Wromtraxe zei:Hoi allen,
Ik ga over een tijdje jawel naar amerika, nu wil ik wat wiet meenemen maar weet niet hoe ik dat moet smokkelen,
In een verpakking in mijn jas binnenzak is niet veilig genoeg neem ik aan? Een ruiken Drugshonden dat?
Alvast bedankt
Wromtraxe
maar kzou het toch niet riskerenJe mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotelKira zei:Je moet het slimmer spelen dan de politie.
Voor drugs gebruiken ze 2 methode's: controle met honden en een individueel (of meerdere) personen die jezelf en/of je bagage controleren.
Honden ruiken het en een persoon die je controleert kan het zo opmerken.
De oplossing ervoor (vrijwel geen risico, maar de kans bestaat natuurlijk altijd) een goedgevulde fles Shampoo.
Je neemt je weed, wikkelt het in plastiekfolie en je steekt het dan in een condoom. De condoom knoop je toe en prop je in je fles shampoo.
De shampoo moetr van een ondoorzichtige plastic zijn natuurlijk. Honden kunnen door de combinatie van plastiek, shampoo, rubber en plastiekfolie onmogelijk de wiet ruiken. En als een persoon je bagage controleert en hij wilt de fles shampoo testen door erop te drukken komt er nog steeds shampoo uit en lijkt het volkomen normaal.
Natuurlijk moet je niet voor meer dan 15 - 20 % je fles opvullen met je voorraad want als ze erop knijpen en er komt dan niks uit gaan ze die fles hoogstwaarschijnlijk opendraaien.
Let op: gebruik geen aluminiumfolie want dit kan namelijk door de scanners opgepakt worden waar je je bagage moet doordoen!
Hopelijk ben je hier wat mee![]()
Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel
Ik heb het net opgezocht :Wromtraxe zei:Ah Kira bedankt!
Ik dacht zelf aan een wandelstok die van binnen hol is en daar me zakjes in doen gewikkeld in een condoom
Ik ben goed in acteren ik doe wel alsof ik slecht ter been ben.
Die shampoo,
Is die 10ml alleen voor handbagage?
btw, goed idee van die wandelstokToiletartikelen: Per persoon mag u in het vliegtuig in totaal niet meer dan 2 liter of 2 kg per persoon meenemen. Vloeistoffen in uw handbagage mogen alleen mee in een hersluitbare plastic zak met een maximale inhoud van 1 liter.
De verpakkingen in handbagage mogen niet groter zijn dan 100 ml.
Verpakkingen van vloeistoffen die zich met uw bagage in het laadruim bevinden, mogen niet groter zijn dan 500 ml.
No way, gij zijt al de tweede van Tienen dat ik hier op dit forum tegenkom XD! Toevallig ooit in het Atheneum of de Imac gezeten?buzzrider zei:Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotelKira zei:Je moet het slimmer spelen dan de politie.
Voor drugs gebruiken ze 2 methode's: controle met honden en een individueel (of meerdere) personen die jezelf en/of je bagage controleren.
De oplossing ervoor (vrijwel geen risico, maar de kans bestaat natuurlijk altijd) een goedgevulde fles Shampoo.
Je neemt je weed, wikkelt het in plastiekfolie en je steekt het dan in een condoom. De condoom knoop je toe en prop je in je fles shampoo.
De shampoo moetr van een ondoorzichtige plastic zijn natuurlijk. Honden kunnen door de combinatie van plastiek, shampoo, rubber en plastiekfolie onmogelijk de wiet ruiken. En als een persoon je bagage controleert en hij wilt de fles shampoo testen door erop te drukken komt er nog steeds shampoo uit en lijkt het volkomen normaal.
Natuurlijk moet je niet voor meer dan 15 - 20 % je fles opvullen met je voorraad want als ze erop knijpen en er komt dan niks uit gaan ze die fles hoogstwaarschijnlijk opendraaien.
Let op: gebruik geen aluminiumfolie want dit kan namelijk door de scanners opgepakt worden waar je je bagage moet doordoen!
btw: kijk naar mijn woonplaats![]()

seymourebutes zei:Cannabisexpress.nl zond mijn wiet altijd per post in een gripzakje met daaromheen een strijkzakje en een nat stuk folie waaromheen bubbelpapier zat en je rook niks.
ImmortalTech zei:Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel
Dat geldt toch alleen voor je handbagage? Volgens mij mag je in je koffer zelf wel gewoon vloeistoffen meenemen hoor. Anders zou je niet eens shampoo, deo etc. mee kunnen nemen op vakantie.
Jep, atheneum ma daar ben ik int vijfde buitegevlogeKira zei:No way, gij zijt al de tweede van Tienen dat ik hier op dit forum tegenkom XD! Toevallig ooit in het Atheneum of de Imac gezeten?buzzrider zei:Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotelKira zei:Je moet het slimmer spelen dan de politie.
EN inderdaad, goed idee van die wandelstok^^.
Dacht Geox..buzzrider zei:Jep, atheneum ma daar ben ik int vijfde buitegevlogeKira zei:No way, gij zijt al de tweede van Tienen dat ik hier op dit forum tegenkom XD! Toevallig ooit in het Atheneum of de Imac gezeten?buzzrider zei:Je mag geen vloeistoffen in busjes meer meenemen van meer dan 10 ml. , dat zijn van die kleine shampooflesjes die ze in de badkamer zetten op hotel
EN inderdaad, goed idee van die wandelstok^^.![]()
Die andere van tienen was zeker bifiworst of geox ?
Inderdaad, maar 1 keer kan geen kwaad omdat je nieuw bentExtisi zei:Mee eens.
thx dat had ik nodig!buzzrider zei:Ik heb het net opgezocht :Wromtraxe zei:Ah Kira bedankt!
Ik dacht zelf aan een wandelstok die van binnen hol is en daar me zakjes in doen gewikkeld in een condoom
Ik ben goed in acteren ik doe wel alsof ik slecht ter been ben.
Die shampoo,
Is die 10ml alleen voor handbagage?
btw, goed idee van die wandelstokToiletartikelen: Per persoon mag u in het vliegtuig in totaal niet meer dan 2 liter of 2 kg per persoon meenemen. Vloeistoffen in uw handbagage mogen alleen mee in een hersluitbare plastic zak met een maximale inhoud van 1 liter.
De verpakkingen in handbagage mogen niet groter zijn dan 100 ml.
Verpakkingen van vloeistoffen die zich met uw bagage in het laadruim bevinden, mogen niet groter zijn dan 500 ml.![]()
Oh dat is wel minder dansky zei:Dat idee van die wandelstok, denk er nog maar eens goed over na.
Vorig jaar heeft vriendlief been gebroken in Spanje. Met vliegtuig terug, been in gips (dat verzin je echt niet zelf), inclusief rolstoel en krukken.
En ja, ook de krukken mochten door de scanner...
Evengoed veel succes gewenst![]()
Heb gehoord het is daar heel duur en het is troepSpatzi zei:Daar halen...
Als je in de buurt van een Uni zit, of waar dan ook aan de californische kust: No worries!![]()
ben daar wel 2 weken en wil niet het risico lopen dat ik pertercelie loop te smokenExtisi zei:Je kan nergens over oordelen als je het niet zelf heb gezien of meegemaakt.
Dus smoken die handel uit Amerika, en vorm je mening!
De Noot zei:quote="buzzrider"]
Btw gij noemt toch ni toevallig Kris Vandeput die het schooljaar 2007 - 2008 in 5 Kantoor zat?