Wiet en over oaar dagen toetsweek

Micbac123

Newbie
Heey iedereen,

Ik werd net gebeld door een vriend, hij heeft wat wiet gekocht en vraagt of ik mee kom roken. Nu begint woensdag mijn toetsweek die erg belangrijk voor mij is. Kan ik zondag maandag en dinsdag goed leren als ik vanavond ga blowen?

Heb t nu denk ik 5x gedaan ofzo. En nog niet echt ervaring met belangrijke toetsen leren terwijl ik paar dagen geleden heb geblowd.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb hem even verplaats, aangezien er gewoon een subforum is voor wiet.

Het verschilt natuurlijk wel een beetje per persoon, maar de meeste mensen zijn de dag na blowen ietsjes suffer en daarna is het weer weg. Ik denk dus dat je prima kunt blowen als je pas zondag wilt beginnen met leren.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad en zover ik weet ook niemand in mijn vriendengroep.
Sterker nog wij hebben een tijd lang bijna dagelijks geblowd en toen naar de punten gekeken van een vriend van mij tijdens dit vele blowen en gekeken naar de punten die hij haalde toen wij niet/nauwlijks blowde. Hij had in de periode van het bijna dagelijks blowen betere punten gehaald :grin: :grin: :stoned: .

Ik raad het natuurlijk niet aan en het was waarschijnlijk gewoon toeval maar het geeft wel aan dat wiet niet je studie in gevaar brengt imo. Al helemaal niet als je het gewoon een keertje doet.

Succes met je toetsen!

Fool

Badass junkie
JackHerrer zei:
Ik raad het natuurlijk niet aan en het was waarschijnlijk gewoon toeval maar het geeft wel aan dat wiet niet je studie in gevaar brengt imo.
Ik ken anders genoeg tegenvoorbeelden hiero. :P

Maargoed, één keertje zal je wel niet duur komen te staan, als je geen aanleg hebt voor psychoses e.d.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Fool zei:
JackHerrer zei:
Ik raad het natuurlijk niet aan en het was waarschijnlijk gewoon toeval maar het geeft wel aan dat wiet niet je studie in gevaar brengt imo.
Ik ken anders genoeg tegenvoorbeelden hiero. :P

Maargoed, één keertje zal je wel niet duur komen te staan, als je geen aanleg hebt voor psychoses e.d.

Haha ik gelukkig niet maar idd een keertje zal waarschijnlijk geen kwaad kunnen. Mits je idd geen aanleg hebt voor psychoses of vaak bad gaat van wiet.

Narayani

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook een keer gedaan toen ik nog niet zo veel en vaak had geblowd, in mijn eindexamenperiode een jointje gerookt. Ik was stikzenuwachtig voor m'n examens en een beetje blowen haalde de scherpe kantjes eraf. En keurig geslaagd voor m'n vwo. Dus geniet ervan (mits met mate(n) :grin: )

Bovenaan