Wiet in Amerika

Mayan

Bewuste gebruiker
Ja mannen, die Amerikanen zijn echt zot hoor als het op beveiliging neerkomt!

Was zo eens ne gast, ik denk een Belg, maar ben niet zeker.
En die had via internet zo'n Amerikaans cyberlief van 15 a 16.
Die sprak er mee af, ging helemaal tot in Amerika (de zot lol) om dat meisje te ontmoeten.
Aan de douane van de Amerikaanse vlieghaven zaten ze hem al op te wachten om terug te sturen.

Kbedoel maar? Dat is toch een staaltje spionage van die overheid he...

Je zal het zonder moeten doen, en de wiet in Amerika is zeker niet zo slecht zenne. Die homegrowers daar zijn echt wel een van de betere zenne.
Hoe dat daar zit met commerciële wiet is mijn probleem niet.
De enige manier om wat kans te hebben is een gevulde condoom in je kont te rammen of stroot.
Gelijk die Chinese meisjes. Die slikken zo'n 10 gevulde condooms met cocaine en kakken ze later uit.

Extisi

Wijs gebruiker
Koffiebonen helpen tegen die geurtjes. Als je eerst wiet ergens neerlegt, en dan koffiebonen er bij dan ontrekt dat de geur...
Maar koffiebonen in je aars? Neeeeeh. :)

Cole

Belezen gebruiker
Handig dit topic. :grin:

'k ga gewoon naar Spanje, ist daar veiliger ? en ik wil wel speed en GHB meenemen. gewoon in een shampoofles zoals hier al eerder is gezegd ? en dat is veilig ?

Zazuu.

Bewuste gebruiker
kweetniet wat je skillz zijn maar anders kun je acteren dat je het vergeten was dat het nog in je jas/tas etc zat. Áls ze je pakken natuurlijk

buzzrider

Wijs gebruiker
Wromtraxe zei:
sky zei:
Dat idee van die wandelstok, denk er nog maar eens goed over na.
Vorig jaar heeft vriendlief been gebroken in Spanje. Met vliegtuig terug, been in gips (dat verzin je echt niet zelf), inclusief rolstoel en krukken.
En ja, ook de krukken mochten door de scanner...

Evengoed veel succes gewenst :beer:
Oh dat is wel minder dan :openmouth:,
Zijn er manieren dat ze het niet vinden in de scanner?
Ik weet het niet zeker, maar ik zou zeggen, snij een snickers open ofzo en stop het daarin.. of je kan natuurlijk altijd een condoom vullen en in je kont proppen maar dat zullen de honden mss wel ruiken. Moest het je gelukt zijn, laat het dan maar weten. Ik ben benieuwd :grin:

nicolai

Wijs gebruiker
gast je zit in amerika...zeg gewoon de magische woorden; I`m from AMSTERDAM en de wiet komt jouw kant op.

raizeredge

Wijs gebruiker
niet doen, het is niet moeilijk te vinden in de states
maar hou er wel rekening mee dat je behoorlijk wat moet betalen en je er niet altijd wat goeds voor terug krijg

3970

Wijs gebruiker
Onvoorstelbaar zeg, dat er echt nitwits bestaan die erover denken om wiet mee te smokkelen naar de USA :tearsofjoy:

oinks

Newbie
Gewoon daar halen is vrijwel overal te krijgen, ik heb het gefixt in NY dr stonden van die negers op straat hiphop cdtjs te verkopen. ik vroeg het aan hun en ja hoor, wel voor 20 dollar maargoed. ik dus naar central park omdat dat vrijwel het enigste stukje groen is in heel NY daar lekker gepaft en ik was me een partij van de kaart, volgens mij zat er crack in ofzo :rock: maar kijk wel goed als je gepakt word ben je wel goed de lul

Zazuu.

Bewuste gebruiker
moet je wel uitkijken volgens mij man, als je van die Die Hard gangsters tegenkomt die kille je gewoon :P

Maarja, smokers uit Holland kunnen ze misschien wat beter waarderen :smoke:

Bovenaan