Zo poosje niet hier geweest. Maar heb niet stilgezeten.
Ik heb wat leuke dingen geprobeert en zal proberen zo goed mogelijk te beschrijven hoe het werkt en wat het doet, heb helaas geen camera
.
Nasi hasjies: lekker simpel maar niet erg eficient.
Stap 1 maak een lekkere sterke hasjboter.
stap 2 kook de rijst en maak een sausje, dit is verder neer eigen smaak.
stap 3 roer lekker wat sterke hasjboter door de rijst.
doorroeren en smullen maar.
het nadeel is hier dat je per bord maar een matige hoeveelheid binnenkrijgt.
voordeel: de hasj geeft het een heerlijke kruidige smaak en je krijgt er een heel lang aanhoudende oplopende buzz van. Je kunt gewoon nog rondlopen en dingen doen.
Is het koud en grijs buiten? dan hebben we zin in warme choco met slagroom en waarschijnlijk een jointje.
Maar wat dacht je van lekkere kruidige chocomelk waar je tot wel 6 uur stoned van kan zijn.
Koop een chocolade melk die je lekker vind en het liefst een romige.
Verwarm in een pannetje en voeg een dikke toef slagroom toe om het nog vetter te maken.Verkruimel je favoriete hasj(liefst zo vet en onversneden als je kan vinden) en roer per persoon 0,4-0,5 gram erdoorheen.
PAS OP niet laten koken. hou het rond de 75 graden en laat alles oplossen dit duurt 25-30 minuten meestal.
schenk het in een mooie grote mok... en geniet ervan.
note: werkt het beste op een lege maag.
voor wie graag Stronken is(stoned en dronken) hasj/wietvodka met mierikswortel.
koop en goedkope vodka je maakt hem immers met kruiden op smaak.
Versnij wat lekkere mierikswortel of koop een siroop.
neem een dikke top sterke Haze of nog beter: goede sterke hasj(sorry hasjliefhebber)
gooi alles in de fles en laat het 2 weken of langer staan. af en toe schudden.
Andere kruiden werken ook maar mierikswortel is het lekkerste.
Dit is een dure grap omdat veel thc niet oplost.
Wel is het heel fijn omdat van zichzelf de alcohol thc verhouding prettig is. Neem lekker shotjes en voel de vodka en wiet tegelijkertijd toeslaan.
Gebruik wel vodka want zoals vodka drinkers weten komt het vertraagd aan. je merkt eerst weinig en dan komt de klap. Toevallig is dit bijna gelijk met de wiet.
graag revieuws als je mijn receptjes probeert en voor vragen opmerkingen reageer gerust.
Ben nog niet zo goed in recepten opschrijven dus geef me wat ruimte betreft duidelijkheid ><.
De prettigste vind ik zelf de choco.
Ik heb wat leuke dingen geprobeert en zal proberen zo goed mogelijk te beschrijven hoe het werkt en wat het doet, heb helaas geen camera
Nasi hasjies: lekker simpel maar niet erg eficient.
Stap 1 maak een lekkere sterke hasjboter.
stap 2 kook de rijst en maak een sausje, dit is verder neer eigen smaak.
stap 3 roer lekker wat sterke hasjboter door de rijst.
doorroeren en smullen maar.
het nadeel is hier dat je per bord maar een matige hoeveelheid binnenkrijgt.
voordeel: de hasj geeft het een heerlijke kruidige smaak en je krijgt er een heel lang aanhoudende oplopende buzz van. Je kunt gewoon nog rondlopen en dingen doen.
Is het koud en grijs buiten? dan hebben we zin in warme choco met slagroom en waarschijnlijk een jointje.
Maar wat dacht je van lekkere kruidige chocomelk waar je tot wel 6 uur stoned van kan zijn.
Koop een chocolade melk die je lekker vind en het liefst een romige.
Verwarm in een pannetje en voeg een dikke toef slagroom toe om het nog vetter te maken.Verkruimel je favoriete hasj(liefst zo vet en onversneden als je kan vinden) en roer per persoon 0,4-0,5 gram erdoorheen.
PAS OP niet laten koken. hou het rond de 75 graden en laat alles oplossen dit duurt 25-30 minuten meestal.
schenk het in een mooie grote mok... en geniet ervan.
note: werkt het beste op een lege maag.
voor wie graag Stronken is(stoned en dronken) hasj/wietvodka met mierikswortel.
koop en goedkope vodka je maakt hem immers met kruiden op smaak.
Versnij wat lekkere mierikswortel of koop een siroop.
neem een dikke top sterke Haze of nog beter: goede sterke hasj(sorry hasjliefhebber)
gooi alles in de fles en laat het 2 weken of langer staan. af en toe schudden.
Andere kruiden werken ook maar mierikswortel is het lekkerste.
Dit is een dure grap omdat veel thc niet oplost.
Wel is het heel fijn omdat van zichzelf de alcohol thc verhouding prettig is. Neem lekker shotjes en voel de vodka en wiet tegelijkertijd toeslaan.
Gebruik wel vodka want zoals vodka drinkers weten komt het vertraagd aan. je merkt eerst weinig en dan komt de klap. Toevallig is dit bijna gelijk met de wiet.
graag revieuws als je mijn receptjes probeert en voor vragen opmerkingen reageer gerust.
Ben nog niet zo goed in recepten opschrijven dus geef me wat ruimte betreft duidelijkheid ><.
De prettigste vind ik zelf de choco.