wie heeft xtc uitgevonden??

bartje85

Newbie
Alexander shulgin vogges mij of die heeft het geherintroduceerd dat weet ik niet precies. hij wijdt er wel een compleet hoofdstuk aan in Pikhal iig.

Bal0n

Badass junkie
bartje85 zei:
Alexander shulgin vogges mij of die heeft het geherintroduceerd dat weet ik niet precies. hij wijdt er wel een compleet hoofdstuk aan in Pikhal iig.

Hij heeft de enthogene eigenschappen ervan uitgevonden, en zo idd "geherintroduceerd".

Het is uitgevonden ergens in de jaren 90 van de 19e eeuw door een Duits bedrijf.

paddoski

Newbie
Bestaat het al niet veel langer?
Tijdens de tweede wereld oorlog kregen de moffen drugs om geen angsten te kennen.

of was dit LSD?

greetz

bartje85

Newbie
hahah is wel lekker ja als je in een slagveld zit met lsd hahahahahahhahahhahaahah heb je je magazijn zo leeg vogges mij.

paraaaaaaaaaaaaa flippuuuuuuuuiuh

(ff serieus het was amfetamine oftewel speed oftewel pep)

Formshift

Belezen gebruiker
Amfeta's lijkt me dan het meest waarschijnlijk...

- Concentratie
- Geen honger
- Geen slaap
- Sneller opgefokt

Kunne ze langer doorgaan!

Bollie

Bewuste gebruiker
Xtc is idd uitgevonden door een duits bedrijfje.
Het gaat als volgt...

De duitsers hadden een belangrijk generaal gevangen genomen die niet wou vertellen waar z'n troepen zich verschuilden en op het gepaste moment zouden toeslaan.

Ze hebben de generaal proberen folteren. Met kaarsen z'n huid verbrand, teennagels uitgetrokken, nagels in z'n armen geslaan enz...
Maar de generaal was een te dapper man, en bleef stand houden !!!!

Zo hebben de duitsers een chemisch bedrijfje aangesproken een soort van waarheids-serium aan te maken. Door vele stoffen te combineren en maanden te testen hadden ze het gewenste effect bereikt...

Ze hebben de generaal enkele pillen gegeven, maar de generaal begon alleen maar te flippen en stierf...
Later is de formule gestolen geweest door een van de proefpersonen, die het namelijk lekker vonden en zijn deze beginnen te produceren...

Die generaal had dus de eer gehad, de eerste overdosis te zijn :)

Vandaar, Xtc :mrgreen:

Bollie

Bewuste gebruiker
das wat ik gelezen heb in 'n boek over drugs :)
Od is tuurlijk mogelijk op xtc kerel....

van 1 pilletje kan het al gedaan zijn met de leute :P
pilletjes met heel veel ketamine, mdma en 'n vleugje heroine zorgen er wel voor dat je 2 meter onder de grond beland als je er daar meerdere van eet
:)

Mac...

Badass junkie
XTC is MDMA en geen ketamine of heroïne.
En nee, je kan echt niet zo makkelijk OD-en op pillen, want je kotst het allemaal uit, voordat je een lethale dosis in je hebt opgenomen.

Mac...

Badass junkie
Dat valt wel mee, anders ging ik echt wel bewust die pillen kopen. Keet in de schijven heb ik nog nooit van gehoord en er is in het verleden ooit eens 1 soort pil geweest waar wat bruin in zat (Barney's)

Deranged

Badass junkie
Ik heb ze het liefste met wat speed erin. Als je zuivere mdma heb kan je je ogen niet meer openhouden enzo vind dat speed erin net dat beetje extra geeft.

Deranged

Badass junkie
Lijkt me sterk, ik merk het meestal de volgende ochtend al hoe gaar ik ben. bij echt goede tikkels val je zonder gezeik in slaap en heb je de volgende dag nergens last van. En ja misschien zit ik er wel naast. ik weet wel dat ik altijd twee soorten pillen kon onderscheiden: Verliefde gevoel met stoot energie en verliefde gevoel zonder.

Mac...

Badass junkie
Meen dat er ook nog zoiets als MDA bestond, maar ben hier niet zeker van. Geloof dat daar het verschil in zit, maar dan moet je morgen nog maar eens kijken hiero dan is er vast iemand die er antwoord op kan geven

Music junk

Experimenterende gebruiker
ik weet dat het in de jaren 50 werd gebruikt door in amerikaanse klinieken om patienten goed te laten praten over trauma's ed. daarna was het verboden maar in de jaren 80 ging het naar ibiza en daar kwam men er achter dat je in combinatie met house enzo lekker kon dansen en in trance kwam en toen is het ook naar europa gekomen enzo.

Derq

Experimenterende gebruiker
ja kijk je zou ook een PMA pirkie gehad kunnen hebben :wink: 1.5 uur nix en dan van die kwart mitsu hard gaan haha. MDEA is vrij gevaarlijk net als PMA,
in de meeste blauwe mitsubishis die jullie allemaal zo vreselijk sterk vinden zit geen pep. ze variëren in deze omgeving van 150 tot wel 280 mg MDMA.
ik neem ze dan ook niet in een keer, gewoon half en lekker wat sleutelpuntjes erbij peppen.
laturr
Derq

Bovenaan