Wiet/hasj flashback?

Scottie

Newbie
Als eerste wou ik even Hey zeggen tegen iedereen hieR!
Okay nu de vraag:
Het is opzich best zelf verklarend.. Ik blow zeker niet veel.. 1x per week voor ongeveer 2 jaar, maar ik heb toch soms het idee dat ik een soort flashback heb van wiet. Ik vroeg me af of het door wiet kwam of gewoon soort oververmoeidheid of iets anders is? Of anders of iemand een soort gelijk iets heeft gehad.
Als ik het me goed kan herrineren hebben drugs het onderscheid tussen de bewust- en onderbewustzijn verkleinen (LSD, Paddo's) kans op flashbacks en wiet deed dat geloof ik ook. Maar dit weet ik allemaal niet zeker!

dank.

sjampion

Newbie
tijdens het blowen heb ik ook dat ik veel beter
kan herrineren wat ik vorige keer dat ik blowde deed en dacht.
Dat is gwn omdat je terug op hetzelfde niveau zit denkk. bedoelde je dit?

azgaza

Badass junkie
THC blijft best lang in je lichaam; misschien dat het daar aan licht. Ik heb het niet met wiet gehad, maar daarvoor blow ik denk ik ook te regelmatig.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik ben nou 2maanden gestopt na 6 jaar dagelijk blowen, overdag heb ik nog geen flashback gehad maar in me droom krijg ik wel flashback, meestal zit ik weer een jointje te draaien met me maten en voel me dan ook knetter stoned in me droom en als ik wakker ben krijg ik schuld gevoel van waarom heb ik nou weer geblowd, het rare is dat ik bijna nooit droomde toen ik blowde

bas410

Experimenterende gebruiker
hmm, ik begrijp wel wat je bedoeld denk ik. beetje concentratie problemen enzo met lezen etc is eigenlijk het eerst merkbare wat me te binnen schiet. blow nu stukken minder dan eerst, ben benieuwd of het helemaal weer normaal word :P

Scottie

Newbie
bas410 zei:
hmm, ik begrijp wel wat je bedoeld denk ik. beetje concentratie problemen enzo met lezen etc is eigenlijk het eerst merkbare wat me te binnen schiet. blow nu stukken minder dan eerst, ben benieuwd of het helemaal weer normaal word :P

Haha nee blijvende schade moeten we niet hebbe, dat zou egt hard zuigen :P

Maar ik denk dat ik gewoon oververmoeid ben.. en het verkoudheid seizoen is volop bezig dus ben gewoon ziek aan het worden of iets in die richting :grin:

bas410

Experimenterende gebruiker
haha blijvende schade zal wel meevallen, thc blijft ook nog best lang in je lichaam dacht ik.

Smoker15

Newbie
Ik heb precies als wat jij hebt, ik heb een tijd elke dag hard gesmoked, smorgens smiddags en savonds, ik ben heel wat gaan mideren omdat ik flashbacks krijg, bijv op school .. de leraar zit tegen me te praten, ik zit even ergens anders (net als stoned), en dan opeens Flashhhhh, huh WTF ben ik hier? :confused:

Heel vaag is dat, heb het meerdere malen per dag.
Lijkt wel of de THC in me hersenen blijven werken.

qinn

Bewuste gebruiker
Smoker15 zei:
Ik heb precies als wat jij hebt, ik heb een tijd elke dag hard gesmoked, smorgens smiddags en savonds, ik ben heel wat gaan mideren omdat ik flashbacks krijg, bijv op school .. de leraar zit tegen me te praten, ik zit even ergens anders (net als stoned), en dan opeens Flashhhhh, huh WTF ben ik hier? :confused:

Heel vaag is dat, heb het meerdere malen per dag.
Lijkt wel of de THC in me hersenen blijven werken.

nou dat denk ik niet, ik denk eerder dat er iets anders speelt.
want de kans is heel klein dat je een flashback krijgt van thc, maar ik zeg niet dat het niet mogelijk is....

ik zelf heb er geen last van, maar ken wel mensen met hetzelfde probleem...
Ze smoke al een jaar of 5 en hebben wel eens momenten dat ze stoned uit hun ogen kijken of hun eigen niet nuchter voelen...

maar hoe het komt weet ik niet zeker... meschien een of andere psychose ofzo..

live fast die Young

Belezen gebruiker
ik denk niet dat het flashbacks zijn, maar je wordt gewoon afweziger als je regelmatig blowt. en dat kan dan ook zomaar opeens op komen dagen.

drop out

Newbie
als je lang en intensief blowt ben je eigelijk altijd een beetje stoned
doordat het zo hard in je lichaam blijft hangen
je reactievermogen wordt trager, je denkt trager, je wordt dromeriger,...

raging_bull

Bewuste gebruiker
sjampion zei:
tijdens het blowen heb ik ook dat ik veel beter
kan herrineren wat ik vorige keer dat ik blowde deed en dacht.
Dat is gwn omdat je terug op hetzelfde niveau zit denkk. bedoelde je dit?
Dat klopt ja, dat heb ik dus ook altijd grapig.. ik dacht dat ik het alleen had.

pepito

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
ik ben nou 2maanden gestopt na 6 jaar dagelijk blowen, overdag heb ik nog geen flashback gehad maar in me droom krijg ik wel flashback, meestal zit ik weer een jointje te draaien met me maten en voel me dan ook knetter stoned in me droom en als ik wakker ben krijg ik schuld gevoel van waarom heb ik nou weer geblowd, het rare is dat ik bijna nooit droomde toen ik blowde

Erg herkenbaar, zgn gebruiksdromen na stoppen zijn veelvoorkomend. levensecht. Ook erg bekend dat je meer droomt na stoppen. Herrinner je dan de droom beter of is er sprake van andere hersenactiviteit en droom je ook daadwerkelijk MEER is een vraag die overblijft...

yellowmoon

Bewuste gebruiker
pepito zei:
yellowmoon zei:

Erg herkenbaar, zgn gebruiksdromen na stoppen zijn veelvoorkomend. levensecht. Ook erg bekend dat je meer droomt na stoppen. Herrinner je dan de droom beter of is er sprake van andere hersenactiviteit en droom je ook daadwerkelijk MEER is een vraag die overblijft...

ja dat heb ik ook gedacht volgens mij toen ik dagelijks blowde kon ik niet meer herinneren wat ik droomde van andere kant kon ik na 2 dagen niet blowen wel weer herinneren wat ik droomde en dat vind ik raar zo snel kan toch brein zichzelf niet herstellen

Lapzwans

Belezen gebruiker
je kan volges my geen wiet-flashbacks kryge, wel LSD of paddo flashbacks door middel van blowe

Scottie

Newbie
ey,
Ik wou even melden voor de mensen die het zelfde hebben dat dit bij mij steeds minder is geworden en nu al een tijdje weg is.
Wat ik alleen wel nog steeds heb is dat als ik moe/depri ben dat ik een beetje stoned over kom. Ik blow en heb altijd de zelfde hoeveelheid gesmoked, 1 a 2x per week in de weekenden.
Ik denk dat dit alles kwam door een soort over-vermoeidheid in combinatie met verkoudheid/griep, maar zeker weet ik het niet.

Groeten (succes..)

Bovenaan