Wie viert er 420? 20 april

Nibiru

Bewuste gebruiker
Hi Df-ers! :stoned:

Wie van jullie viert er 420?

Een (onbekend) feit is dat er op deze dag massaal geblowt wordt in parken enzo,
en ik vroeg me af hoe bekend dit is!

Wie van de vierders woont in/dichtbij rotterdam en heeft zin om 20 april naar het Euromastpark te komen in rotterdam, om gezellig met zn alleen te blowen? Helemaal geen politie daar die zin hebben om mensen op te pakken die blowen.

Oom Klaas

Badass junkie
Ik niet,

er word al idioot veel geblowt in het park hier, zou onmenselijk zijn om dat nog meer te gaan doen :P

blu

Bewuste gebruiker
420 is voor Amerikanen, ik heb geen speciale datum nodig om een joint op te kunnen steken.

Houdoe.

Nibiru

Bewuste gebruiker
blu zei:
420 is voor Amerikanen, ik heb geen speciale datum nodig om een joint op te kunnen steken.

Houdoe.

Het is meer zo van,
Zo veel mogelijk stoners bij elkaar te verzamelen!
Vandaar ook een datum.. En dan gezellig met elkaar blowtjes te roken.

Wat is hier mis mee?

Arthur King

Wijs gebruiker
Stonerdingen schieten als paddenstoelen uit de grond; 420/Cannabis Bevrijdingsdag/En nog iets..

Vergeet ik het nu zelf? :confused:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Haha, nou ik vind het wel een leuk initiatief. Zo'n stonerdag.
Ongetwijfeld zal ik wel buiten ergens een jointje roken en op de dag vergeten dat het 'de dag' is. Maarja ach automatisch zal ik dus wle mee doen haha. :grin:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
A.s. Dinsdag.
Ik ga het wss vieren met wat vrienden.

EDIT: k hoop dat mn maat spacemuffins kan regelen, k verheug me er echt op.

Tripper

Wijs gebruiker
Wat leuk zou zijn, is dat we met 100 blowers ergens afspreken en daar dan een tijdelijke coffeeshop van maken, allemaal gecamoufleerd met lang hippie-haar, bewapend met asbakken en triktrak. Ergens op een chille plaats in de V&D ofzo. Dan maken we foto's en video's, die we verkopen.

Arthur King

Wijs gebruiker
Tripper zei:
Wat leuk zou zijn, is dat we met 100 blowers ergens afspreken en daar dan een tijdelijke coffeeshop van maken, allemaal gecamoufleerd met lang hippie-haar, bewapend met asbakken en triktrak. Ergens op een chille plaats in de V&D ofzo. Dan maken we foto's en video's, die we verkopen.
Maar dat is zeker vet! :P
Ik zie dat je op aarde woont, toevallig ergens in de buurt van Heemskerk?

Tripper

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Ja, en dan cannabis in een nog slechter daglicht plaatsen :wave:

Ik denk dat zo'n stunt, best te waarderen valt, voor de meeste mensen. Je hebt er natuurlijk altijd van die azijnpissers tussen zitten, maar moet je het dan maar stiekem gaan doen? Er zijn altijd mensen die dingen moeten afkeuren, zitten alleen maar te zeiken op andere. Een van de eigenschappen van Nederland is toch tolerantie?

Arthur King zei:
Ik zie dat je op aarde woont, toevallig ergens in de buurt van Heemskerk?

Utrecht, dat is niet echt dichtbij he. Heemskerk ligt toch ergens boven A'dam

iSmokex

Bewuste gebruiker
Moest vandaag helaas naar mn taakstraf dus niet echt geviert ofzo. Straks even naar een opendag van een school, en als ik terug ben en vrienden klaar zijn met werken (en ze nog weg mogen) ga ik die schade wel diehard inhalen :rock:

Bovenaan