentoe. Ik heb 2x lucide gedroomd maar werd bijna gelijk wakker toen k besefte dat ik droomde maar dat vond ik toch al echt heel vet. Heb ook vaak dromen gehad waarin ik in sommige delen niet eens een 'rol' in het absurde verhaal speelde :P Echt ZIEKE, intressante, te gekke dromen. Daarom wil ik die african dream root bijvoorbeeld proberen. Ik hoop dat iemand nog post met ervaringen ofzo..
Alvast bedankt in dat geval!!

L

Lid 6909

Gast
Ik heb het een keer geprobeerd, maar ik merkte er niks van eigenlijk. Ik had wel een droom, maar niet echt speciaal, misschien had ik die droom ook wel gehad zonder dat gebeuren.

Lucide dromen kun je iig trainen, moet je die guide eens lezen op Erowid:

http://www.erowid.org/spirit/dreaming/

goodluck!

TrippyShit

Badass junkie
Ja ik weet het. Ben daar ook beetje mee bezig. Lees ook wel vaker dat je in het begin, als je beseft dat je droomt, vaak te snel wakker wordt. Hoop binnenkort echt langer lucide te kunnen dromen :grin:

L

Lid 6909

Gast
Oefening baart kunst, ik hoop dat het je lukt, want het lijkt mij wel een hele vette 'gave'

succes gewenst :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zaterdag avond ga ik mijn dream extract innemen in capsules voor het slapen. Julie horen van me!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik hebt het Zondagavond ingenomen en ik moet zeggen dat ik wel een hele rare droom heb gehad :grin: . Ik heb zowieso best vaak lucide dromen alleen word ik altijd bijna gelijk wakker. Dit was nu niet zo. Nu had ik een lucide droom van zo'n 2min (voor mijn gevoel).

Het begon ermee toen ik thuis kwam en ik zag op de oprit twee 45km autootjes staan mijn ouders kwamen buiten en zeiden dat ze er een voor mij hadden gekocht en een voor hun zelf. Onze oude renault hadden ze verkocht. Ik wist toen dat dit gewoon niet kon en ik besefte dat ik droomde. Meestal word ik op dit moment wakker, maar nu gebeurde dat niet :mrgreen:

Ik vond een hippy bloemetjes patroon leuker staan dacht ik en dit veranderde gelijk, moest toen best lachen. Ik stapte in en wou gewoon wegrijden maar dat deed hij niet, ik vloog ermee weg :openmouth: . Ik vloog eventjes in de lucht en zag toen een ontzettend mooie dame die figuurlijk een hengeltje naar me werp, ik sprong uit de 45km auto, maar ze rende weg. ik probeerde toen achter haar aan te rennen, maar het rennen ging in slowmotion :confused: . Toen werd ik langzaam wakker.

Het verhaal klinkt heel leuk, maar ik heb wel vaker zulk soort dromen gehad dus ik kan niet met zekerheid zeggen of het ook echt gewerkt heeft. Mijn gevoel zegt dat het wel degelijk verschil maakte. Ik ga het nog eens proberen en kijken of het dan weer zo fijn werkt. :)

opdonderonder

Experimenterende gebruiker
Vet! Miss dat ik het ook eens ga proberen heb zoiezo van mezelf al de sickste dromen dus dan moet het helemaal vet zijn!

TrippyShit

Badass junkie
Petrovic zei:
Ik heb zowieso best vaak lucide dromen alleen word ik altijd bijna gelijk wakker. Dit was nu niet zo

Dit heb ik dus ook. Daarom kwam het idee tot stand om het te proberen. Ik ga het binnenkort bestelln :)

Bovenaan