wiet en narcose..

Soad16

Experimenterende gebruiker
hoe lang voor dat je onder narcose moet voor een operatie kan je niet meer blowen?

Soad16

BlackRobBlunt zei:
Sowieso een paar dagen lijkt me verstandig.

Ik weet niet hoe veel je blowt?

edit: En wat voor operatie?

nou heb nu paar dagen niks meer gehad.. mja heb vet zin in n joint..

en morgenvroeg rond uur of 11 is operatie (aan mn knie..) ma kga dus wel geheel onder narcose..

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Ik zou gewoon wachten tot na de operatie, des te lekkerder!

Als je je echt niet in kan houden DENK ik dat het geen kwaad kan.

Maar ik ben geen dokter :P

Soad16

BlackRobBlunt zei:
Ik zou gewoon wachten tot na de operatie, des te lekkerder!

Als je je echt niet in kan houden DENK ik dat het geen kwaad kan.

Maar ik ben geen dokter :P

nee precies :P

mja hou me al steeds in..

en weet dus dat je twaalf uur voor ie tijd niej meer mag roken.. mja hoe t met blowen zit dunno :confused:

azgaza

Badass junkie
Kan je het niet gewoon aan je huisarts of aan de arts vragen, over het algemeen moeten ze daar serieus antwoord op geven.

Psy High

Belezen gebruiker
Ik heb onlangs ook een volledige narcose gehad. 30 uur eerder had ik nog een joint gerookt. Ik heb wel aan de anesthesist verteld dat ik dagelijks blow, dus misschien heeft ze daar rekening mee gehouden. Ze zei in ieder geval dat het goed was dat ik het vertelde.

Offtopic : Veel mensen hebben blijkbaar schrik om hun gebruik op te biechten tegenover medisch personeel. Wat vrij idioot is. Ze gaan je niet raar bekijken, en in sommige gevallen is het heel belangrijk dat ze weten wat er allemaal in je lijf zit. Dus zeg het gewoon.

Soad16

Psy High zei:
Ik heb onlangs ook een volledige narcose gehad. 30 uur eerder had ik nog een joint gerookt. Ik heb wel aan de anesthesist verteld dat ik dagelijks blow, dus misschien heeft ze daar rekening mee gehouden. Ze zei in ieder geval dat het goed was dat ik het vertelde.

Offtopic : Veel mensen hebben blijkbaar schrik om hun gebruik op te biechten tegenover medisch personeel. Wat vrij idioot is. Ze gaan je niet raar bekijken, en in sommige gevallen is het heel belangrijk dat ze weten wat er allemaal in je lijf zit. Dus zeg het gewoon.

ben wel met dat laatste eens.. heb voor ie tijd in gesprek ook gezegd dak wel blowde enzo..

Soad16

hey..

heb operatie gehad ur..

lig nu in n ziekenhuisbed met laptop van t ziekenhuis hier half op/boven me...

heb dag voor narcose nog joint gerookt..

alles ging verder goed dus dunno hoe t nou zit :P

BelgonX

Belezen gebruiker
Moet je maar eens minder als een dag na de narcose joint roken, ga je helemaal plat van :stoned: Been there, done that...

Soad16

BelgonX zei:
Moet je maar eens minder als een dag na de narcose joint roken, ga je helemaal plat van :stoned: Been there, done that...

gaat nogal moeilijk hier in t ziekenhuis..

kan niej eens fucking peuk roken...

Soad16

BlackRobBlunt zei:
Gewoon doorzeuren toch, zeg dat je normaal 2 pakjes per dag wegrookt en echt gek wordt etc etc :grin:

helpt niet bepaald want kan amper lopen dus..

en moet dan half ziekenhuis door...

acidboy

Badass junkie
De verdoving die je in het ziekenhuis krijgt is waarschijnlijk een opiaat ofeen spierverslapper of een combinatie van beide.
Deze werken dus op totaal andere receptoren dan dat THC dat doet, daarom denk ik dat het geen fuck uitmaakt of je elke dag blowt of niet voordat je onder narcose gaat.
Ik weet het niet 100% zeker, dus je moet het natuurlijk altijd zeggen, maar het zou onlogisch zijn als het invloed heeft.

xpressurself

Bewuste gebruiker
ik heb zelf een hersenoperatie gehad en was echt als de dood dat er iets fout zou gaan met die narcose omdat ik drugs gebruik, heb dus gewoon netjes tegen elke dokter gezegd dat ik gebruik. Moest trouwes ook een formulier invullen met vragen waaronder of ik verdovende middelen gebruik en zo ja welke.. :rolleyes:

het allermooiste was nog toen ik dat maskertje opkreeg met gas en diep moest inhale etc. dat die zuster vlak voor ik nokkie ging tege me zei: 'Zo, dat is nog eens een stevig jointje heh?' :mrgreen:

Bovenaan