wiet&dromen

alyla

Belezen gebruiker
Kan blowen je dromen beinvloeden?
Dat als je stoned naar bed gaat bijvoorbeeld dat je andere dingen droomt..
Dit vraag ik omdat ik vannacht een rare droom had :P

jcutter

Badass junkie
Je gaat imo altijd raar dromen nadat je van een drug heb genoten.
Het feit dat je droomt, betekend volgens mij dat je heel diep slaapt.
Je hersens herstelt zich dan volgens mij weer.
Met drugs breng je stofjes in je hersens uit balans.
Dit word volgens mij dan weer terug gezet wanneer je slaapt.

Riel

Bewuste gebruiker
zou best kunnen. ik weet wel dat alcohol de REM slaap beinvloed. blowen zorgt er wel voor dat je dromen minder goed herrinnert.

fs180

Belezen gebruiker
Riel zei:
zou best kunnen. ik weet wel dat alcohol de REM slaap beinvloed. blowen zorgt er wel voor dat je dromen minder goed herrinnert.
ik weet ze normaal juist nooit, en als ik ze wel kan onthouden ben ik ze meteen kwijt, met blowen is het een van de twee, ik weet echt van niets, of ik weet het juist heel goed nog :P

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Mijn dromen worden zo half realistisch dat ik denk dat ik er echt ben, en ook als ik er later aan terugdenk weet ik niet meer 100% zeker wat nou wel of niet gedroomd was... wazig

alyla

Belezen gebruiker
Oke apart.
ik onthoudt dromen vaak wel heel erg goed.
En vaak zijn ze heel realistisch dat ik ook niet meer weet of het nou waar was of niet.
Wel leuk dat mensen gereageerd hebben op dit topic^^

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Ik herinner me bijna nooit wat ik droom dus zou niet weten in hoeverre het de hersens beinvloed tijdens de slaap.. misschien eens een keer wat verder in verdiepen :mrgreen:

jcutter

Badass junkie
alyla zei:
Oke apart.
En vaak zijn ze heel realistisch dat ik ook niet meer weet of het nou waar was of niet.
Dus als het sexuele genot niet bevredigt kan worden, ga jij je longen vullen met rook wat thc bevat?
Cool^_^ :sunglasses:

alyla

Belezen gebruiker
jcutter zei:
alyla zei:
Oke apart.
Dus als het sexuele genot niet bevredigt kan worden, ga jij je longen vullen met rook wat thc bevat?

Huh hoe bedoel je?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik heb een keer op een feestje met iemand gepraat die in de verslavingszorg werkte en hij beweerde dat je niet meer droomt wanneer je blowt. Wat er van waar is weet ik niet, maar het lijkt me wel logisch als je dan meer moeite hebt met het onthouden ervan.

alyla zei:
Huh hoe bedoel je?
Dat weet geen mens

jcutter

Badass junkie
alyla zei:
jcutter zei:
alyla zei:
Oke apart.

Huh hoe bedoel je?
Dat ik jou wel eens heb horen zeggen dat je graag een vriendje wil.
Mijn ervaring is; dat je niet echt sociaal word van wiet.
Dus duurt het misschien nog langer voordat jij een leuk persoon tegen komt.
Maar het is natuurlijk bij iedereen anders en jij bent een meisje :)

alyla

Belezen gebruiker
Dat ik jou wel eens heb horen zeggen dat je graag een vriendje wil.
Mijn ervaring is; dat je niet echt sociaal word van wiet.
Dus duurt het misschien nog langer voordat jij een leuk persoon tegen komt.
Maar het is natuurlijk bij iedereen anders en jij bent een meisje :)

Ohw zeg dat dan:P
Mja ik ben zowiezo altijd al stil en rustig en verlegen meisje geweest:tongueout:
En ik ken wel veel mensen maar heb met groot deel ervan al is gezoend dus wordt tijd dat ik nieuwe mensen ontmoet:P dan krijg ik vast wel een vriendje (hoop ik) :grin:
Komt heus niet door de wiet hoor^^ Dat doe ik nog maar een klein jaartje :)

Sarz

Belezen gebruiker
Heb ik ook hoor. Je droomt natuurlijk wel, maar je onthoud 't iig niet. Nu ik een tijdje gestopt ben merk ik dat ik bijna elke nacht écht rare dingen droom en t bijna altijd onthoud..

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Hmmm had na een weekje weer es geblowd gisteravond (tsja examens... morgen nog een :P) en khad echt een lugubere droom en ook nog es een super lange waar ik veel dingen nog van kon herinneren vanochtend. Verder onthoud ik m'n dromen heel weinig , alleen de laatste paar dagen wel goed moet ik zeggen. Ze zijn allemaal wat luguber alleen :confused:

TrippyShit

Badass junkie
Stoppen met blowen DAT zorgt voor de raarste, meest realistische dromen die je in het dagelijks leven in de war brengen. Met 3 vrienden gestopt met blowen 1 iets later dan ons.

Je hebt de raarste dromen bij iedereen anders bij mij gingen ze vaak over o.a sex en geld :confused:
Bij een ander over overleven, verongelukken etc.
Bij een ander weet k niet precies meer.

Echt zieke realistische dromen die je in de ochtend nog tot in details kan herinneren. Je hebt het gevoel alsof je al een deel van de dag heb meegemaakt, je ogen dichtdeed, weer open, en de dag gaat verder vanuit je bed. Je denkt over dingen na zoals: Wie zei dat ook alweer, wanneer gebeurde dat ookalweer, terwijl dit in een droom gebeurd is. Etc.Etc

Echt weirde shit, ben overal geweest van ZuidAfrika tot weet ik veel waar, alles gedaan ook dromen gehad waarin ik zelf helemaal geen rol speelde enzo.. Echt RAAAAAAR in het begin sta je er van te kijken, later kan je er wel van genieten omdat het echt ziek is gewoon :P

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Hmmm misschien kwamen mijn dromen dan ook door stoppen :P als je theorie klopt tenminste, zou wel gekke shit zijn haha

jcutter

Badass junkie
Ja, bij mij gaat dat ook net zo.
Daarnaast verlang ik zo enorm veel naar koolhydraten bij cannabis onthouding :(
Als ik me hier aan toegeef; dan resulteerd dat in neerslachtige gevoelens en een pafferig voorkomen, waarmee je mensen mee weg jaagd inplaats van ontvangt.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Dat je door blowen niet meer droomt is onzin, je onthoudt ze gewoon niet. IEDEREEN droomt, ELKE nacht. Ik hoor wel vaak dat je hele realistische dromen krijgt als je stopt met blowen. Dromen kan erg vet zijn, neem eens een kijkje op www.ld4all.com - als je dit beheerst kan je doen wat je wil in je droom :grin:

acidboy

Badass junkie
Either way, of ik droom niet... of ik heb er helemaal niets van door als ik wel droom (na blowen). Als ik dan ff stop met blowen zijn dr dromen ontzettend levendig en realistisch, best wel vet altijd.

en jcutter.... you desperate fuck.

Bovenaan