Ik had een pauze ingelast voor onbeperkte tijd ongeveer halverwege de zomer nadat ik merkte dat ik afhankelijk begon te worden van het goedje en minder lol had zonder cocaïne. Op 11 oktober heb ik mezelf toegestaan een half grammetje te halen, niet opgemaakt die avond. In totaal iets van 4 nakjes genomen, ik vond er simpelweg niet zoveel aan. Ik had er super zin in, lekker een avondje los, maar ik voelde me alleen maar rot. Zonde van m'n 20 euro, zonde van de leuke contacten die ik had kunnen hebben, gewoon zonde van m'n avond. Het was echt heel gezellig in de kroeg, alleen ik merkte er eigenlijk weinig van. Rond 1 uur was ik ook al thuis.
En nu ligt het al anderhalve week in m'n la te verrotten. Ik heb gewoon geen zin om het te gebruiken, ik laat niet nog een keer een avond verpesten wat een leuke avond had moeten worden.
Wie weet maak ik dit laatste beetje nog wel op, wie weet gooi ik het binnenkort door de wc, wie weet laat ik het wel eeuwig verrotten in m'n la. Enniewee, voor mij is de lol eraf.
En nu ligt het al anderhalve week in m'n la te verrotten. Ik heb gewoon geen zin om het te gebruiken, ik laat niet nog een keer een avond verpesten wat een leuke avond had moeten worden.
Wie weet maak ik dit laatste beetje nog wel op, wie weet gooi ik het binnenkort door de wc, wie weet laat ik het wel eeuwig verrotten in m'n la. Enniewee, voor mij is de lol eraf.