Hoi,
Dit is me eerste report, wil mijn gebeurtenis wel eens mee delen met jullie.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Personen: 3
Wiet: amnesia haze
Gram: 1
Leeftijd: 15
--------------------------------------------------------------------------------------------
Het was op een woensdag, ik kwam net van school het was dus de laatste dag! Dus ik besloot wat paar maten te halen en ik had nog niets gegeten. Dus we gaan van station naar huis met de bus, ik ga me schooltas neer leggen en we gingen naar een speeltuintje, ofjah een leuk veldje.
We gingen ons zetten. Me vriend T. rolde de joint, dit was niet de eerste keer dat ik een joint rookte. Hij was klaar met rollen, inplaats van discussieren speelde we een dierenspel, dus ik nam misschien 7 trekjes ofzo, dus me maag was nog helemaal leeg.
Ik voelde me toen echt heel goed warm gevoeltje, maar toen begon ik rillingen te krijgen ik werd zeg maar een beetje doof. Ik hoorde een felle piep tussen me oren, dus ik nam wat te drinken (energy drank) vijf minuten erna moest ik overgeven
er kwam alleen de drank uit dus want had ook nog niets gegeten, me vrienden vonden het grappig dus begonnen het te filmen als "herinnering" en toen ging ik even liggen en als ik fluisterde hoorde ik het fel dus ik ging liggen om de grond ik had gevoel dat ik ging dood gaan ik begon me zelf te beloven van "ik blow nooit meer laat dit stoppen aub" ik begon rare dingen te zien (hallucineren dus) dit ging na 10 minuten weg, ik kon weer recht staan ik roepte me vrienden en we gingen rustig naar huis wandelen om de 5 minuten moest ik wel overgeven tot op een duur ik niet meer kon overgeven ik boerde alleen maar.
Me vriend T. zei leg je hand eens naast je gezicht hij nam een foto en liet het aan mij zien het was een groot verschil ik was helemaal bleek ik wou zo snel mogelijk naar huis gaan dus ik kom thuis aan en ik ging in me bed ik viel gelijk in slaap. Ik werd weer wakker en alles was weer normaal. Maar nu heb ik mijn "lesje" wel geleerd, ik eet vanaf nu altijd iets voor dat ik ga blowen, na dat ik dit had meegemaakt wou ik er meer over weten dus ging op google zoeken enzo, maar nu weet ik wat ik moet doen en wat het is als ik het nog eens krijg!
Dit was me badtrip "verslag"

Dit is me eerste report, wil mijn gebeurtenis wel eens mee delen met jullie.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Personen: 3
Wiet: amnesia haze
Gram: 1
Leeftijd: 15
--------------------------------------------------------------------------------------------
Het was op een woensdag, ik kwam net van school het was dus de laatste dag! Dus ik besloot wat paar maten te halen en ik had nog niets gegeten. Dus we gaan van station naar huis met de bus, ik ga me schooltas neer leggen en we gingen naar een speeltuintje, ofjah een leuk veldje.
We gingen ons zetten. Me vriend T. rolde de joint, dit was niet de eerste keer dat ik een joint rookte. Hij was klaar met rollen, inplaats van discussieren speelde we een dierenspel, dus ik nam misschien 7 trekjes ofzo, dus me maag was nog helemaal leeg.
Ik voelde me toen echt heel goed warm gevoeltje, maar toen begon ik rillingen te krijgen ik werd zeg maar een beetje doof. Ik hoorde een felle piep tussen me oren, dus ik nam wat te drinken (energy drank) vijf minuten erna moest ik overgeven
er kwam alleen de drank uit dus want had ook nog niets gegeten, me vrienden vonden het grappig dus begonnen het te filmen als "herinnering" en toen ging ik even liggen en als ik fluisterde hoorde ik het fel dus ik ging liggen om de grond ik had gevoel dat ik ging dood gaan ik begon me zelf te beloven van "ik blow nooit meer laat dit stoppen aub" ik begon rare dingen te zien (hallucineren dus) dit ging na 10 minuten weg, ik kon weer recht staan ik roepte me vrienden en we gingen rustig naar huis wandelen om de 5 minuten moest ik wel overgeven tot op een duur ik niet meer kon overgeven ik boerde alleen maar.Me vriend T. zei leg je hand eens naast je gezicht hij nam een foto en liet het aan mij zien het was een groot verschil ik was helemaal bleek ik wou zo snel mogelijk naar huis gaan dus ik kom thuis aan en ik ging in me bed ik viel gelijk in slaap. Ik werd weer wakker en alles was weer normaal. Maar nu heb ik mijn "lesje" wel geleerd, ik eet vanaf nu altijd iets voor dat ik ga blowen, na dat ik dit had meegemaakt wou ik er meer over weten dus ging op google zoeken enzo, maar nu weet ik wat ik moet doen en wat het is als ik het nog eens krijg!
Dit was me badtrip "verslag"

ergste en benauwdste gevoel dat je kan voelen. Je voelt letterlijke alle energie wegstromen uit je lichaam en krijgt het diepvrieskoud. Gelukkig waren er steeds buddies om me heen die me grenadine en cola konden aanreiken om terug normaal te worden en dat duurde minimaal een uur