wie herkent deze klachten???

b74

Newbie
:confused: Hoi allemaal, ik hoop via deze weg een antwoord op mijn vraag te krijgen.Het zit namelijk zo.Mijn vriendin is heel erg afgevallen door 1 capsule met speed te nemen op een dag.Ik dacht wat zij kan, kan ik ook .
Maar ik neem het dan in mijn koffie, gewoon een heel klein beetje.
Ik heb nou al paar keer meegemaakt , dat ik half uur later, hele grote druk op mijn borst krijg en moelijk adem kan halen.Ik kan moeilijk praten omdat ik snak naar adem en slikken gaat ook niet makkelijk.Mij hartslag is gewoon normaal.Ik heb ook het gevoel dat ik elk moment weg kan vallen.Het is echt een heel eng gevoel.
Ik vind het wel raar ,want ik heb ook wel eens avondjes meegemaakt ,dat ik wat meer heb gebruikt en dan is er niks aan de hand.
Het is niet zo dat ik te veel heb gebruikt, want dat ik absoluut niet het geval.het is gewoon een klein mespuntje in de koffie.
Ik hoop dat iemand dit herkent en hoop spoedig wat van iemand te horen.
:wave:

JewCookie

Wijs gebruiker
ik heb het zelfs als ik wel veel gebruikt heb niet..

dus idd wat bal0n zegt.. stop ermee..

er zijn veel meer en vooral gezondere manieren om af te vallen.. bij speed is het ook vaak zo dat de kilotjes der snel weer aan zitten als je stopt met het gebruik.

b74

Newbie
Was ik weer even...ja kappen doe ik er zeker mee.maar ik was gewoon even benieuwd waarom ik zo reactie krijg..is het misschien de combinatie met koffie????

JewCookie

Wijs gebruiker
nee lijkt me niet.. heb er zelf nooit last van en ik drink aardig wat koffie..

ik denk dat het gewoon een soort allergische reactie is..

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:

dan zou ik er toch maar niet mee spelen alsk van jou was...

JewCookie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
JewCookie zei:

als je merkt dat je lichaam nee zegt tegen een stof, in dit geval een drugs moet je er zowizo niet mee spelen..:P

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:
Frisko zei:
JewCookie zei:

als je merkt dat je lichaam nee zegt tegen een stof, in dit geval een drugs moet je er zowizo niet mee spelen..:P
mjah mijn lichaam zei soms ook nee en toch deed ik door(niet goed bezig dus)
maar dit was wel met cocaine...

JewCookie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
JewCookie zei:
Frisko zei:
JewCookie zei:

ja maar als je altijd gedaan hebt kan ik eerder begrijpen dat je er mee door gaat, dan dat je er ent mee begint, en vaak zo'n reactie krijgt.

tenminste ik ga er van uit dat je toen al redelijk ervaring had met coke voor dat je dat kreeg?

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:
Frisko zei:
JewCookie zei:
Frisko zei:
JewCookie zei:

ja maar als je altijd gedaan hebt kan ik eerder begrijpen dat je er mee door gaat, dan dat je er ent mee begint, en vaak zo'n reactie krijgt.

tenminste ik ga er van uit dat je toen al redelijk ervaring had met coke voor dat je dat kreeg?
jah precies ja...

BUBBS

Experimenterende gebruiker
Goeie morgen ,

Het zal wel niet aan de combinatie liggen dat je speed in de koffie doet want dat heb ik ook lange tijd gedaan . Maar ik vond die smaak toch maar niets , dus ben ik dan ook maar begonnen met speed in een capsule te doen. Het moet zijn dat je lichaam er niet tegen kan zoals de meeste mensen hier zeggen .
En speed gebruiken om af te vallen zet dzt maar vlug uit je hoofd !!!!!

Greetz Bubbs :wink:

nutsss

Wijs gebruiker
Ik ken de klachten ook. Ik heb het gek genoeg als ik over een dag heen regelmatig speed gesnoven heb en dan begint het meestal na een sigaret of na een hijs aan een joint. Beklemmend gevoel, moeilijk ademhalen, het lijkt net of mn hart dan heel zwak klopt...

Ik rook dus geen joint meer als ik minder dan een paar uur geleden speed heb gebruikt en ik snuif het niet meer omdat ik dan te snel en te vaak 'bijsnuif'. Sindsdien geen klachten meer.

Misschien heb je hele sterke speed?

JewCookie

Wijs gebruiker
nutsss zei:
Ik ken de klachten ook. Ik heb het gek genoeg als ik over een dag heen regelmatig speed gesnoven heb en dan begint het meestal na een sigaret of na een hijs aan een joint. Beklemmend gevoel, moeilijk ademhalen, het lijkt net of mn hart dan heel zwak klopt...

Ik rook dus geen joint meer als ik minder dan een paar uur geleden speed heb gebruikt en ik snuif het niet meer omdat ik dan te snel en te vaak 'bijsnuif'. Sindsdien geen klachten meer.

Misschien heb je hele sterke speed?

ik denk eerder dat je hart juist overtoeren maakt..:P dat bijsnuif gevoel ken ik..... :flushed:

mja ik denk eerder dat hij een zwak hart heeft, (als hij daar tenminste last van heeft...) dan dat hij sterke speed heeft.. je kan namelijk heel strak staan zonder dat soort verschijnselen. ik heb ze iig nooit gehad, en heb vrij veel speed gehad.

dus ik blijf erbij dat het een soort allergische reactie van het lichaam is, of een zwak hart.. en mocht het een zwak hart zijn zou ik helemaal gelijk kappen ermee.. de kans op een hart aanval etc zijn ook vele malen groter onder invloed van speed.

Bovenaan