wiet en misselijkheid

nadje

Experimenterende gebruiker
Ik had geblowt en ik werd erg misselijk. Ik moest kotsen en ik trilde de hele tijd. Ik had ervoor ook niet gegeten:$ dus beetje dom van me. Het duurde een half uur voordat ik me weer mezelf voelde. Ik kon niks zeggen en ik stond maar te staren. Daarna gingen we eten. Daarna heb ik weer geblowt en toen voelde ik niks :confused: dat vind ik nogal raar. Misschien te weinig wiet in de joint? Of weet iemand hoe dit kan? thanks.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik moet gelijk aan dat filmpje denken van dat meisje die haar vader belt nadat ze moest kotsen van het blowen. Maar jij bent wel een stuk meer bikkel om er daarna nog een op te steken :P

Misschien komt het omdat je net goed had gegeten? Of je was bang om weer misselijk te worden en je hebt niet goed geïnhaleerd? Of je hebt gewoon weinig gerookt?

nadje

ik had juist niet gegeten... beetje dom van me :$
en ik wilde gewoon stoned zijn krijg ik dat :confused: daarom wilde ik er nog een opsteken :P
volgende poging over een paar dagen...

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ja dat weet ik ook wel.. Jouw vraag is toch hoe het komt dat je niet stoned werd, nadat je had gegeten en daarna nog een joint rookte?

Dit is dus mijn antwoord

ImmortalTech zei:
Misschien komt het omdat je net goed had gegeten? Of je was bang om weer misselijk te worden en je hebt niet goed geïnhaleerd? Of je hebt gewoon weinig gerookt?

Volgende keer gewoon een uur van tevoren wat eten. Neem water en iets te eten mee voor tijdens het blowen en zorg dat je met mensen bent bij wie je je op je gemak voelt. Dan zal de volgende keer een stuk leuker uitpakken.

nadje

oh okee thanks zal ik voortaan doen!
ik was gelukkig ook bij vrienden. als ik alleen was geweest had dat niet goed uitgepakt.
moet je perse heel erg door je longen roken om stoned te worden? of is een beetje ook goed?

SittaMan

Belezen gebruiker
nadje zei:
oh okee thanks zal ik voortaan doen!
ik was gelukkig ook bij vrienden. als ik alleen was geweest had dat niet goed uitgepakt.
moet je perse heel erg door je longen roken om stoned te worden? of is een beetje ook goed?
Helemaal hé :wink:

nadje

ja ik bedoel bij mij komt er een beetje rook uit me longen of moet dat heel veel zijn?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe meer rook, hoe stoneder he.
Eerst aan de joint zuigen alsof je drinken uit een rietje drinkt ( maar niet alsof je erge dorst heb he!) en dan gewoon zonder eerst uitteblazen of wat dan ook gewoon doen alsof je inademt.

Je voelt het dan als het goed is prikken net zoals bij het uitademen.
In principe doe je het als beginnende blower niet goed als je niet moet hoesten, maar wel rustig aan doen.

Jowdy37

Belezen gebruiker
ImmortalTech zei:
Ik moet gelijk aan dat filmpje denken van dat meisje die haar vader belt nadat ze moest kotsen van het blowen.
stomme trut!
stomme gans!

---- OT lijntje ----

Ik heb in mijn beginperiodes dat ik blowde (laat ons zeggen het eerste jaar - anderhalf jaar) enkele keren hetzelfde meegemaakt. Meestal voelde ik mij daarvoor ook een beetje zwakker (door weinig te eten etc denk ik, heb er eigenlijk nooit een vast patroon in gevonden). De joint die ik later dan rookte voelde ik wel, maar helemaal anders dan ik normaal stoned was. Was dan meer een beetje high.

Zelf voelde ik dit terwijl ik aan het blowen was al opkomen, als jij dit ook voelt, jointje eventjes wegleggen en iets om te drinken/eten nemen! Dat hielp bij mij iig grotendeels...

ik veronderstel dat je verder volledig nuchter was?

nadje

niet helemaal nuchter want ik had wel gegeten maar dat was alweer 4 uur geleden. dus ik had alweer honger. vanmiddag weer proberen :wink:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Te weinig wiet kan je misschien ook nog wel eens misselijk doen voelen.
Dan zit er meer tabak in en dat is niet echt lekker, zeker niet als je
op een lekker joint zit te wachten. Gewoon lekkere hoeveelheid wiet
erin, dan kun je zelf altijd nog beslissen hoe snel je hem oprookt. :smoke:

Wietpep

Gewoon eten voor het blowen en als je misselijk begint te voelen ga zitten :stoned:
Don't forget your drinks to bring

nadje

klopt het dat je beetje duizelig wordt en warm wordt van binnen. en dat je heerlijk naar muziek kunt luisteren?

SittaMan

Belezen gebruiker
Duizelig heb ik niet, maar de andere 2 wel jaa ;P
Misschien dat je 'duizelig' werd van de nicotine?

(Mijn favoriete manier is puur :wink: )

nadje

ja kan best van de nicotine komen. maar puur is meteen zoveel wiet... ben je zoveel kwijt snap je.

SittaMan

Belezen gebruiker
nadje zei:
ja kan best van de nicotine komen. maar puur is meteen zoveel wiet... ben je zoveel kwijt snap je.
Neen, dat snap ik eigenlijk niet... Je stopt er toch zoveel wiet in als je zelf wilt?
Dan ben je toch niets 'kwijt?'

nadje

je moet inplaats van shag wiet doen dus al die ruimte vul je met wiet dat is behoorlijk wat. anders is je joint te klein. of hoe doen jullie dat?

nadje

pijpje vind ik beetje meer voor opa's hoor :) sorry dat ik het zeg :$ ik bedoel het niet verkeerd.

wat is een sticky eigenlijk?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod

nadje

oh ik zie het! ik dacht zo ouderwets pijpje wat me opa altijd had haha!

ja ik heb wat wiet in een shaggie gedaan en een tipje in gedaan zodat het stevig is. hopen dat het makkelijk te roken is.
:stoned: ga ik vanmiddag doen :sunglasses:

Wietje

Belezen gebruiker
Eigenlijk is zo 'misselijk' zijn meer een psychologisch gevolg dan een eet-gevolg.

Als je je zo "kut" voelt, denk dan volgende keer eerst even aan de volgende stappen:

-Let op je ademhaling, adem langzaam, en probeer in een soort "rust" te komen
-Zeg tegen jezelf dat alles in orde komt
-blijf dit doen
-je zal je vanzelf weer beter voelen.

kentucky

Zorg gewoon voor een goed gevulde bodem en dat je wat lekkers te snoepen / eten / drinken mee neemt. En niet als een gek aan die joint gaan sucken, je bent toch met je vrienden. Bij de 2e (3e/4e.. :wink:) joint doe je wat meer mee.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wietje zei:
Eigenlijk is zo 'misselijk' zijn meer een psychologisch gevolg dan een eet-gevolg.

Als je je zo "kut" voelt, denk dan volgende keer eerst even aan de volgende stappen:

-Let op je ademhaling, adem langzaam, en probeer in een soort "rust" te komen
-Zeg tegen jezelf dat alles in orde komt
-blijf dit doen
-je zal je vanzelf weer beter voelen.

Blowen haalt je bloedsuikerspiegel naar beneden, suiker eten helpt dus wel tegen negatieve lichamelijke gevolgen, en voel je je lichamelijk beter zul je psychisch ook sneller beter zijn.

Als je jezelf niet zo goed voelt als je stoned bent en je gaat op je ademhaling letten, ga je merken dat je hart snel klopt en ga je je alleen maar druk lopen maken... Tenniste dit lijkt mij dan hoor.

nadje

okee nou laatst werd ik er weer misselijk van :confused: zou gekookte of space cake beter aanslaan? wiet heeft dus tijd nodig om zijn werking te doen in mijn lichaam.

Bovenaan