Een goeie tochluchtigtoetje zei:@flameon: apart!![]()
DutchCookie zei:ze mag zelf lekker gaan lopen naar de badkamer, kom op zeg ik ben degene die het meeste werk heeft gedaan
tenminste tot nu toe is dat vaak zo geweest![]()
luchtigtoetje zei:DutchCookie zei:ze mag zelf lekker gaan lopen naar de badkamer, kom op zeg ik ben degene die het meeste werk heeft gedaan
ja daar relateer ik aan
DutchCookie zei:luchtigtoetje zei:DutchCookie zei:ze mag zelf lekker gaan lopen naar de badkamer, kom op zeg ik ben degene die het meeste werk heeft gedaan
ja daar relateer ik aan
sowieso ben ik vaak degene die de handdoek pakt voordat mn 'chickie' ook maar de tijd heeft om het te vragen. ik ben nogal een dekhengst al zeg ik het zelf, waardoor elke sexpartij eindigt in een zeiknatte rug kont benen armen, noem het maar op. wel lekker als je al dat zweet ff kan afdrogen ipv dan weer zeiknat in bed te gaan liggen
luchtigtoetje zei:maar ik droog mezelf niet af.. meestal gaan we gewoon ff douchen![]()
Immo zei:luchtigtoetje zei:maar ik droog mezelf niet af.. meestal gaan we gewoon ff douchen![]()
Dan moet je je alsnog afdrogen.
jcutter zei:Je hebt je wijf hard geneukt nadat ze het zelf had uitgelokt. Daar ligt ze zich smerig en goedkoop te voelen in haar stink bed. Vervolgens vraagt ze: "wil jij een handdoek voor me pakken, popje?"...Wat zeggen jullie echte alpha males dan tegen haar?

luchtigtoetje zei:zit alleen wel een foutje in..![]()
DutchCookie zei:luchtigtoetje zei:zit alleen wel een foutje in..![]()
ik heb ook genoeg foutjes, dat maakt me nog niet minder baas![]()

vertelluchtigtoetje zei:zit alleen wel een foutje in..![]()
Dat dus.verneukeratief zei:Dat so0rt vernuftige vrouwentactieken moet je eigenlijk met een wedervraag beantwo0rden. Maar in the heat of the moment ben ik wel zo'n sukkel die dan slaafs en braaf een harde volgespoten handdoek vo0r haar gaat halen.![]()
O boy, jij gaat het nog zwaar krijgen...Dreuge zei:Als zij mij haar prachtige, heerlijke vrouwelijke lichaam voor 5 minuutjes gunt doe ik urenlang voor haar wat ze maar wil. Zodra we klaar zijn ren in ik naar de kast en geef haar niet alleen de handoek, maar maak haar er helemaal mee schoon en draag haar vervolgens naar het reeds volgestroomde bad![]()
Dreuge zei:hoezo? ik ben geen feeder..
Flameon zei:Een handduk is te ruw heren, pak het eens subtiel aan![]()

Subtiel?DutchCookie zei:Flameon zei:Een handduk is te ruw heren, pak het eens subtiel aan![]()
ik hou niet zo van zweet oplikken![]()
Dreuge zei:flameon bedoelt eerder natte babydoekjes
![]()
Dreuge zei:flameon bedoelt eerder natte babydoekjes