Hey
Man man man wat een paar dagen waren dit.. Geheel tegen mijn 'principes' in een paar dagen geleden voor €5 wiet (Edelweiss?) gehaald bij de locale coffeeshop. Had hiervoor alleen af en toe meegerookt met een vriend, en dan bleef het vaak bij twee hijsjes.
Afijn, ik had ook nog een krat pils meegenomen onderweg en had thuis nog een strip ritalin liggen, waar ik normaal een kleine week mee kan doen (adhd).
Na een hoop gerommel eindelijk een joint gedraaid, en voor ik het wist had ik hem op. Gelijkertijd begonnen aan het bier én ik moest nog een surprise in elkaar draaien.
Na de eerste joint merkte ik al snel dat m'n tijd en ruimte besef volledig kwijt waren, iets dat ik bij m'n eerdere hijsjes ook wel merkte.
Toen maar begonnen met het maken van m'n surprise. Bijzonder genoeg bleek de joint hier uitermate geschikt voor, eer ik het wist had ik van de paar dingen die ik had gekocht de meest epische surprise ooit gemaakt, dacht ik, ik vond hem prachtig en kon er tijden om lachen.
Later werd ik wat somber, want ik heb het onlangs uitgemaakt met m'n vriendin (na 2 jaar) en stond dus al een tijd droog. Alle lokale escorts die minder dan €200 p/u vroegen gebeld/gesmst of ze snel beschikbaar waren, maar het was ondertussen al 01.00am en de eerste reacties kwamen pas na uren binnen.. Ik had ondertussen zoveel sexuele spanning opgebouwd dat ik maar wat filmpjes op internet ging bekijken terwijl ik m'n tweede joint draaide, hier ging wat meer wiet in. De uren verstreken en verstreken, ergens halverwege de nacht had ik m'n laatste wiet nog in de shisha gestopt (sigaretten waren op) en voor ik het wist kwam de zon al weer op en besefte ik me dat ik gewoon een complete nacht had doorgehaald en dat het krat pier al compleet leeg was! En dat terwijl alleen nog maar m'n surprise af was, we die avond sinterklaas gingen vieren, ik alles nog moest inpakken én ik nog gedichten moest schrijven.
Toen ontdekte ik dat m'n complete vloer + computer enz onder de boter zaten!? Blijkbaar was het lastig om van de internetfilmpjes te genieten met al die drank+wiet en had het me flink moeite gekost al met al. Nu had ik dus geen inpakruimte meer over want nergens was nog plek om de boel in te pakken zonder 't cadeaupapier onder de boter te krijgen! Als een gek gaan boenen op de vloer, flink wat ritalin naar binnen gesnoven om wakker te blijven, sop water en sponsjes, de complete voorraad theedoeken gebruikt om de boel weer droog te krijgen, enz. Toen was het al 15.00, sinterklaas kwam steeds dichter bij!!
Uiteindelijk is het me redelijk gelukt maar was ik aardig de kluts kwijt die avond. Op tijd weer terug naar huis gegaan, maar toen (ik was ondertussen weer wat nuchterder) kwam ik erachter dat alles nog steeds een vieze beboterde puinzooi was. Eerst maar de verloren nacht ingehaald en de volgende dag werkelijk tot 's avonds laat zitten boenen om alles weer goed schoon te krijgen. Bizar om zo te zien waar je eigenlijk allemaal aanzit met je handen, het zat echt overal.. Ik kwam her en der nog vage vlekken tegen, waardoor ik tot de conclusie kwam dit ik minstens 3x hebben overgegeven die nacht op verschillende plekken. God zij dank is het nu allemaal weer goed.
Een bad trip zou ik het niet echt kunnen noemen, maar vreselijk was het wel. Ik denk niet gauw nog eens wiet te halen, maar mocht ik het doen laat ik het bier weg, en zorg ik dat alle verplichtingen mijlenver zijn..
Man man man wat een paar dagen waren dit.. Geheel tegen mijn 'principes' in een paar dagen geleden voor €5 wiet (Edelweiss?) gehaald bij de locale coffeeshop. Had hiervoor alleen af en toe meegerookt met een vriend, en dan bleef het vaak bij twee hijsjes.
Afijn, ik had ook nog een krat pils meegenomen onderweg en had thuis nog een strip ritalin liggen, waar ik normaal een kleine week mee kan doen (adhd).
Na een hoop gerommel eindelijk een joint gedraaid, en voor ik het wist had ik hem op. Gelijkertijd begonnen aan het bier én ik moest nog een surprise in elkaar draaien.
Na de eerste joint merkte ik al snel dat m'n tijd en ruimte besef volledig kwijt waren, iets dat ik bij m'n eerdere hijsjes ook wel merkte.
Toen maar begonnen met het maken van m'n surprise. Bijzonder genoeg bleek de joint hier uitermate geschikt voor, eer ik het wist had ik van de paar dingen die ik had gekocht de meest epische surprise ooit gemaakt, dacht ik, ik vond hem prachtig en kon er tijden om lachen.
Later werd ik wat somber, want ik heb het onlangs uitgemaakt met m'n vriendin (na 2 jaar) en stond dus al een tijd droog. Alle lokale escorts die minder dan €200 p/u vroegen gebeld/gesmst of ze snel beschikbaar waren, maar het was ondertussen al 01.00am en de eerste reacties kwamen pas na uren binnen.. Ik had ondertussen zoveel sexuele spanning opgebouwd dat ik maar wat filmpjes op internet ging bekijken terwijl ik m'n tweede joint draaide, hier ging wat meer wiet in. De uren verstreken en verstreken, ergens halverwege de nacht had ik m'n laatste wiet nog in de shisha gestopt (sigaretten waren op) en voor ik het wist kwam de zon al weer op en besefte ik me dat ik gewoon een complete nacht had doorgehaald en dat het krat pier al compleet leeg was! En dat terwijl alleen nog maar m'n surprise af was, we die avond sinterklaas gingen vieren, ik alles nog moest inpakken én ik nog gedichten moest schrijven.
Toen ontdekte ik dat m'n complete vloer + computer enz onder de boter zaten!? Blijkbaar was het lastig om van de internetfilmpjes te genieten met al die drank+wiet en had het me flink moeite gekost al met al. Nu had ik dus geen inpakruimte meer over want nergens was nog plek om de boel in te pakken zonder 't cadeaupapier onder de boter te krijgen! Als een gek gaan boenen op de vloer, flink wat ritalin naar binnen gesnoven om wakker te blijven, sop water en sponsjes, de complete voorraad theedoeken gebruikt om de boel weer droog te krijgen, enz. Toen was het al 15.00, sinterklaas kwam steeds dichter bij!!
Uiteindelijk is het me redelijk gelukt maar was ik aardig de kluts kwijt die avond. Op tijd weer terug naar huis gegaan, maar toen (ik was ondertussen weer wat nuchterder) kwam ik erachter dat alles nog steeds een vieze beboterde puinzooi was. Eerst maar de verloren nacht ingehaald en de volgende dag werkelijk tot 's avonds laat zitten boenen om alles weer goed schoon te krijgen. Bizar om zo te zien waar je eigenlijk allemaal aanzit met je handen, het zat echt overal.. Ik kwam her en der nog vage vlekken tegen, waardoor ik tot de conclusie kwam dit ik minstens 3x hebben overgegeven die nacht op verschillende plekken. God zij dank is het nu allemaal weer goed.
Een bad trip zou ik het niet echt kunnen noemen, maar vreselijk was het wel. Ik denk niet gauw nog eens wiet te halen, maar mocht ik het doen laat ik het bier weg, en zorg ik dat alle verplichtingen mijlenver zijn..
Moest hier erg aan denken bij je verhaal haha, beetje dezelfde houding of zo